| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 05:55 | |
| Marcus smilte og lagde armene om hende. "Jeg elsker dig skat, og jeg vil altid gøre det" sagde han og kyssede hende ømt på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 05:58 | |
| Hayley nød hans kys hun vendte hovede og kyssede træet så hendes læber blev tegent der "Imens jeg er væk kan du kysse træet" drillede hun og prikkede ham i siden og løb lidt væk vis han skulle prikke hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:01 | |
| Marcus grinte kort og smilte skævt til hende. Han teleporterede sig bag ved hende og lagde hurtigt armene om hende og grinte lidt igen, " hey du skal ikke prikke mig eller drille mig, så for du bare igen" grinte han og kyssede hende på halsen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:04 | |
| Hayley grinede og prikkede ham i siden og løb væk igen om bag træet og smilede for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:13 | |
| Marcus grinte og gik hen ved siden af træet og stak hovedet frem så han kunne se hende. "Pas på jeg ikke bliver sur" drillede han og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:21 | |
| Hayley grinede og lød sig glide ned af træet "Uuhh jeg bliver bange nu" drillede hun Hun gled ned så hun sad i det våde græs hun rakte hurtig tunge til ham "Du ved godt du snyder ikke..Jeg ville kunne løbe fra dig vis du ikke kunne teleporterede " sagde hun med en drillende stemme og lagde sig ned i græsed |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:26 | |
| Marcus grinte og tænkte lidt. "Hmm.. jeg vil nu ikke kalde det snyd, jeg vil kalde det en fordel" drillede han og smilte skævt til hende. Han lagde sig ned i græsset ved siden af hende og smilte skævt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:29 | |
| Hayley kiggede op på træet der hvor hun havde brændt i det Hun sætte sig oven på ham "Hmm..Men nu vinder jeg" sagde hun med et smil og prikkede ham siden "Lalalalalalalala" sagde hun i et grin og kiggede på ham imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:34 | |
| Marcus grinte og tog hendes hænder. Han tog dem hen til sin mund og kyssede dem, " hmm.. det vil jeg ikke sige for nu har jeg dine hænder" sagde han med et drilsk smil og grinte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:35 | |
| Hayley smilede og lo kort og prøvede og hive sine hænder til sig "Og hvad skal jeg så gøre nu" sagde hun med et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:40 | |
| Marcus grinte og holdte fast i hendes hænder, men ikke hårdt. "Hmm.. du kunne overgive dig" drillede han og grinte igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:43 | |
| Hayley lo kort "Hmm du kender mig ikke godt nok" hun kyssede ham hurtigt på munden "Jeg over giver mig aldrig" sagde hun og lo kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:46 | |
| Marcus grinte igen og smilte skævt til hende "Overgiver du dig heller ikke hvis jeg tigger dig om det?" spurgte han og smilte skævt igen, han kvalte et grin som var på vej og smilte stadig skævt til hende og kyssede hendes hænder igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 06:49 | |
| Hayley lo kort "Nop..tig du bare"sagde hun med et stort smil og begyndte så og grine blidt og nød hans kys hun prøvede og få hænderne til sig men han var jo stræker end hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:25 | |
| Marcus grinte og smilte skævt til hende. "Be be" tiggede han og grinte lidt igen, han holdte stadig hendes hænder og kyssede dem igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:28 | |
| Hayley grinede og kiggede på ham "Næ" sagde hun med et smil "Og jeg trode du gav igen" sagde hun i et lavt og blidt grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:29 | |
| Marcus grinte og prøvede at virke sur, men kunne ikke holde masken "Jeg slår ikke på piger, det er imod min mandighed" drillede han og grinte igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:32 | |
| Hayley grinede "Jeg slår heller ikke jeg prikker" sagde hun med et stort smil og fik sin ene hånd fri og brikkede ham i siden "Ha" hun grinde og brikkede vider med fingern |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:34 | |
| Marcus grinte og smilte skævt til hende Han fik fat i hendes hånd igen og grinte igen, " pas på eller jeg bider dig i fingeren og jeg mener det" drillede han og grinte igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:36 | |
| Hayley grinede "Så bid mig jeg har allerede vundet jeg ligger øverst..Og har prikket flest gange" sagde hun i et grin og lo kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:40 | |
| Marcus grinte kort og smilte skævt "Okay så, så gør jeg bare det" sagde han i et grin og tog hendes fingerspids i munden og bed hende blidt i fingeren, han ville self ikke bide hende hårdt, det var jo nemlig kun for sjov at han bed hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:42 | |
| Hayley grinede og for sjov sagde hun "Av du bider hårdt" sagde hun også i et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:45 | |
| Marcus løftede det ene øjenbryn og kyssede hende derefter på fingeren "Nåå det var da syndt for lille dig" drillede han og grinte derefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:47 | |
| Hayley bed sig i læben og tog ders hænder ned til han side og prikkede ham "Når hvor det syndt for dig" drillede hun igen og grinte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 18 Okt 2009, 07:50 | |
| Marcus grinte og smilte lumsk til hende derefter han rullede om så det nu var hayley der lå nederst og han holdte hendes hænder over hendes hoved, " jeg sagde jo at du ikke skulle prikke mig" drillede han og smilte skævt til hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|