Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sang og dans-.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 23:57

"Hun hjalp engang" sagde hun og trak på skuldernde, "Hun er en rar person!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:00

"Okay" smilede han. "Ja, hun er en rigtig sød person."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:02

Linda løftede nu øjenbrynende med et specialt smil, "Ja....Ikke, men hvordan mødte du hende da?" sagde hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:03

"Hvorfor" spurgte han lidt mærklig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:07

"Hm....du sprugte mig jeg sprøger dig?" sagde hun og grinte lidt.
En djælvel og en engel kom op på hendes skulder (evne) D: Sig dog fordi at du har set hende med nogen andre." E:Sig at det fordi han virker nervøs over at du nævnte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:10

"Jeg mødte hende i en kirke," smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:11

"ligger her en kirke?" sagde hun lidt overrasked.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:13

"Ja, da." smilte han..

((Bare ikke lige her inde i det her emme, men det hedder noget med werclar krike, mener jeg nok*=))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:22

//Linder kender ikke omegnen så godt endnu//

Hun nikkede og føltes virkelig at hun ike være kommet nok ud, men hunhavde arbejdet så meget.
"Hm....Jeg viste godt nok ikke her var en kirke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:23

"Nårrh okay, men det ved du nu." sagde han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:26

Hun puffede til ham da hun kunne høre hans toneflad var i drille position.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:39

Kellan grinte af Linda.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:57

Hun kunne ikek selv lade være med at gribe lidt-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:16

Kellan kiggede lidt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:18

"Hvor bor du enlig?" sagde hun mest for at snakke, han var flink han var virkelig flink og det var så underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:19

"Jeg bor i en lejledhed." smilte han, "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:24

"Lige nu har jeg bare et rum og bo i" sagde hun og havde ikke nogen lejlighed da hun havde brugt alle penge på sin butik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:25

"Århh, hvor nederen" sagde han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:30

"Det fint nok....jeg har jo stadig mit job" sagde hun og trak på skuldernde hun kiggede nu selv op i himlen imens hendes hænder lå i hendes skød, hendes med var strak lige ud so hun nærmest sad ned og lignte et stort L.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:32

"Hvad er der galt.?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:33

Hun kiggede stadig op i himlen, "Jeg tænker bare" sagde hun i en glad tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:35

"Okay" smilte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:38

"HVad arbejder du med?" sprugte hun da hun endelig var færtig med at tænke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:40

"Ikke rigtig noget, lige i øjeblikket, kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg vil lave." sagde han ldu trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:43

"Hmm...tro mig det kommer lige pluselig" sagde hun og klappede ham på skulderen uden at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sang og dans-. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sang og dans-.   Sang og dans-. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sang og dans-.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sang og dans på tagene.
» Sang og bølgegang
» Dans i håret.
» Sang i skoven
» work all day it makes me feel good (en sang)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: