Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 08:30

Andy rystede bestemt på hovedet "nej det er ikke.. kan du ikke bare holde op med at snakke om det" sagde han og sukkede og lukkede sine øjne i og lod sig synke længere ned i sofa'en, han lukkede sit øje bedre i og gad endelig ikke høre om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 08:38

"Jo. Jeg holder kæft nu.." Svarede han og så kortvarigt på ham, før han rejste sig og gik ud på badeværelset. Han åbnede vinduet og klædte sig af. Nu hvor der var så kedeligt, kunne han jo ligesågodt tage et bad og slå lidt af tiden ihjel. Han savnede at have noget at lave sammen med ham. Druk eller bal, eller en gåtur. Hvilket de jo allerede havde gjort et par gange. Han sukkede, og rystede på hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 08:56

Andy åbnede sine øjne og så efter ham og sukkede, han rejste sig op og gik bare efter ham. han stod lidt og så på han og lag sine arme over kors, han tænkte slet ikke over at han var nøgen. han gav et til suk fra sig "undskyld.. jeg ved godt at jeg er en idiot.. men sådan er jeg bare nogle gange" sagde han og lag sine hænder efter ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 16:48

Eolith nikkede. "Sandt...". Han gik under bruseren og tændte for vandet. Han stod der selvom at vandet var koldt, men det blev hurtigt varmt alligevel. Han var vant til at Andy var der hos ham, men han sagde ikke noget til det, for det generede ham ikke rigtigt.
"Jeg kan bare ikke være glad, hvis du er sur... Og lige nu vil jeg gerne være glad" Svarede han. Han begyndte at vaske hår i shampoo og kiggede ind i væggen imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 23:47

Andy gav et lille grin fra sig og gik bare hen til satte sig på toilettet, han træk sine ben op under sig og træk lidt på skulderne "men skal nok prøve på ikke at være depro" sagde han og lag sine arme om sin ben og lukkede sine øjne i "men har bare så meget at tænke på" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:00

"Det var godt" Svarede han glad og smilte til ham. Han fik shampooen i håret til at skumme, og vaskede resten af kroppen, før han skyllede sig fra sæbe og rakte ud efter et håndklæde. Han tørte sig kort og slog håndklædert om sig før han trådte ud fra bruseren igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:01

Andy sad bare helt stille og så hen mod bruseren, han lukkede sine øjne i da han slukkede for vandet "jaer det er det vel" hviskede han og bed sig i læben og sad bare helt stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 21:22

"Altså ikke det at du har mange ting at tænke på.." Rettede hn hurtigt og så på ham "Hvad er det for nogle ting du tænker på?". Eolith var blevet en anelse nysgerrig, da det meget muligt omhandlede ham. Han pillede lidt ved kanten af sit håndklæde og kiggede undersøgende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 21:28

Andy gav et grin fra sig og sukkede derefter af ham "Angel du er mærkelig" sagde han og åbnede stille sine øjne og så på ham og rødmede lidt, han betragtede kort ned af ham "alt muligt" sagde han bare da han ikke ville komme ind på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 04:28

"Jeg er da ikke mærkelig..." Sagde han i et lille smil og så ned. Han begyndte at fryse lidt og tænkte, at det nok var bedst at komme i tøjet igen. Han tog sit gamle tøj, smed det til vask og gik ud fra badeværelset igen. Han gik ind på Andys værelse og fandt noget tøj som han regnede med at han godt måtte låne, og tog det på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:31

Andy blev bare siddende lidt og så efter Eolith, han rejste sig stille op og gik ind i stuen. han lag sine hænder ned i lommerne og stod lidt i døråbningen til sit soveværelse "tror du bare at du kan gå rundt og tage andre's tøj ?" spurgte han om drillende og med et smil på sin læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 16:47

Eolith så op og smilte, mens han rettede på tøjet. "Det kan du lige tro jeg tror" Svarede han drillende tilbage, og kendte Andy nok til at vide, at han kun mente det for sjovt. Han satte sig på sengekanten i et suk, men smilte roligt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 23:57

Andy gav et lille grin fra sig og så på ham "når okay.. jamen så skulle nogen lære dig at du ikke må tage andres tøj" sagde han og tog sine hænder op af lommerne, han gik stille over til ham og satte sig på hug foran ham "nået galt ?" spurgte han stille om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:20

"Ikke når Andy selv har givet en lov" Smilte han og kiggede på Andy, da han satte sig på hug foran ham. Han så så sød ud, og han lagde hånden på hans kind og aede ham forsigtigt. "Nej da.." Svarede han og lænede sig ind mod ham og krammede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:23

Andy kunne ikke lade være med at smile "nej måske skulle jeg så lære at sige nej" sagde han og viste at han ikke ville kunne sige nej til nogen om at låne hans tøj, da han jo gerne ville havde lov til at købe nyt tøj. uden at han skulle bruge for mange skabe, han så efter hans hånd og nød det meget. men vende sit blik mod ham og lag sine arme om ham "det er jo også svært når nogen ser så godt ud i mit tøj" hviskede han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:30

"Ja, se selv" Lo han og krammede Andy frydefuldt igen "Desuden, så dufter dit tøj af dig, det er kun derfor..". Han lagde hovedet på hans skulder og lukkede øjnene. Det var dejligt afslappende, og netop som han havde snakket om Andys duft, kunne han dufte den mere end hvad han plejede. "...Synes du virkelig jeg ser godt ud i dit tøj?" Han grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:32

Andy hævede sit ene øjebryn af det han sagde, og lag sit hoved mod hans "så du vil kun havde mit tøj på fordi min duft er på ?" spurgte han stille om og overvejede bare at give ham en masse tøj, han gjorde det dog ikke og sad bare helt stille og begynde at nusse ham på ryggen "ja det synes jeg faktisk" hviskede han og bed sig i i læben og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:45

Han smilte og nød følelsen af at blive nusset på ryggen. "Ja.. Men.. også fordi det er federe end mit, det er nyere, og vidst nok også i bedre kvalitet" Svarede han og pillede ved den skjorte han havde på "Jeg synes nu alligevel det klæder dig bedst... Men det er jo også din størrelse...". Han rødmede lidt og kiggede ned ad Andys ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 09:58

Andy blev bare ved med at nusse ham på ryggen og smilte "jamen jeg har jo også flere penge.. hvis det er så må du godt tage en pose med tøj med hjem" sagde han med et smil på læben, og inde i hans hoved tiggede han næsten om det. da han nogle gange bare havde lyst til at købe nået, også kom han altid i tanke om at sit skab var fuldt "ja det er nok derfor.. det ville nok sidde bedre på dig hvis det passe dig, men det ser stadig godt ud på dig" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:35

Eolith smilte lidt. "Jeg kan da ikke bare tage dit tøj..." Lo han lidt beæret over det "Desuden har jeg allerede tøj. Bare ikke her hos dig". Han så på ham og aede ham igennem hans sorte hår. Han lagde hovedet på hans skulder og sukkede afslappet. Det var dejligt at blive holdt om på denne her måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:48

Andy træk lidt på skulderne "jov du kan.. jeg kan kigge den anden vej mens du gør det, også lader jeg bare som om nogen har stjålet det" sagde han og gav et lille grin fra sig og nød at mærke hans fingere igennem sit hår "man kan ikke få nok tøj.. eller jo når man ikke har mere plads" sagde han og kunne jo ikke sige at man ikke kunne få nok tøj, da han jo selv havde for meget tøj
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:55

Eolith grinte selv og fandt egentlig tanken meget morsomt. "Jamen så stjæler jeg alle dine g-strenge!" Sagde han mens han grinte og prikkede ham i maven for at kilde ham. Han var varm i kinderne, men rødmede ikke så kraftigt som han plejede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 01:07

Andy hævede sit ene øjebryn og gav et grin fra sig "jamen så skal jeg først købe nogle" sagde han og tænkte lidt over det "men du får mig ikke til at prøve dem først" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 19:34

Eolith grinte af tanken og krammede ham. "Ja ja, indrøm det nu bare" Smilte han og slap ham så og kunne se ham i øjnene igen "Vi ved godt begge to, hvad du går rundt med af hemmeligheder". Han kyssede Andy på kinden og rejste sig og gik hen til skabet igen, for at kigge hvad han egentlig gemte på af undertøj "Måske støder jeg på en vibrator?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 02:20

Andy grinte lidt af ham og rystede på hovedet, han så stille op efter ham og vende sig om. og sad op af sengen og betragede ham bare mens han bed sig i læben "ja sikker" sagde han og grinte af ham "jeg troet at du havde set nok at mit undertøj" sagde han og lag sine arme på sine knæ, og lag sit hoved på sine arme. han hævede det ene øjebryn og synes at det var vildt sjovt "gør vi ?" spurgte han stille om og var sikker på at han ikke havde nogle hemmeligheder, han begynde at rødme af det han sagde og gemte kort sit ansigt ned mod sine arme. han så dog hurtigt op på ham igen "hvad skal jeg dog bruge sådan en til ?" spurgte han stille om
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 34 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 34 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: