| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:52 | |
| Hayley kiggede på ham og smilede "Og hvad nu jeg vinder altid" sagde hun i et grin og kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:55 | |
| Marcus løftede det ene øjenbryn og grinte igen "Og det tror du på" sagde han med et drilsk blik og han lænede sit hoved ned til hende og kyssede hende ømt på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:56 | |
| Hayley nød hans kys "Ja og gi mig en grund til jeg ikke skal det" sagde hun med et stort smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:01 | |
| Marcus grinte svagt imod hendes hals og tænkte lidt. Han lænede sit hoved op og smilte skævt " hmm.. jeg er stærkere end dig, jeg kan altid fange dig selvom du løber og du holder for meget af mig til ikke at lade mig vinde" sagde han og smilte skævt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:03 | |
| Hayley smilede og kiggede op på ham "Hmm den var god..Men du holder for meget af mig at jeg altid ville kunne vinde" sagde hun med et smil og bed sig blidt i læben imens hun smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:06 | |
| Marcus himlede med øjnene og grinte svagt igen "Okay så siger vi det, så vinder du skat" sagde han og lænede sit hoved ned til hende og kyssede hende ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:08 | |
| Hayley smilede og kyssede ham ømt tilbage og slap så kysset "Se selv" sagde hun med et smil og kyssede ham ømt på munden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:11 | |
| Marcus slap hendes hænder og støttede med dem på græsset Han kyssede hende ømt tilbage og nussede hende ned af siden med den ene hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:14 | |
| Hayley nød hans kys og kyssede ham tilbage hun kørte sine hænder op af hans mave og lagde dem så bag hans nakke og kyssede ham vider i et ømt kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:16 | |
| Marcus kyssede hende ømt tilbage Han støttede stadig med den ene hånd og nussede hende langs siden med den anden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 08:19 | |
| Hayley fik vendt dem så hun lå øverst hun kyssede ham ømt tilbage og nussede ham i hårt med den ene hånd og den anden holdte hende oppe og lå på hans bryst De var gemmen blødte og Hayley var glad for hun lå sammen med Marcus og så i regnen det gjorder de ikke dårliger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 03:45 | |
| Marcus kyssede hende ømt og roligt igen Han tog den ene hånd op i hendes våde hår og nussede lidt rundt i det. Marcus lagde sin anden hånd på hendes side og nussede hende der Han kyssede hende videre og var ligeglad med at de lå ude i regnen og var driv våde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 03:57 | |
| Hayley kyssede roligt men ømt igen og nussede ham ned af hans side da hun slap kysset og sæt sig på ham og kiggede på ham "2 lorte dage uden dig" sagde hun lidt trist og sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:02 | |
| Marcus smilte trist og sukkede selv lidt "Jeg ved det.. jeg vil også komme til at savne dig helt vildt skat" sagde han og kyssede hende ømt på kinden og så lidt trist på hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:05 | |
| Hun kiggede op på træet "2 dage" hun sukkede og rejste sig og kørte fingerne over hjerted og m+h og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:18 | |
| Marcus sukkede og rejste sig også "Hayley, jeg lover at jeg ikke vil glemme dig og at jeg vil sidde og vente på at komme til at se dig igen" sagde han stille og så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:24 | |
| Hayley kiggede på træet og lagde hånden på m+h hvor efter hun så hen på ham. Hun fik et smil på læberne og bakkede bag ud og løb så hen i mod ham og hoppede op på ham og lagde bene om ham "Jeg elsker dig" hun kyssede ham på panden og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:29 | |
| Marcus grinte lidt da hun hoppede op, men tog armene om hende så hun ikke faldt ned. Hun holdte hende oppe og kyssede hende på kinden, hvor han efter fik sit ansigt hen til hendes øre, " Hayley jeg elsker også dig, rigtig meget" sagde han og kyssede hende derefter på øret og så på hende igen og smilte svagt men skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:34 | |
| Hayley lo kort og kyssede hans pande og så hans kind ned til hans mund og kyssede ham ømt på munden og slap det så igen hun kiggede op på himmlen og regnene styrtede ned i hendes ansigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:39 | |
| Marcus betragtede hende imens hun så op på himlen Han bøjede hovedet frem og slikkede hende med tungespidsen på halsen og kyssede den derefter ømt, " du er utrolig smuk i regnvejr, jeg er glad for at jeg fik lov til at se det inden du skulle afsted" sagde han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:41 | |
| Hayley smilede kort "Tak og i lige måde" hun svarede ikke på det sidst men sukkede bare og nød ham det var dejligt og mærke hans tunge og hans kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:46 | |
| Marcus smilte og tænkte lidt "Tak skat" sagde han stille og kyssede hende på halden igen, men vendte så tænkende blikket væk fra hende og så tænkende på lyset som kom inde fra stuen, hans mor sad og snakkede i telefon, hun kunne ikke se dem for regnen, Marcus sukkede svagt og så derefter på Hayley igen og smilte lidt trist |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:47 | |
| Hayley kiggede ned på ham "Hvad er der skat" sagde hun spøgernde og kiggede også hen på lyset og bed sig i læben men kiggede hurtigt over på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 04:59 | |
| Marcus smilte svagt og rystede derefter på hovedet "Ikke noget, jeg tænker bare skat" sagde han og kyssede hende på kinden, men bed sig derefter tænkende i læben og mumlede noget utydeligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Man 19 Okt 2009, 05:02 | |
| Hun kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn "Nej hvad er der galt..Hvem snakker hun med" sagde hun alvorligt og bed sig i læben |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|