Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Jeg elsker... Man 04 Aug 2014, 09:18
Jeg elsker at sidde en sen aften og høre regnen falde tungt og tæt, at høre den risle og klukke i afløbet til kloakken, samtidig med at en meget svag rumlen høres og himlen hvert minut blinker op.
Sommertorden. Sommerregn. Åååårh det er altså BARE hygge!
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Jeg elsker... Ons 06 Aug 2014, 04:56
Når vi nu er inde på regn… Jeg elsker at ligge og putte mig i min seng, helst lige når jeg skal til at sove, og høre hvordan tung regn trommer mod mit loft. Min hems gør det nemt at høre, og der er virkelig ikke noget mere beroligende! *Suuuuk*… Regn! Nu!
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …