Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En skøn nat på the reggie club

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En skøn nat på the reggie club - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:00

Morgan fulgte ham med sit blik og smilte til ham da han satte sig ved ham, han vende sit blik rundt og træk lidt på skulderne
"måske lidt rodet, men flot" sagde han
og brugte selv meget tid i hans lejlighed på at alt skulle være rent og flot, han lod sit blik falde på Nick og betragtede ham lidt
"har du det bedre nu ?" spurgte han om
og rejste sig stille op og gik hen til hans cd'ere og satte sig på hug og kiggede dem lidt igennem, han elskede at se hvad folk hørte for nået musik
"måske skulle du komme hjem til mig en dag, så kunne du se hvordan en lejlighed fra den gang jeg var ung" sagde han
og vende sit blik mod ham og smilte charmerende til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 03:31

Nick lagde hovedet på skrå og trak på skuldrene da han stadig var lidt omtumlet og blikket var en anelse slørret men det var ved at aftage "ja, jeg har det fint nok. Det var godt jeg ikke drak som jeg plejer" svarede han blot og rejste sig op, holdt balancen og gik ud til køkkenet hvorefter han fandt et glas og fyldte det med koldt vand fra hanen. "Det vil jeg gerne, men sig mig lige; hvor gammel er du egentlig?" spurgte han, da Morgan jo havde sagt 'fra dengang jeg var ung' hvilket tydede på at han var en ældre vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 03:43

Morgan nikkede og fulgte ham med blikket når han gik ud, han tænkte lidt over det for at regne det ud "jeg er... hrmm.. 472år" indrømmede han og kunne ikke lade være med at smile, han rejste sig stille op og lag cd'erne tilbage. han gik stille ud til ham i køkkenet og lag sine hænder ned i lommerne, han lag sit hoved på skrå og smilte til ham "hvor gammel er du ?" spurgte han lidt efter om, og elskede at se på når folk spiste eller drak. da efter hans mening så meget sjovt ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 03:50

"Du holder dig godt" sagde han med antydningen af et skævt smil og drak derefter noget af vandet, hvilket hurtigt klarede ham op i hovedet. Hans krop føltes ikke ligeså tung mere og det gik op for Nick at han bare var en smule dehydreret da han kun havde drukket øl og et par alkoholfyldte drinks hele aftenen. "Jeg er 21 psykisk, men fysisk er jeg 16" svarede han og vendte sig mod Morgan og sendte ham et svagt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:03

Morgan nikkede og så ned af sig selv "jepp, men her inde vil jeg altid være fra den tid" sagde han og lag en hånd på sit hoved, han lo lidt af hans alder og gik hen og lag en hånd i hans hår. han nussede det lidt og grinte "når lille ven" grinte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:08

Nick smilede af ham og så ned i vandet i sit glas. "Bare fordi jeg ikke er pensionist som dig, betyder det ikke at jeg er lille" svarede han igen af gammel vane, rakte tunge af ham og grinte drenget men nød dog at blive nusset i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:20

Morgan grinte lidt af hvad han sagde "pas på hvem du siger sådan nået til" sagde han og så ned på ham mens han blev ved med at nusse ham i håret "bare fordi jeg ikke er en lille unge som dig" grinte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:24

"Hvorfor skal jeg passe på?" spurgte han og prikkede til Morgans brystkasse med en finger "du er jo ikke farlig.." fortsatte han selvom han et eller andet sted godt vidste at det var dumt, men han gjorde det jo bare for sjov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:31

Morgan grinte lidt af ham og trykkede ham op af køleskabet "måske skulle jeg vise dig den anden side af mig" grinte han og nussede ham videre i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:35

Nick's smil forsvandt da Morgan skubbede ham op af køleskabet, men det vendte tilbage igen ved det han sagde "uuh hvor bliver jeg dog bange!" sagde han med et ironisk tonefald og nød stadig at Morgan nussede ham i håret, og han spandt sødt som en kat og lukkede øjnene med et lille tilfeds smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:45

Morgan så ned på ham og grinte lidt i og kyssede ham på panden "ej jeg skal nok være en sød vampyr" sagde han og gik et par skridt væk fra ham og smilte ned til ham og lag sine hænder ned i lommerne igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:49

Nick mærkede kysset på panden, smilte lidt af det og lagde hovedet på skrå mens han betragtede Morgan med et glimt i øjet "hvad så hvis jeg ikke vil være en sød dæmon?" spurgte han og gik hen til ham, hvorefter han brugte sin evne til at lave et 'X' i hans nakke. Han brugte ikke hænder eller noget men Morgan ville nok alligevel kunne regne ud at det var ham, pga det han havde sagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:52

Morgan lag sit hoved på skrå og mærkede smerten i sin nakke "Nick.. du skal være sød" sagde han og blottede sine tænder lidt, selv om han viste at Nick jo gerne ville havde ham til at bide ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:54

"Det er ikke engang ret dybt blegfis" sagde han selvom han godt vidste at dette kunne blive halv farligt for ham, men han elskede jo farer så hvorfor ikke?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:58

Morgan grinte lidt af ham og så ned på sin ene hånd "du kan jo godt lide det" sagde han og gik helt hen til ham igen og så ned på ham og pustede ham i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:06

Dæmonen så nysgerrigt på ham og smilte "jeg elsker at blive nusset, så ja jeg kan godt lide det" svarede han stille og gav ham elevator blikket efter Morgan havde pustet ham i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:11

Morgan grinte lidt af ham "jeg mente så blegfis" sagde han og pustede ham igen i håret og blev bare stille stående og så ned på ham "jeg må endelig snart komme afsted" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:14

"Skal du da noget eller er det bare for at slippe af med mig?" spurgte han med et lille grin og ville egentlig gerne have at Morgan blev, for hvad skulle han så lave når han var gået?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:20

Morgan tænkte lidt over det og rystede på hovedet "men jeg skulle jo bare følge dig hjem, du har da også brug for søvn" sagde han og tog en dyb indånding af ham og smilte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:24

"Blod dæmoner sover ikke" sagde han og hævede et øjenbryn "men okay, hvis du skal gå så.." han så på Morgan der stod og sniffede ham, og et bredt smil blev synligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:27

Morgan nikkede og træk på skulderne "sjæl dæmoner gør" sagde han og kende jo ikke særlig meget til dæmoner, han lod sin hånd køre igennem hans hår med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:30

Dæmonen så på ham og overvejede kort at flå ham som han altid gjorde ved sit bytte, men han lod dog være da vampyre jo var stærkere end dæmoner. "Men skulle du ikke gå?" spurgte han og betragtede det blod der piblede ud af det X han havde lavet i Morgans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 05:53

Morgan lag sit hoved på skrå og træk på skulderne "vil du gerne havde at jeg går ?" spurgte han om og lag sine hænder ned i lommerne og betragtede ham lidt med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 06:41

"Eh, nej men du skulle jo gå? Det sagde du selv?" sagde han en anelse forvirret. Han drak resten af vandet og havde allerede fået det bedre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 06:55

Morgan træk på skulderne "jamen jeg kan godt gå hvis du gerne vil havde det" sagde han og så bare ned på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 3 Icon_minitime

En skøn nat på the reggie club
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på Reggie club.
» The Reggie Club
» The Reggie Club..
» en tur på Reggie club.//Amon//
» Jazz på The Reggie CLub

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum