Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fri aften :D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 00:57

¤Dato :: irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: stjerneklart
¤Sted :: The Reggie Club
¤Tid :: 23:00
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebrities/Beyonce/Beyonce-30.JPG + http://wwww.rebuy.dk/images/images/83d457cfb59fe34183745c2c434e5263-l.jpg
____________________________________________
Man kunne høre en masse fulde mennesker, der sang så godt de kunne med på det sange som kom fra club'en. nogle sad ude foran club'en da de havde fået det så varmt at de bare skulle havde noget luft, man kunne høre nogle lyde fra nogle højhælede sko ikke så langt fra club'en. en smuk kvinde kom gående mod club'en, hendes hår hang ned af deres ryg og hendes brune øjne fik hende til at ligne at hun var et engelbarn. hendes tøj passede perfekt til hendes krop, og man kunne tro at ingen anden kunne passe det. hendes makeup fik det til at ligne at det var naturligt, og hun havde slet ikke for meget. mere for lidt hvis man spurgte piger, hendes ene hånd var nede i en lomme på sine bukser. hun smilte til de drenge som så efter hende, hun så lidt på club'en inden hun gik der ind. man kunne tro at hun var en der feste være dag, men det gjorde hun dog kun når hun havde fri fra sit arbejde. hun gik op i baren og købte sig en blå cocktail. hun så sig omkring og så nogle der solgte stoffer, dog gjorde hun ikke nået ved det da hun ikke havde tænkt sig at ødelægge sin fri aften. hun tog nogle penge op af sin lomme og gav kvinden da hun fik sin cocktail, hun vende sig stille om og så sig omkring inden hun gik hen og satte sig ved et tomt bord og drak lidt af sin drinks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:50

eugene sad ved baren og spejdede ud over folkemængden, her var kedeligt intet interessant at lave, eller det var hvad han tænkte indtil han så denne smukke kvinde alene ved et bord. han gik hen og satte sig overfor hende, han kunne lugte hun hverken var engel eller vampyr, så måtte hun være menneske. han lændte sig en smule forover. med et lile smil på læben talte han med en stille men tydelig stemme "er du alene i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:57

Faith så frem for sig da hun hørte en tale til hende, hun så lidt forbavset på ham da han var utrolig smuk. hun havde aldrig set sådan et smuk mand før, det tog lidt tid inden hun fik taget sig sammen "ja det ser sådan ud" sagde hun og så fra side til side, hun vende sit blik mod ham og smilte sødt til ham "du ser også alene ud" sagde hun og drak lidt af sin drinks, inden hun satte den ned på bordet og rakte stille sin hånd frem til ham "jeg hedder Faith... Faith Weller" sagde hun og fugtede kort sine læber og kunne ikke tro sine egne øjne, hun holde om sin cocktail med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:23

"Faith... det er et smukt navn til en smuk kvinde" han rørte let på hendes ene hånd og intoducerede sig selv " jeg hedder Eugene sinclair og er ny i byen" hendes duft var hypnotiserende og ikke et sekund tog han øjnene fra hende, alle hans instinkter som blod dæmon sagde æd hende, men han modstod fristelsen, han ville ikke dræbe hvis han kunne undgå det. "jeg tænkte om du ikke ville vise mig rundt i byen i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:29

Faith fik et skær af lyserød på sine kinder "jamen det siger jeg da tak til" sagde hun og gav hans hånd et lille klem, inden hun tog sin hånd til sig "du har også selv et utroligt flot navn" sagde hun og vende sit blik ned mod sin drinks og smilte lidt "det vil jeg da med glæde, selv om det er lidt mørkt der ude og svært at se nået" sagde hun og drak det sidste af sin drinks inden hun vende blikket over mod ham, hun kørte sine fingerspidse igennem sit lange hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:46

eugene som stadig ikke kunne tage øjnene fra hende, kunne ikke gemme sin glæde fra ansigtet over hendes svar "Jamen så lad os gå, jeg arbejder for det meste af dagen så Jeg er ikke særlig tit ude" det var dog en løgn han kunne bare ikke fordrage solens lys. han rejste sig op og tog Faith's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:01

Faith gav et lille grin fra sig "okay, det gør jeg også selv" sagde hun og så på sin hånd når han tog den, hun rejste sig stille op og nikkede "så lad os smutte" sagde hun selv om hun ikke havde tænkt på at hun skulle bruge sin friaften på at vise en fremmede mand rundt, hun begynde stille at gå mod udgangen "hvad arbejder du så med ?" spurgte hun om og så bare på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:41

eugene som troede han måske havde været for ængstelig, var glad for at hun fulgte med, men lige det spørgsmål hun stilte havde han over hovedet ikke tænkt på "ja.. øhm.. jeg er....." eugene vidste ikke helt hvad han skulle sige "er... gymnasielærer" det måtte være et almindligt dag job, han kiggede over på faith med et skævt smil. " hvad med dig?"

//jeg skal være sammen med en veninde i aften, så jeg bliverr nødt til at sige farvel nu, men vil gerne skrive videre en anden gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:46

Faith smilte og gik bare med ham og nikkede "er det er sjovt arbejde ?" spurgte hun om og tænkte lidt over om hun skulle sige hvad hun arbejde med, da hun havde prøvet før at fyre ikke gad at snakke med hende. da hun fortæller hvad hun var, men hun ville jo bare vise sin far at hun ikke behøves at passet på bare fordi hun ikke er en dreng. og at hun kan gøre alt det som mænd også kan "jeg er hmm.. politi" sagde hun og viste det sidste og bed sig lidt i læben

//okay,, så snakkes vi bare (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:36

at gå gennem byen med faith var en meget nostalgisk følelse han kunne ikke lade vær med at tænke på de gamle dage " jo der er vel ok job, underviser i historie" det gik lidt bedre med at lyve. efter at hør hvad faith arbejdede som kunne han ikke hjælpe at føle en smule hesitation, men han fortsatte med at gå, "det er da et udsævanligt job, ikke for at diskriminere mod kvinder, det er modigt, men man ved aldrig hvad der kan ske når man er ude"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:34

Faith gik bare stille med ham og fjernede ikke sit blik fra ham, hun lyttede på hans stemme og kunne godt lide den. da hun syntes at den lød meget mandlig, mysik og bare skøn "historie lærer.. jeg er virkelig dårlig til historie" indrømmede hun og rødmede svagt over det, men hun kunne ikke lide at lyve selv om det kunne give hende problemer nogle gnge. hun træk bare lidt på skulderne og smilte til ham "det ved jeg godt,, men når man har 3 brødre og en far der mener at kvinder ikke kan finde ud af nået.. så må man jo vise ham at kvinder kan det samme som mænd" sagde hun da hun ikke syntes at mænd skulle tjene pengene og kvinderne bare skulle gå der hjemme og passe børn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:39

Eugene lo stille, men en smule arrogant, "hehe, jeg har selv en lille sø--...d lille bror som synes jeg er den værste person i verden" han tænke tilbage på sin søn som kun følte afsky for ham. Eugene vendte sig mod faith med et hesiterende smil, og kiggede så derefter omkring sig med et lille suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 22:35

Faith smilte lidt til ham "han må da være mærkelig.. ellers kender jeg dig bare ikke godt nok" sagde hun og ville helst tro på det første, da hun syntes at Eugene virkede meget sød. hun så sig lidt omkring mens de gik og lod sin tungespids glide hen over sine læber "hvor syntes du vi skal gå hen ?" spurgte hun om og så stille op på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fri aften :D Empty
IndlægEmne: Sv: fri aften :D   fri aften :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fri aften :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» aften tur
» En aften tur // Ray //
» En sen aften - Ann.
» Aften...
» Lørdag aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: