Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:30

Eolith skævede lidt til sin side, så han kunne se Andy. Han tænkte, og rykkede sig forsigtigt hen til ham og lagde hovedet mod hans skulder ganske forsigtigt, og så fjernsyn derfra. Han fortsatte med ikke at sige noget, og stirrede bare tomt og uinteresseret ind i skærmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 10:21

Andy sagde ikke nået til at han rykkede sig hen til ham, han så kort ned i hans hår inden han stille drak lidt af sin cola. og vende sit blik mod tv'et igen "jeg hader når der ikke er nået godt på tv'et" hviskede han stille og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 18:23

Eolith nikkede lidt, uden at rykke blikket fra skærmen. "Det er der kun i weekenderne. Ellers er det spækket med realityshows og amerikanske familieserier..." Sagde han efterfulgt af et trættende suk.
Han var lettet over, at der endelig blev sagt noget, og at det ikke bare var en eller anden dum kommentar, han selv måtte komme med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 23:46

Andy gav et lille grin fra sig og nikkede "ja det er der nemlig.." sagde han og pillede videre med sin cola, og prøvede at finde på nået andet at sige "og nogle af dem giver bare ikke mening, når man ikke plejer at se det" sagde han og så kort ned mod hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 00:27

"Jeg er bare træt af at se folk græde fordi de ikke kan stille noget op med deres familie, hjem eller karriere..." Mumlede han og greb ud efter fjernbetjeningen og zappede videre. Igen sukkede han. Han kunne ikke finde andet end serier eller gamle film. "Godt så... vi ser disney channel".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 01:28

Andy nikkede stille og lod ham bare tag fjernbetjeningen, han hævede det ene øjebryn af det han sagde og træk lidt på skulderne "når okay" sagde han og var ligeglad med hvad de så, han pillede videre med sin flaske og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:05

Eolith slappede af og nippede af og til, til sin cola, mens han prøvede at holde skjul på, at han faktisk fandt Hannah Montana serien morsom. Han sagde ikke noget til det, men kom til at grine lidt under en dum bemærkning fra fjernsynet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:20

Andy lukkede sine øjne i og kunne ikke se det sjove, han ville dog slappe lidt af og måske falde i søvn. han pillede dog bare videre med sin cola
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:33

Eolith hvilede øjnene lidt, så snart det var forbi. Han nød varmen fra Andy og kunne sagtens finde på at sove op ad ham, hvis det ikke var fordi han ikke kunne glemme det fra før. "Hvad skal vi lave i morgen, Andy...?" Hviskede han, mens han hvilede op ad ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:47

Andy åbnede stille sine øjne og så ned på ham og træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke ? hvad vil du gerne ?" spurgte han stille om og bed sig i læben, inden han stille lukkede sine øjne igen og pillede bare videre med sin flaske
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:25

Eolith trak lidt på skulderen og tog Andys hånd fra colaen. "Jeg vil ikke se fjernsyn..." Sagde han, og vidste ikke hvad han skulle finde på at lave. Dog vidste han godt, hvad han ikke ville.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:30

Andy åbnede sine øjne og lod ham bare fjerne sin hånd, han nikkede stille og tænkte lidt over det "når okay.. så må du finde ud af hvad du vil" sagde han og lukkede sine øjne igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:38

"Jah... Du har jo garanteret prøvet det hele mange gange før..." Svarede han og kiggede undersøgende på ham "Det kunne være sjovt, hvis vi lavede noget sammen, der var nyt for os begge... Noget sjovt...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:54

Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "hvad skulle det være ?" spurgte han stille om og viste ikke hvad det kunne være
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:59

"Jeg skal nok finde på noget til i morgen" Svarede han og smilte forsigtigt. Det eneste han kunne finde på, var al det sædvanlige man gjorde, hvis man skulle lave noget ude i byen med sine venner. Normalt var man vel ude sammen med vennerne for at score, eller også var man sammen med kæresten og var væk i hans eller hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:02

Andy nikkede og smilte "okay så gør du det" sagde han og lod sine øjne forblive lukkede, han tog sin hånd til sig igen og begynde at pille ved flasken igen. inden han kort drak af den, han begynde dog hurtigt at pille igen. og sad bare helt stille og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:21

"Hmm.." Sagde han lavt og tænkte. Af en eller anden grund, kunne han ikke lade være med at tænke på sex. Det ville være meget lettere, og meget mindre pinligt, hvis de bare kunne bolle de pinlige tavsheder væk. Hvilket det var ved, lige før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:27

Andy åbnede sine øjne og så ned på ham "nej" sagde han og drak det sidste af sin cola, han rystede på hovedet af ham "jeg kan jo godt læse dine tanker" sagde han og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:31

"Ignorer dem, så længe de ikke ryger ud af min mund. Det var trods alt din skyl du gjorde mig ophidset lige før..." Svarede han hurtigt. Han blev flov over at Andy sådan kunne læse hans tanker hist og her, og At Eolith ikke havde nogen chance for at slukke for dem. "Jeg er vel en mand.. jeg har ret til at tænke på sex"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:41

Andy sukkede og rystede på hovedet "det kan jeg jo ikke, selv om jeg prøver virkelig meget" sagde han og så ned på ham og viste ikke helt hvad han skulle gøre, han så væk fra ham og rystede på hovedet "undskyld" sagde han og gad virkelig ikke snakke om det mere, han gav et suk fra sig og træk lidt på skulderne af ham. og var ligeglad med at hans hoved lå på sin skulder "det gør du bare" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:45

Eolith sukkede. "Du er ikke sur vel...?" Spurgte han forsigtigt, da han havde sine tvivl. Han kiggede spørgende op på ham, og med bekymring i sit blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:46

Andy rystede på hovedet uden at se på ham "har jeg nået at være sur over ?" spurgte han om og sad bare helt stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:54

"nej.. eller... det ved jeg da ikke..." Svarede han og kiggede undersøgende på ham "Det i går måske... Du virker så fraværende over for mig, som om jeg irriterer dig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 10:28

Andy vende sit blik mod ham og sukkede "kan vi ikke bare gemme det ? jeg gider ikke snakke om igår" sagde han og lag sit hoved tilbage og så op i loftet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 08:01

"Men er det derfor..?" Spurgte han bekymret og så på ham. "Jeg vil ikke skændes med dig mere... Jeg vil bare ikke være irriterende, hvis det er det jeg er..".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 33 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 33 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: