Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til Morgan

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:13

dag/dato: 14/3 søndag
tid: 20.40
sted: gynger
omgivelser: tomt


Try sad på en af gyngerne og gyngede frem og tilbage i et langsomt tempo. hun så ned i jorden og overvejede hvad hun skulle lave. natten var jo stadig ung og der var stadig tid til hun skulle finde et sted at sove. det havde været lidt lang dag, men hun var stadig fuldt af energi og ville egentlig bare havde lidt selvskab, men hun kendte jo ikke rigtig nogen så hun anede ikke hvem hun skulle gå til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:20

Morgan kom gående rundt på tagene, da han ikke gad gå nede på gaderne sammen med mennesker. han havde sine hænder nede i lommerne og havde en smøg i sin mundvig, han stoppede op da han fik en sød duft af engelduft lige ind i hovedet. han gik hurtigt og bestemt hen mod legepladsen, han hoppede ned i en gyde tæt på legepladsen og begynde at gå der hen. han tog sin hånd op af lommen og tog sin smøg og kastede den væk, han hørte lyden af en gynge og gik der over. han stod lidt op af legehuset og så over på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:31

Try tog en dyb indånding og kunne dufte en vampyr i nærheden. hun fortsatte med at´gynge, selvom hun kunne dufte vampyren tæt på, men stoppede så da hun kunne mærke hans blik. hun så sig over skulderen og hen på ham med et lille smil "godaften..." sagde hun små nervøs, da hun jo vidste vampyr godt kunne lide engleblod, så hun følte sig ikke helt tryg ved hans nærvær, men hun viste ikke sin frygt..eller hun prøvede at lade være med at viste sin frygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:36

Morgan lag sit hovede lidt på skrå og så bare på hende med sine mørkerøde øjne "godaften" sagde han og gik hen til hende og satte sig på gyngen ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:42

Try fulgte ham med blikket og begyndte at gynge lidt igen "øhm...jeg hedder Try" sagde hun for at præsintere sig, mest for at sig enoget og for at virke mere modig. hun smilte stadig det lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:10

Morgan hævede det ene øjebryn "Morgan" svarede han bare koldt og fjernede ikke sit blik fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:17

Try vendte med det samme blikket ned, da hun hørte hans kolde tone. hun nikkede stille og træk nervøst ærmerne ned over sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:26

Morgan så bare på hende og lag sit hoved på skrå "hvad laver de her nede alene ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:38

Try vendte blikket på ham igen og stoppede sin gynge "jeg gynger...og tænker" svarede hun og vibede en smule med fødderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:45

Morgan nikkede og gav et lille grin fra sig "hyggeligt ?" spurgte han om og sad bare helt stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:47

Try lyttede til hans latter og klunne ikke lade være med at smile af det "nej..kedeligt..her er ikke så meget at lave" sagde hun og betragtede ham lidt. hun så lidt på hans mørkerøde øjne og lagde hovedet svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 05:15

Morgan så sig omkring og hævede det ene øjebryn "nej det kan jeg godt se" sagde han og rejste sig op og gik hen og satte sig op på taget på legehuset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 05:20

Try fulgte ham med blikket og bed sig svagt i læben "mh..hvad laver du så her helt...alene?" spurgte hun en smulte tøvende, men smilte dog stadig. hun så op på ham, men selv siddende på sin gynge og vibede stille frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 21:22

Morgan så bare over på hende og lag sit hoved på skrå "jeg laver intet" sagde han og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:22

Try så på ham og lagde hovedet på skrå "lyder kedeligt..jeg troede i vampyre altid lavede noget" sagde hun med et lille skulder træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:24

Morgan grinte lidt af det hun sagde, han hoppede ned fra taget og løb over bag hendes ryg "vil du da gerne havde jeg laver nået ?" hviskede han ind i hendes øre og lag stille en hånd rundt om livet på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:34

Try fulgte ham med blikket og undrede sig lidt over det han sagde, men gispede stille da hun mærkede hans hånd om livet på sig. hun så stille op på ham og sørgede for hendes hår dækkede for hendes hals, da hun jo udmærkede vidste at vampyr kunne lide engle blod "n-nej..ikke hvis du ikke vil lave noget" stammede hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:37

Morgan grinte lidt og trykkede sit ansigt mod hendes hår "hvad nu hvis jeg gerne vil bide dig ?" hviskede han og lag sin arm tætter om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:42

Try lukkede øjnene hårdt i da hun mærkede hans ansigt. hun rystede hurtigt på hovbedet "vil du ikke nok lade vær...jed beder dig" sagde hun nervøst og tog fat i hans arm. hun prøvede at flytte hans arm fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:44

Morgan kunne ikke lade være med at smile stort "du skal aldrig bede mig om nået" hviskede han og hævede det ene øjebryn da hun prøvede at få hans arm væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:47

Try så hurtigt op på ham igen og så ned på hans arm. hun prøvede stadig at flytte hans arm, men det gik ikke ret godt for hende, da hun ikke var specielt stærk "men..slip mig i det minste så beder jeg dig aldrig om noget igen" sagde hun nervøst og så lidt op på haam igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:50

Morgan grinte lidt og tog sit ansigt ned til hendes nakke "du må være skør" hviskede han og træk hende ned af gyngen, ved at gå tilbage og hev hende med sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:52

Try lukkede øjnene hårdt sammen og begyndte at kæmpe mere imod "slip mig nu" pev hun, men skreg kort, da det gav hende et stort chok at han hev hende ned fra gyngen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 07:59

Morgan tænkte lidt over det og rystede på hovedet "nej jeg gider ikke" sagde han og hev hende ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 08:03

Try prøvede at komme ud af han greb "vil du ikke nok..jeg har intet gjort dig" sagde hun og åbnede sine øjne op, hvorefter hun så bedende op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: til Morgan   til Morgan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Morgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: