| En skøn nat på the reggie club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 06:57 | |
| Nick himlede med øjnene og smilte overbærende til ham "Morgan, du hører det du vil hører. Jeg vil ikke have du går, det har jeg sagt" sagde han og lænede sig tilbage mod køkkenbordet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:05 | |
| Morgan nikkede og blev stående og smilte til ham "jamen så bliver jeg" sagde han og bestragtede ham lidt "men så skal vi også finde på nået at lave" sagde han bestemt og gad ikke bare stå og snakke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:14 | |
| "Tak" sagde Nick kort for hovedet, og smilte til Morgan, men kunne stadig ikke forstå at han før havde sagt at han måtte gå, og nu havde skiftet mening. Det virkede en smule mistænkelig. "Jeg kan lave en blodig tatovering på din nakke" forslog han med et lumsk smil "X'erne klæder dig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:20 | |
| Morgan gik over til ham og grinte lidt "tror jeg ikke er en god idé, så kan jeg jo komme til at bide dig" sagde han og bed ud efter ham, og så bare på ham med et koldt blik "også er du nød til at vise mig din seng" hviskede han ind i hans øre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:24 | |
| Dæmonen veg ikke tilbage da Morgan bed ud efter ham, men blev bare stående hvor han var og lagde armene over kors. "Hvorfor skal jeg vise dig min seng hvis du bider mig?" spurgte han og kunne ikke se logikken i at knalde efter man havde bidt hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:41 | |
| Morgan smilte til ham og vende sit blik ned af sig, han lag en hånd mellem sine ben og smilte stort "fordi så vil han havde nået" sagde han og fjernede sin hånd igen og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:45 | |
| Nick's blik fulgte Morgan's hånd ned til stedet mellem hans ben, og han mærkede at det trak lidt i mundvigende fordi han havde sådan en lyst til at grine, men han bed det i sig. "Aha. Og det er fordi du bliver pisse liderlig når du drikker blod eller hvad?" spurgte han direkte og uden omsvøb, da han ikke anså det for vigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:49 | |
| Morgan lag sine hænder ned i lommerne og nikkede "det er nemlig rigtigt" indrømmede det, og havde slet ikke nået imod at indrømme det. han så bare på ham og gik helt tæt på ham og tog sit hoved ned til hans hals, han åbnede sin mund og lod sine tænder glide hen over han hals uden at lave hul. han træk sit hoved tilbage igen og så på ham med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:55 | |
| Nick så på ham da han kom helt tæt på, og det lille velkendte sus som han havde følt 1000 gange i nat på klubben, kom igen da Morgan lod sine tænder glide hen over Nick's bløde hud ved halsen. "Du virke da meget liderlig nu?" vampyren behøvede slet ikke at bide for at blive det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 07:59 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn og så på ham, han satte sine hænder på køkkenbordet på hver side af ham "men det er jeg ikke" hviskede han og rakte tunge af ham, han lod sin tunge glide hen over sine læber og smilte til ham "ønsker du da at jeg er liderlig ?" spurgte han om og kunne ikke lade være med at smile charmerende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 08:04 | |
| Han slog kort sit blik ned på Morgan's ene hånd ved siden af ham, og havde egentlig intet imod det da dette jo var hverdagskost for ham efterhånden. "Hvis du vil? Man kan jo aldrig vide.." sagde Nick lavmælt og så ned af sig selv da Morgan lod sin tunge slikke sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 07 Mar 2010, 08:09 | |
| Morgan så på ham og grinte lidt af ham "du er en mærkelig dreng" hviskede han og lukkede sine øjne i og rakte tunge af ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 01:06 | |
| "Det er du ikke den første til at påstå.." svarede Nick stille og smilte da Morgan rakte tunge af ham. Hurtigt, og uden varsel, lænede han sig hen mod vampyren og fangede hans tunge med sine tænder og holdt den låst fast der. Et drillende smil viste sig på hans læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 06:21 | |
| Morgan så på ham og smilte stort af ham "min tunge" mumlede han og tog blidt fat i hans hage, og trykkede sig tætter på ham og ville ikke røre på sig. da han mærkede at han havde en stor lyst til blod og ville ikke gøre ham nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 06:52 | |
| Nick smilte blot af ham og det han mumlede "raaaw..." sagde han og lød som en kat, da han jo ikke kunne svare på det Morgan sagde med ord. Han så ham i øjnene da han kom tættere på og lod sine egen tunge møde hans i sin mund, men det var ikke sådan at de direkte kyssede for deres læber var jo ikke i kontakt med hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 07:07 | |
| Morgan smilte lidt af ham og lod ham bare gøre det "pas på jeg ikke bider dig" mumlede han og kiggede drillende på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 11:17 | |
| "Hvad hvis jeg ikke er typen der passer på?" spurgte han stille efter at have sluppet Morgans tunge med tænderne "hvad hvis jeg er typen der kan lide farer?" han smilede charmerende og så på ham med et glimt i de sorte øjne... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Man 08 Mar 2010, 21:34 | |
| Morgan tog sin tunge ind i munden og lo lidt af ham "jamen så skal du jo passe meget mere på" hviskede han og pustede ham stille på kinden, og blev bare stående |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 01:07 | |
| Nick lukkede det ene øje da Morgan pustede ham på kinden og kom til at tænke på hvor tæt de egentlig havde været på at kysse. Han grinte stille af det og så på vampyren overfor ham "jeg passer aldrig på..." mumlede han og slog blikket ned på Morgan's ene hånd ved siden af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 03:20 | |
| Morgan smilte stort af ham "jamen så skal du jo lære det" hviskede han og så bare på ham, han fulgte dog hans blik ned mod sin hånd. han løftede den stille op og lag den på hans ene lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 06:25 | |
| Nick så ikke på hans hånd der nu befandt sig på hans lår, men han holdt derimod sit blik fastlåst på Morgan's ansigt "så må du jo lære mig det?" hviskede han stille og lagde en hånd på hans hals ved pulsåren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 07:06 | |
| Morgan så på ham og lag sit hoved på skrå "hvordan ?" hviskede han og smilte charmerende til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 07:10 | |
| Nick skjulte et smil og så ham i øjnene mens han blidt nussede ham på halsen ved pulsåren "tja...brug din fantasi?" svarede han blot, og smilede let til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Tirs 09 Mar 2010, 11:20 | |
| Morgan grinte lidt af ham og tog sin mund ned til hans hals, han lod sine tænder køre hen over den "dette ?" spurgte han om og bevægede kort sin tommelfinger på hans lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Ons 10 Mar 2010, 03:25 | |
| Nick så ned på hans hånd og nød hans nussen og at mærke hans spidse tænder glide over sin hals "måske?" han lagde armene om hans hals og så ham dybt i øjnene med sit gennemborende sorte blik "jeg er klar på det du har lyst til.." hviskede han stille og lagde hovedet på skrå. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club | |
| |
|
| |
| En skøn nat på the reggie club | |
|