|
| I byens mørke.. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:14 | |
| Sted. Wareclare byen Vejr. Det er koldt og blæser lidt Omkring. No one Tid. 01.42 Dag+ dato. IRL påklædning. http://img.alibaba.com/photo/265639621/T90059_white_Smart_Casual_dress_blouse.jpgRoses skridt gav genlyd i natten. Hun var som altid først kommet ud da der var blevet mørkt. Hun gik sjældent rundt blandt mennesker og følte sig lidt mer i sikkerhed når at alle var i deres hjem og sov trygt. Hun mødte sjældent andre på denne tid. Der var et lille smil på hendes læber. Hun strøg nogle fingre gennem sit mørke brune hår og lod sine isblå øjne gå søgende rundt. Hun gik forbi masser af små gyder og kunne høre skramlene lyde i de fleste. Det var sikkert bare katte og hjemløse folk. Hun gik med rolige skridt og forventede at ingen kom og forstyrrede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:23 | |
| Påklædning: Ava + slim jeans og jakkeRoweena kom ud af et af de tyste huse. Over skulderen havde hun som sædvanligt sin kakigrønne taske. Hun havde set pigen fra sit værelsesvindue, og havde undret sig over hvad hun mon foretog sig så sent om natten.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:28 | |
| Rose opdagede hurtigt pigens tilstedeværelse og så hurtigt over mod hende og undrede sig oss lidt selv over hvad et menneske lavede ude så sent. Hun stoppede langsomt op og fjernede ikke sit blik fra pigen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:33 | |
| Et svagt smil gled over Roweenas ansigt, da hun havde låst døren efter sig. Hun betragtede pigen lidt, og gik så over gaden, med retning mod pige. Hun var køn.. Meget køn endda.. "Hej.." Hilste Roweena roligt, da hun var kommet over til pigen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:34 | |
| "Hey.." sagde Rose lavmælt og så på pigen og så på pigens ansigt og hendes smil og var lidt forsigtig med hvor tæt på mennesket kom på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:39 | |
| "Hvad hedder du?" spurgte hun, fortsat i det rolige tonefald, og med det lette smil om munden. Roweena så komplet ubekymret ud, nærmest som om det var helt normalt at stå klokken lort om morgenen og snakke med en vildt fremmed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:43 | |
| "...Rose" sagde hun lidt tøvende og så på pigen og syntes at det var et lidt mærkelig opførsel for et menneske. Hun løftede det ene øjenbryn af hende "Øhm.. Jeg tror at.. Jeg er nødt til at gå.." løj hun og ville nu bare gerne lidt væk da hun var ret usikker på hvad denne pige ville, og begyndte langsomt at gå videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:45 | |
| Row så nu lidt tøvende ud. "Kan.. Jeg gå med?.." spurgte hun, og så på pigen med et spørgende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:46 | |
| "Hvorfor vil du gå med en fremmed?" spurgte hun og så på pigen og lagde hovedet let på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:55 | |
| "Jeg er ikke så bange af mig.. Og desuden virker du ikke alt for farlig.. Engel?" Det sidste var et spørgsmål, hvlket også var tydeligt af den måde det blev sagt på. Row var meget interesseret i de forskellige racer, og så gode penge i dem.. På anden måde end jægerenes.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 05:57 | |
| Rose så varsomt på hende "Hvorfor kalder du mig for engel?" spurgte hun og prøvede at få pigen væk fra tankerne om at Rose var en engel. Hun grinte et muntert grin, men der var dog en nervøs kant i det grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 06:00 | |
| "Fordi det er hvad du er.. Eller er jeg helt galt på den?" svarede Roweena, og lagde hovedet svagt på skrå. Hun havde kendt til racerne allerede fra barnsben, da hendes forældre havde forsøgt at opdrage hende til at gå i deres forspor..
//Ska spise |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 06:01 | |
| Der var lidt stilhed mellem dem, men så rystede Rose svagt på hovedet "Nej.. Det er du ikke" sagde hun og var nu ret varsom igen og vidste ikke hvor godt det var at pigen vidste hvad hun var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 06:30 | |
| Roweena nikkede tilfreds. "Jeg er Roweena." præsenterede hun så sig selv og smilede svagt. Intet ved hende viste hendes tanker. - Endnu en bonus ved jæger træningen hun havde modtaget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 06:32 | |
| Hun nikkede svagt og brød sig ikke rigtig om at være i Roweenas selskab "Nu bliver jeg altså nødt til at gå.." mumlede hun og begyndte at gå og havde haft stemmen i baghovedet om at hun bare skulle gå. Rose havde aldrig rigtig stolet på mennesker. Det ville hun sår'n set heller ikke starte med denne nat. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 21:50 | |
| "Du tror jeg er en jæger ikke?.. At jeg vil gøre dig ondt?.. Det vil jeg ikke. - Jeg er ikke sådan." sagde Roweena, og så efter Rose. Hvis man spurgte Roweena var hun alt andet end ond.. Hun ville jo at nogen skulle dø, sådan som hendes forældre så indædt havde fortalt hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I byens mørke.. Lør 27 Mar 2010, 23:41 | |
| "Og hvordan skal jeg lige kunne stole på det?" spurgte hun og så på Roweena og lagde armene over kors. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I byens mørke.. | |
| |
| | | | I byens mørke.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|