Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I byens mørke..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:14

Sted. Wareclare byen
Vejr. Det er koldt og blæser lidt
Omkring. No one
Tid. 01.42
Dag+ dato. IRL
påklædning. http://img.alibaba.com/photo/265639621/T90059_white_Smart_Casual_dress_blouse.jpg

Roses skridt gav genlyd i natten. Hun var som altid først kommet ud da der var blevet mørkt. Hun gik sjældent rundt blandt mennesker og følte sig lidt mer i sikkerhed når at alle var i deres hjem og sov trygt. Hun mødte sjældent andre på denne tid. Der var et lille smil på hendes læber. Hun strøg nogle fingre gennem sit mørke brune hår og lod sine isblå øjne gå søgende rundt. Hun gik forbi masser af små gyder og kunne høre skramlene lyde i de fleste. Det var sikkert bare katte og hjemløse folk. Hun gik med rolige skridt og forventede at ingen kom og forstyrrede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:23

Påklædning: Ava + slim jeans og jakke

Roweena kom ud af et af de tyste huse. Over skulderen havde hun som sædvanligt sin kakigrønne taske. Hun havde set pigen fra sit værelsesvindue, og havde undret sig over hvad hun mon foretog sig så sent om natten..
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:28

Rose opdagede hurtigt pigens tilstedeværelse og så hurtigt over mod hende og undrede sig oss lidt selv over hvad et menneske lavede ude så sent. Hun stoppede langsomt op og fjernede ikke sit blik fra pigen.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:33

Et svagt smil gled over Roweenas ansigt, da hun havde låst døren efter sig. Hun betragtede pigen lidt, og gik så over gaden, med retning mod pige. Hun var køn.. Meget køn endda.. "Hej.." Hilste Roweena roligt, da hun var kommet over til pigen.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:34

"Hey.." sagde Rose lavmælt og så på pigen og så på pigens ansigt og hendes smil og var lidt forsigtig med hvor tæt på mennesket kom på hende.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:39

"Hvad hedder du?" spurgte hun, fortsat i det rolige tonefald, og med det lette smil om munden. Roweena så komplet ubekymret ud, nærmest som om det var helt normalt at stå klokken lort om morgenen og snakke med en vildt fremmed.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:43

"...Rose" sagde hun lidt tøvende og så på pigen og syntes at det var et lidt mærkelig opførsel for et menneske. Hun løftede det ene øjenbryn af hende "Øhm.. Jeg tror at.. Jeg er nødt til at gå.." løj hun og ville nu bare gerne lidt væk da hun var ret usikker på hvad denne pige ville, og begyndte langsomt at gå videre.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:45

Row så nu lidt tøvende ud. "Kan.. Jeg gå med?.." spurgte hun, og så på pigen med et spørgende blik.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:46

"Hvorfor vil du gå med en fremmed?" spurgte hun og så på pigen og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:55

"Jeg er ikke så bange af mig.. Og desuden virker du ikke alt for farlig.. Engel?" Det sidste var et spørgsmål, hvlket også var tydeligt af den måde det blev sagt på. Row var meget interesseret i de forskellige racer, og så gode penge i dem.. På anden måde end jægerenes..
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 05:57

Rose så varsomt på hende "Hvorfor kalder du mig for engel?" spurgte hun og prøvede at få pigen væk fra tankerne om at Rose var en engel. Hun grinte et muntert grin, men der var dog en nervøs kant i det grin.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 06:00

"Fordi det er hvad du er.. Eller er jeg helt galt på den?" svarede Roweena, og lagde hovedet svagt på skrå. Hun havde kendt til racerne allerede fra barnsben, da hendes forældre havde forsøgt at opdrage hende til at gå i deres forspor..

//Ska spise
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 06:01

Der var lidt stilhed mellem dem, men så rystede Rose svagt på hovedet "Nej.. Det er du ikke" sagde hun og var nu ret varsom igen og vidste ikke hvor godt det var at pigen vidste hvad hun var.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 06:30

Roweena nikkede tilfreds. "Jeg er Roweena." præsenterede hun så sig selv og smilede svagt. Intet ved hende viste hendes tanker. - Endnu en bonus ved jæger træningen hun havde modtaget..
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 06:32

Hun nikkede svagt og brød sig ikke rigtig om at være i Roweenas selskab "Nu bliver jeg altså nødt til at gå.." mumlede hun og begyndte at gå og havde haft stemmen i baghovedet om at hun bare skulle gå. Rose havde aldrig rigtig stolet på mennesker. Det ville hun sår'n set heller ikke starte med denne nat.
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 21:50

"Du tror jeg er en jæger ikke?.. At jeg vil gøre dig ondt?.. Det vil jeg ikke. - Jeg er ikke sådan." sagde Roweena, og så efter Rose. Hvis man spurgte Roweena var hun alt andet end ond.. Hun ville jo at nogen skulle dø, sådan som hendes forældre så indædt havde fortalt hende..
Gæst
Gæst

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 23:41

"Og hvordan skal jeg lige kunne stole på det?" spurgte hun og så på Roweena og lagde armene over kors.
Sponsoreret inhold

I byens mørke.. Empty
IndlægEmne: Sv: I byens mørke..   I byens mørke.. Icon_minitime

I byens mørke..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» byens mørke gader
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//