| Plotemnet: Det store maskebal! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:05 | |
| Andy fik et lille chok da han tog fat i hans trøje og rystede på hovedet af ham "du skal ikke stoppe med at se ham for min skyld" sagde han og fik sig taget sammen til at køre en hånd igennem han hår, og kunne ikke lade at han græd og viste ikke helt hvad han skulle sige. han var dog ligeglad med at han gjorde hans bukser våde "jeg er ligeglad om du går i seng med ham" sagde han selv om det ikke helt passede da han helst ville havde ham for sig selv, selv om han elskede Dean og ikke havde lyst til at skifte ham ud. så ville han stadig havde ham for sig selv "jeg gider bare ikke havde at jeg bliver løjet for, og hvis man ikke kunne holde det.. så ville jeg sgu gerne havde at man siger det end at man ligemeget skal spørge" sagde han og bed sig kort i læben, men slap den hurtigt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:11 | |
| "Jeg fortryder det så meget nu" Klynkede han og tog sig til munden for ikke at græde alt for højt. Han knugede hårdere fat i Andys trøje mens øjnene løb i vand og blev røde "Jeg ser ham ikke mere... Jeg ser kun dig nu. Bare lad være med at hade mig. Jeg vil jo kun elskes af dig..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:18 | |
| Andy nussede ham blidt i håret og bed sig i læben "der er intet at fortryde" sagde han og syntes ikke man skulle gøre ting uden at vide hvad man havde gang i, han bed sig i læben og kunne ikke lide det han sagde og rystede på hovedet af det "Angel.. jeg mener det, du skal ikke stoppe med at se ham på grund af mig... hvis du gerne vil se ham så skal du havde lov til det" sagde han og ville ikke tage Eolith væk fra ham på nogen måde, han bøjede sig ned og løftede ham op i sit skød og lag sine arme tæt omkring ham "Angel hvis du gerne vil forblive at se ham så skal jeg ikke stoppe dig" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:27 | |
| Eolith lagde armene om ham og begravede hovedet ned i hans bluse. "Jeg vil ikke have at noget ændrer sig på grund af det. Det var en fejl Andy. Jeg vil kun være sammen med dig. Jeg vil kun elskes af dig, du er alt for mig! Det er tydeligt at du sur over det..". Forsigtigt så han op og på ham og tørrede hurtigt sine øjne. "Det var ikke med vilje... Jeg tænkte ikke så langt...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:33 | |
| Andy rystede let på hovedet af ham "du skal ikke stoppe med at se ham, han er jo din ven og du er hans.. det vil jeg ikke være skyld i at gå i stykke" sagde han og nussede ham blidt i håret og var ligeglad med at hans tøj blev vådt, han tænkte ikke rigtigt på det og ville bare havde ham til at stoppe med at græde igen "alle laver fejl.. jeg siger bare at jeg vil havde dig til at fortælle mig det hvis du lover mig nået igen også du ikke kan holde det" hviskede han og følte sig lidt dum at han havde sådan flippet udover det, da det ikke var meningen at han skulle være ked af det "det er okay.. tag det nu rolig.. jeg er her jo og jeg vil altid være her for dig" hviskede han og fugtede kort sine læber og kunne ikke lide at han græd, han lag sine hænder på hans kinder og tørrede hans tåre ordenligt af med sine tommelfingere "det ved jeg godt.. bare tænkt lidt over det næste gang. før du gør nået" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:39 | |
| Eolith så på ham og var stille. Stadig havde han våde øjne, men han var nu stoppet med at græde, selvom det stadig gjorde ondt indeni af bare skyldfølelse. "Jeg vil ikke være en der lyver overfor dig. Jeg har virkelig ikke lyst til at være sammen med andre end dig Andy..." Sagde han og så ned ved sin side, hvor han ikke rigtig så på noget, men så bare væk fra øjenkontakten "Jeg bliver her hos dig... jeg vil ikke lyve overfor dig igen. Jeg skal nok være tro mod dig. Du kan altid stole på mig...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 11:56 | |
| Andy så bare på ham og tænkte lidt over det og rystede på hovedet "Angel jeg elsker dig... men jeg vil ikke stoppe dig i at havde sex" hviskede han og nussede blidt hans kinder, han holde jo virkelig meget af ham og ville ikke havde at han skulle være ked af det. han kyssede ham på kinden og ville havde ham til at være glad igen "søde du skal ikke stoppe med at se nogen på grund af mig" sagde han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:03 | |
| "Hvis bare du kyssede mig af og til og gik i seng med mig en gang imellem... engang om måneden? Så ville det ikke være så slemt for mig og jeg ville kunne sige nej hvis nogen tilbød at gå i seng med mig" Sagde han og så ham bedende i øjnene "Jeg har virkelig ikke lyst til at se andre eller være i seng med andre... men jeg er bare ikke vant til ikke at have sex. Men jeg vil ikke have sex med andre end Andy..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:10 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og blev lidt trist på ham "det gad jeg på en måde godt.. men kan ikke være ham utro" hviskede han og nussede ham videre på kinderne, han bøjede sig hen og kyssede ham på næsen. han gav et lille suk fra sig og ville bare gerne havde at han blev glad igen "når okay søde.. det ved jeg godt at du ikke er.. har jo heller ikke sagt at du ikke må havde sex" sagde han og lag sine arme omkring ham og træk ham tæt ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:16 | |
| "Jeg hader ham... Jeg hader ham virkelig" Sagde han og lænede sig ind til ham da Andy trak ham til sig. "Vores forhold ville være perfekt hvis han ikke eksisterede...". Han sukkede ud og lukkede øjnene. Hans øjne var stadig ømme efter at de havde drevet så meget med vand. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:18 | |
| Andy prøvede at lade være med at lytte på hvad han sagde, da han ikke havde lyst til at flippe ud på ham "det ved man dog aldrig" hviskede han og nussede ham blidt i håret og ville bare havde ham til at slappe af igen "jeg syntes det er utroligt at du elsker mig så meget" sagde han og begynde at vugge ham stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:21 | |
| Eolith kørte den ene hånd op under Andys trøjer og lod den hvile ved hans bryst og fik varmet hånden der. "Jeg har så mange grunde til at elske dig... Og jeg har elsket dig længe nu..." Sagde han og hvilede hovede på hans bryst "Hvor længe er det vi har kendt hinanden...?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:24 | |
| Andy træk kort sin mave ind da han mærkede hans hånd, han så stille ned efter den og træk lidt på skulderne "det ved jeg faktisk ikke.. i langtid" sagde han da han ikke ligefrem havde tal på hvor langtid han havde kend sine venner, han nussede ham videre på ryggen og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:29 | |
| "Mnh... Jeg har elsket dig i lang tid så..." Svarede han på sit eget spørgsmål. Han nussede ham forsigtigt på brystet og så lidt rundt i stuen, uden at kigge på noget bestemt. "Det føles bare som endnu længere tid end det egentligt er..." Sagde han lidt lavt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:31 | |
| Andy så ned på ham og nussede ham videre på ryggen "ja det ved jeg godt, jeg har også elsket dig i langtid" hviskede han og kyssede ham på panden og nød at blive nusset på overkroppen, han bed sig i læben og lå bare helt stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:37 | |
| Eolith nikkede, men syntes ikke rigtigt at Andy altid havde elsket ham lige så højt som omvendt. Men han nikkede alligevel. "Hvor længe elskede du mig...?" Spurgte han, mens han stadig blidt nussede hans bryst og strøg forsigtigt hånden fra brystet til maven og aede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:42 | |
| Andy åbnede stille sine øjne og så ned på ham med et smil på læben "jeg har elsket dig siden den første dag vi mødte hinanden" sagde han og kyssede ham i håret, og var glad for at de ikke skændes mere. og at det var mere i en snakkende tone, han træk kort sin mave ind ingen da han mærkede hans hånd kom til til hans mave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:46 | |
| Eolith smilte og blev lettere rørt over det. "Nej du har da ikke..." Sagde han med et forsigtigt smil, og ville gerne høre ham uddybe sig i det og høre hvor meget han egentlig betød for ham. Forsigtigt trak han hånden ud af blusen igen og lagde den udenpå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:48 | |
| Andy stoppede med at trække sin mave ind og smilte lidt af ham "jov jeg har.. det var mig der var forelsket i dig først" sagde han og hævede det ene øjebryn af ham, han fugtede sine læber og nussede ham videre på ryggen "du har snart fødselsdag ikke ?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:52 | |
| "Hvornår da?" Smilte han "jeg bæev forelsket der da du smed ham den irriterende ned i vandet. Det var godt nok... modigt?". Han grinte lidt og var faktisk allerede kommet i bedre humør nu, men var nu ikke så glad som han kunne have været, hvis bare at deres skænderi ikke havde fundet sted. "Jo.. Husk hvad du lovede mig. Det er den 5. Maj... Der er godt og vel en måned til nu". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 12:58 | |
| Andy træk på skulderne og grinte lidt af ham "han skulle ikke havde rørt min båd" sagde han og tænkte lidt over det han spurgte ham "siden jeg så dig gå op i den båd som ikke tilhørte dig" sagde han og kyssede ham på panden og prøvede at huske hvad han havde lovet "at vi to skal være samme.. er der mere ?" spurgte han om og var ikke sikker på hvad han havde lovet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 13:01 | |
| Eolith rødmede lidt. "Virkelig..? Du virkede ellers ret så uviden... Og da jeg lagde mig ind over dig virkede du også helt blank" Smilte han og så ham i øjnene "Og ja.. du skal bare tilbringe dagen sammen med mig". Eolith rykkede sig lidt bedre og smilte forsigtigt til ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 13:04 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af ham "jeg havde jo aldrig været sammen med en fyr før.. så det var sgu da underligt" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige, da han syntes at det var rimlig pinligt. selv om han var glad for at finde ud af hvem han virkelig var "godt.. så skal du også komme til min fødselsdag" sagde han og prikkede ham på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 13:08 | |
| Eolith rødmede lidt og smilte stolt. "Jeg fik dig til at springe ud af skabet, hehe" Lo han og holdt om ham "Og jeg var din første fyr.. Gid du også havde været min første... det er meget mere særligt". Han kiggede på ham og særligt på hans øjne. "Selvfølgelig kommer jeg på din fødselsdag! Hvornår er det?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Man 05 Apr 2010, 13:11 | |
| Andy kunne ikke holde et grin tilbage og nussede ham videre på ryggen "ja det fik du godt nok" sagde han og kunne takke ham så mange gange, han træk bare lidt på skulderne og var glad for at Eolith var Andy's først fyr "jeg er glad for at du var min første" sagde han med et smil på læben, han lag sin ene hånd på hans kind og gav et lille grin fra sig "6 dage efter din" sagde han og rødmede lidt af det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! | |
| |
|
| |
| Plotemnet: Det store maskebal! | |
|