Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sang og dans-.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 22:53

"Okay, godt at du har fundet ud af det." sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 22:55

Skævt smil kom frem, hvorefter hun gik om bag et træ og stark hoved frem.
"Men man kan aldrig være sikker" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 22:56

"Nej, det kan man ikke" sagde han. Kellan synes det var så sjovt at hun gik om bag et træ bare for at være sikker så han begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 22:57

Hun grinte lidt og havde kun gået om bag træet for at lave en lille joke ud af det.
Hun lod sig nu komme til syne ved at stille sig med siden op af træet og kigge på ham.
"Hm...." sagde hun med sit skæve smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:04

"Er du lidt bange for vampyr?" spurgte han hende siden hun stof helt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:08

"Hm....Bange er et forkert ord, men afventende ja" hun nikkede det hun sagde som om det gav en sammenhæng.
"Hvad med dig er du bange for varulve?" sprugte hun så...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:13

"Ved ikke, har ikke mødt så mange." sagde roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:17

"Hvem har du enlig mødt ud over mig?" sagde hun og kiggede intresseret på ham da hun gerne vilel vide om der var andre varulve her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:18

"Ved ikje, hvis jeg bare går rundt og jeg kan se der er en som er en varulv, er de ikke lige de første jeg går hen til" sagde. "Så kender dem ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:20

Smilet bradte sig lidt til et helt smil, "Hm...så der er stadig lidt mellem Varulve og vampyer her??" sagde hun og kunne ikke lade være med at sprøger, hun gled lige så stille ned af træet og satte sig nu op af det så hun sad ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:25

"Ømm, det ved jeg ikke." "Jeg kan bare godt lide at gå for mig selv nogle gange og andre gange går jeg bare hen og snakke med flok." sagde han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:27

"Lyder faktisk som en behaglig være måde" sagde hun og tog sig tænkende til hagen, efter nogen tid med at se op i himlen kiggede hun tilbage op på Kallen som var ret meget højere end hende nok fordi hun sad eller bare fordi han var høj??.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:36

"Synes du jeg er høj?" spurgte han lidt for at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:39

Hun kiggede lidt på ham med et overrasked blik, "Ja, det syns jeg faktisk" sagde hun og blev ved med at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:40

"Okay," grínte han.
"Hvor høj er du så'?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:41

"1 meter og 73 cm" sagde hun og syntes selv det var en pæn højde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:42

"Det er da en pæn højde." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:43

"Tak, det syns jeg også selv" sagde hun og sprugte så, "HVor høj er du selv??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:45

"så lidt" sagde han med en venligt smil.
"Jeg er 1 m. og 84 cm." smilte han stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:48

"Ej var fint" sagde hun og så overrasked ud, "Sid ned" sagde hun da det virkede underligt at hun bare sad og han så stod og gloede ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:48

"Okay" sagde hanog sætte sig ned ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:53

"Hmm......" sagde hun og kunne nu dufte andre væsnes lugt da han kom tæt nok på hende.
"Jeg tror der er en der kender Rose" sagde hun og smilte så stort over duften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:54

"Hvad mener du" sagde han og blev mærklig i hovdet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:56

"Du dufter rigtig meget af hende." sagde hun og tog sig ikke af hans udtryk da drenge ikke altid kunen tag at man snakkede om andre piger eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:57

"Hvor kender du hende fra?2 spurgte han med en mærklig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sang og dans-. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sang og dans-.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sang og dans på tagene.
» Sang og bølgegang
» Dans i håret.
» Sang i skoven
» work all day it makes me feel good (en sang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: