Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:12
Hun hang lidt med mulen, da Rose nævnte præcis det, Evelyn sad og tænkte. Hun var igang med at sukke, dengang Rose afbrød sig selv. Evelyn rejste sig en lille smule forvirret op, men fulgte med hende, "Noget tosset?", spurgte hun undrende, men gad ikke stritte imod, da det var tydeligt at både hende selv og Rose, følte på samme måde. Hun smilte stort, "Så længe vi ikke ødelægger festen for de andre.. Så kan det vel ikke skade?", det var en konstatering til sig selv, men det lød en lille smule som et spørgsmål. Evelyn var ikke særlig opmærksomhedskrævende, og var ikke særlig vild med at være i centrum.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:15
"Vi skal nok prøve at lade vær med at ødelægge denne aften for de andre" sagde hun drillende og grinte lavmælt og banede sig vej gennem mængden af folk "Men hvad skal denne tossede ting være" mumlede hun og kløede sig lidt tænkende på kinden "Det skal være noget så vi får vores tanker væk fra at vi ikke har nogen date" sagde hun nikkende og så tilbage på Evelyn.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:16
Stephenie smilede stort til Liame og lod ham føre hende. Hun hvilede sin hånd på hans ene skulder og var glad for at hun havde taget en kjole på hvor hun ikke risikererede at træde i den. Hun kiggede nogle enkelte gange hurtigt ned på sine fødder, men ellers kun Liames ansigt. Hun tænkte over en samtale de kunne snakke om. "Det er du da meget god til." roste hun ham og smilede stort.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:17
Eolith nikkede og så på Andy igen og dykkede sine hænder ned i hans lommer og fiskede hans hænder op igen for ham. "Ja, lad os det..." Sagde han og placerede Andys hånd ved sin talje og holdt hans anden hånd i sin. Han lyttede lidt til musikken og tøvede om han overhoved ville kunne danse til det, når det var i det mundre tempo.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:18
Han betragtede hende bare. Uden egentligt at tænke på noget... Det var han god til på de rigtige tidspunkter. Han smilte dog varmt til hende igen og nikkede som tak. "Det... Er du også. Man burde heller ikke danse hvis man ikke kan" sagde han og lod et blik falde på et par lidt fra dem. Så så han på hende igen med et stort smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:20
Andy nikkede bare og dansede så godt han kunne, mens han bare så over på Dean og smilte svagt da han kom til at tænke på hvordan de plejede at danse. han vende stille sit blik ned mod Eolith igen og prøvede at holde sit smil "jeg ligner nok en idiot forhold til alle andre" sagde han og bed sig i læben og træk let og kort på skulderne
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:23
Hun rynkede panden, og tænkte sig om. Hun fulgte efter Rose - dog en lille smule modstræbende, men hun gjorde det. "Ja, du skal ikke kigge på mig.. Jeg er meget.. u-tosset?", hun små-grinte. Hun vidste ikke hvad de skulle lave. Hun gennemrodede sin hjerne, hvilket var lidt svært, siden hun samtidig skulle bevæge sig fremad. Evelyn var meget dårlig til at multitaske. Hun var lige ved at gå ind i en tjener, men han undveg hende, heldigvis. Evelyn undskyldte lydløst og gik videre, "Meget gerne.. Det er ikke specielt hyggeligt at tænke på", mumlede hun - mest til sig selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:23
"Det ved jeg nu ikke." svarede Stephenie. "Bare fordi man ikke kan danse skal det jo ikke betyde at man ikke må have det sjovt. Og nu er det sådan at de fleste synes det er sjovt at danse." fortsatte hun og smilede en smule undskyldende. De snurrede lidt videre rundt mellem parrene omkring dem og Stephenie morede sig meget. Smilet ville ikke forsvinde fra hendes ansigt og det samme med sommerfulgene fra hendes mave.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:26
Hun nikkede og stoppede så op "Kom! Vi går ud og danser.. Altså.." sagde hun og prøvede at tænke på et eller andet og sukkede derefter "Aaarh! Det er squ svært det her.. Vi kan ikke danse. Ikke til sår'n noget musik.." sagde hun og lyttede til den muntre musik og det var ikke ligefrem en god rytme til tosse-dans xD Hun kløede sig tænkende på kinden og så på Evelyn "Vi må se at få vores ingen-date tanker hen på noget andet" mumlede hun og så tænkende op i loftet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:27
"Undskyld.. det er på grund af mig.." Sagde han og tog æren for, at de måske så lidt kiksede ud sammen. Folk omkring dem havde godt nok travlt med deres eget, men der blev alligevel kigget hen imod dem, fordi de var to fyre. "Jeg skal nok øve mig til en anden god gang".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:28
Han blev en smule bekymret for hende, da hendes glas begyndte at bevæge sig, og hendes hånd rystede helt vildt. Han tog blidt fat om hendes hånd, for at holde den i ro. "Rolig..", hviskede han beroligende. Han kunne ikke lide at hun virkede så.. skræmt? In some way. Han smilte opmundtrende, "Kom med det". Han betragtede hende tavst, mens hun tog sig sammen til at fortælle ham sandheden. Han nikkede, og kiggede spørgende på hende, "Et cirkus?", han troede hun jokede med hende. Han satte sit glas ned på et bord, ved siden af ham, og tog den frie hånd op under hendes hage, og kiggede hende i øjnene. Hun virkede oprigtig, "Sejt", sagde han, og smilte stort. Han kunne ikke se hvorfor hun var så bange for at sige det, der var intet galt i at bo i et cirkus, efter hans mening - tværtimod. Matthew synes det var sejt, og anderledes, hvilket kun var en god ting.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:30
Andy rystede smilende på hovedet "nej det er mig der ikke kan finde ud af at danse" sagde han bestemt og gav et lille grin fra sig selv om hans tanker stadig var hos Dean, han slap stille hans hånd og tog sin end i lommen og tog sin mobil frem. han så lidt på den og nikkede "vi skal snart få dig op" sagde han og lag sin mobil ned i lommen igen og tog hans hånd i sin igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:32
Nathan smilede stort og kyssede hende vådt men roligt på munden og lagde hænderne på hendes kinder og lukkede øjne i og smilede svgat og nød at mærke hendes læber igen..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:36
"Ah.. ja, der er en halv time til..." Sagde han og kiggede på sit armbåndsur. Han stoppede dansen og så sig omkring og så hen mod trapperne "Vi må spørge efter et værelse med det samme så...". Han tog Andys arm og trak ham med sig, da han ikke havde tænkt sig at efterlade ham der, lige ved Deans nærhed. Han gik hen til kontrollørene og viste sin billet og bedte efter et værelse. Eolith fik en nøgle og så så på Andy. "Jeg kommer så hurtigt jeg kan... Bliv nu ikke væk for mig..".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:38
Andy lod sig bare blive hevet med, han så bare på ham og lyttede på hvad han sagde. han nikkede stille og smilte "jeg går bare over og taget en drink" sagde han og gik lidt væk fra ham og vinkede inden han gik hen og satte sig ved et tomt bord og tog en drink så hurtigt der gik en forbi ham, han træk lidt af den og smilte svagt. og håbede på at tiden ville gå hurtigt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:39
Han svarede ikke men smilte bare fortsat. Det var hyggeligt men han var ærligt talt ikke sikker på hvad der skulle ske senere. "Steph hvordan har dine forældre det? Hvor bor de egenlig nu?" spurgte han så for at der ikke skulle blive alt for stille imellem dem.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:43
Demetri kom nu ind af den store dør til maske ballet, det var blevet aften og alt så ud til at gå godt måske alt for godt?? "Hm...." sagde han og smilte stort da han nu stod nu inde i selvskabet.
Kristy så tavst ind i hans øjne, men et smil bredte sig så forsigtigt på hendes læber og det lettede hende at han sagde det "Mener du det?" spurgte hun så og hun blev stille mere rolig, hendes hænder rystede heller ikke længere. Hun havde næsten lyst til at kramme ham i lettelse, men gjore det ikke, det ville virke lidt forkert, de kendte jo endnu ikke hinanden helt så godt endnu "troede du ville grine" sagde hun så og hun så lidt ned, men virkede ikke nær så usikker længere, hun følte også at hun kunne være meget mere åben omkring sig selv nu da han vidste at hun boede i et cirkus, nu kunne hun være helt sig selv overfor ham. Hun følte allerede at de var venner, selvom hun selvfølgeligt ikke skulle have de store forhåbninger, hun vidste jo intet om hvad Matthew følte og tænkte.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Valencia kyssede dybt med og havde lyst til at sætte sig på hans skød, men det ville virke forkert til et bal, hun slap så modviligt hans læber og så ham i øjnene, hun hørte så tjenern hoste lavt og hun slap ham "åh, vores mad" sagde hun så lidt forlegent og satte sig hen på sin plads igen, hun smilede svagt over det og så på Nathan, men så så ned på sin mad som så lækkert ud.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:44
Eolith nikkede og så efter ham indtil at han forsvandt ind i mængden. Eolith så op ad trapperne, der førte op til værelserne, og han gik derfor op. Nok var der stadig en ti til tyve minutters tid endnu, men han skulle jo også have tid til at finde sit værelse inden at klokken slog elleve. Han kom op ad trapperne, og kunne tydeligt se hvilken hensigt stedet havde med værelserne på grund af de mange stearinlys og rosenblade. Men nej, Eolith måtte som enemand gå derop alene, for med Andy som partner, kunne han jo ligesågodt starte en karriere som munk!
Gæst Gæst
Stephenie grinede. "Aner det ikke. Jeg stak af." fortalte hun. De havde aldrig forstået hende og kort tid efter blev hun bidt af en vampyr. Hun havde ikke tænkt på sine forældre længe. Hun var ikke specielt trist over det. Hun var færdige med dem og de med hende. Men grunden til hun havde grinet var fordi at Liame lød så advokat-agtig da han spurgte. Det var nok af de ting hun måske skulle vænne sig til. "Hvordan er det egentlig at være dæmon?" spurgte hun interesseret.
Gæst Gæst
Roses smil endte brat da hun kunne mærke Demetris tilstedeværelse. Hun så sig omkring for at få øje på ham "Shit" mumlede hun og ville virkelig ikke være der hvis Demetri oss var der.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:48
Han nikkede lidt til det hun sagde og følte med hende trods hendes upåvirket mine. Han havde også tænkt på at stikke af. Han trak lidt på skuldrene og tænkte lidt. "Jeg fandt jo først ud af det for et par måneder siden. Det.. Jeg føler ikke at det endnu har en særlig stor indflydelse på mig" sagde han og smilte varmt til hende. Det var stadig svært at forklare.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:48
Hun smilte stort. Dte kunne være dejligt at danse lidt - selvom det var halv-umuligt i den kjole hun havde på. Hun halv-dansede lidt, og kiggede afventende på Rose. "Jeg er fit for fight, som man siger", hun smilte, og bevægde hovedet i takt til musikken, hvilket sandsynligvis så anssvagt ud, pga. hendes dårlige rytmesans. Hun kiggede kort rundt i lokalet, og fik øje på en der virkede meget velkendt, selvom han bar maske. Hun faldte i staver, og stirrede forfærdet på ham. Det kunne vel ikke være Demetri?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 09:49
Demetri kiggede rundt på alle de lykkelige og smilte så stort at hans tænder kom til syne, "Sødt" sagde han og nikkede imens han slog hændernde sammen og ned dem af hinanden. Han begyndte at gå ind i mængden af alle de underlige mennesker./væsner.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …