| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 00:33 | |
| Elisa grinede og hev dynen ned.. "Her" sagde hun og rystede på hovedet. "Jeg er mærkelig" hun lagde sig oven på ham og smilede ned til ham.. og kyssede blidt hans næse .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 00:36 | |
| Morgan kom til at grine af hende og lag sine arme omkring hende, han smilte stort og så ned på sin næse "jeg kunne slet ikke se dig" sagde han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 00:36 | |
| "Det ved jeg" Hun smilede og bøjede sig ned og kyssede hans tunge men slikkede den så lidt og lagde hænderne ved hans hovede.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 00:43 | |
| Morgan smilte lidt af hende "nam nam" drillede han og tog sin tunge ind i munden og kyssede hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:00 | |
| Elisa smilede stort og kyssede ham ømt tilabge og lukkede øjne og lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt imens .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:03 | |
| Morgan smilte stort og blev ved med at kysse hende, han nussede hende blidt på ryggen imens. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:12 | |
| Elisa slap langsomt kysset og kiggede ned på ham med et smil.-. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:14 | |
| Morgan åbnede stille sine øjne og smilte op til hende "hvor er du smuk" hviskede han og tog blidt fat i hendes hage med sin ene hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:25 | |
| "Nej" hun smilede og nussede roligt hans kinder vider.. hun pressede rolgit sin krop ned imdo ahns
//Logger // xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 01:36 | |
| Morgan smilte lidt af hende og lag sine arme tætter omkring hende "jeg elsker dig" hviskede han og bed sig i læben
//okay// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 04:53 | |
| "Det ved jeg.. og jeg ved ikek om jeg elsker dig" hviskede hun drillene.. Hun kyssede hans ører.. "Selvfølig elsker jeg dig" hun smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 31 Mar 2010, 13:11 | |
| Morgan så op på hende og gav et grin fra sig "jamen så elsker jeg heller ikke dig" drillede han og nød hendes kys på sit øre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 04:29 | |
| Elisa grinede lidt men skød så underlæben frem som et heller andet lille barn, hun trak hovedet væk fra hans ører og kiggede roligt ned på ham stadig med underlæben skudt frem. "Du sårer mine føleser" sagde hun som om hun var tre.. altså stemmen hun brugte, hun var ved at dø af grin men holdte det tilbage .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:05 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at grine af hende "jamen så kan du lære det" drillede han og rakte kort tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:12 | |
| "Du.. dum" hun rejste sig og gik som om hun var tre og sur ud af værelset og ud i køkkenet og tog en cola og åbnede den og sætte sig op på køkken bordet og smilede stille men skød så underlæben frem ..og trille lå inde i sofaen og slappede af .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:14 | |
| Morgan så efter hende og rejste sig op, han gav et lille grin fra sig og rystede på hovedet af hende *piger* tænkte han og gik ud i køkkenet til hende, han så lidt på hende og gik helt tæt på hende. han sprede hans ben og pressede sig ind mod hende, han begynde at kysse hende på kinden og grinte til imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:23 | |
| Elisa prøvede og lade værer med at smile. hun lagde armene over kors og nød at han var såtæt på hende. hun stillede colaen og lagde armene om ham og trykkede ham tæt på sig og nussede ham lidt i nakken o lukkede øjne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:25 | |
| Morgan lukkede sine øjne i og kyssede hende ømt på munden, han kunne godt lide at være tæt på hende. hun var som en bedsteveninde for ham, selv om han ikke ville havde venner. og derfor aldrig kalde nogen fpr sine venner |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:32 | |
| Elisa mærkede hans læber og kyssede ham ømt igen og lagde benene om ham og nussede ham svagt i nakken. men slap kort kysset, "Jeg har læst at man godt kan kneppe selvom amn er gravid, du skal bare gører det stille" hviskede hun og kyssede ham igen ømt på munden.. Elisa sagde det hun sagde for hun var bange for at imens hun var gravis ville han bolle med nogle ander fordi han ikke troede at han kunne have sex med sin kæreste .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:37 | |
| Morgan slap kysset og åbnede sine øjne og så hende ind i øjnene "jeg vil altså ikke havde sex hvis du ikke vil" sagde han og lag sine hænder ned i sine lommer og lag sit hoved på skrå og så bare på hende, han bed sig i læben og vende sit blik ned mod gulvet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:43 | |
| "Men jeg vil gerne" hviskede hun og tog blidt fat i hans hag og løftede hans hovede op og lænede sig frem og fugtede kort sine læber men pressede så sine læber imod hans i et ømt kys, hun nussede ham fra hagen op på kinden. og i nakken og lagde benéne tæt rundt om ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 06:52 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile til hende, han tog sine hænder op af lommerne. han begynde at nusse hende på låret, han nussede hende op og ned af siden med den anden hånd. han lukkede sine øjne i og kyssede hende tilbage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 07:06 | |
| Elisa smilede svagt og kyssede ham vider, Hun nød meget ahns nussen og nussede hans kind vider og Elisa var underligt nok lidt nervøs for havd der skulle ske.. men kondom skulle han jo hvae på.. men nu skulle de jo først smile tøjet.. hun pressede sig tætter på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 07:13 | |
| Morgan blev bare ved med at kysse hende og nussede hende videre "er du sikker på du vil dette ?" spurgte han om og lod hende bare gøre hvad hun ville, han elskede hende virkelig meget. og var bare stolt af at hun var hans |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 03 Apr 2010, 07:19 | |
| Elisa nikkede, "Altid.. bare det er med dig" hviskede hun og begyndte og kysse ham ned af halsen og lagde tungen med i spillet. og lod hænderne kører ind under hans trøje.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|