Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sang og dans-.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:44

"Ja, det håber jeg for ellers ved jeg ikke hvor jeg skal bo" han kiggede bare ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:47

Hun vendte nu blikket mod han da han sagde han ikke hviste hvor han skulle bo.
"Jeg ved det akavet at sige når du lige har mødt mig, men du kan bare låne mit rum hvis du vil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:48

Kellan smilte og sagde "Jeg har jo en lejlighed, men hvis jeg ikke snart finder mig et job, så røger jeg nok ud på gaden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:51

"Og så har du et tilbud fra mig" sagde hun og kiggede lidt på hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:54

"Ja, det har jeg" smilte han.


Sidst rettet af Kellan Søn 14 Mar 2010, 01:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:58

Hun nikkede, "Øhm...Tak" sagde hun og var lettere inponeret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:02

Kellan kiggede lidt ud i luften og tænkte på noget hele andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:03

Hun rejste sig op og kiggede så lidt ned på hånd hvorefter hun rakte hånden ud til ham som tegn på om han skulle op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:04

Kellan rejste sig og sagde "Hvad skal vi?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:06

Hun trak hånden til sig, "Jeg overvejede at tag ind til byen, her er ret stille" sagde hun og kiggede rundt, "Men er det klogt, hvis du bliver set sammen med en varulv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:07

"Ved ikke, skal nok inde i skoven lidt hvor er mørkt." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:09

Hun nikkede og havde glemt hvilket tidspunkt det var og at han var vampyr, "Jamen....skal vi så gå? der ind elelr vil du være alene?" sprugte da hun ikke viste om hun måtte være med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:11

"Jeg tror det er best jeg er at alene lidt"

((Jeg skrev forkert før, det med lejlighende, Der skulle havet stået, "Ja, det har jeg og taj for tilbudet."
Kellan løbe hurtigt ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:12

//Nårh okay//


Linda så efter ham, og kunne ikke forstå hvorfor han løb, hun sukkede imens hun bare stod der.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sang og dans-. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sang og dans-.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Sang og dans på tagene.
» Sang og bølgegang
» Dans i håret.
» Sang i skoven
» work all day it makes me feel good (en sang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: