Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Den nye elev

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:30

Dato : irl
Årstid : irl
Dag : irl
Vejr : sne og atter sne xD
Sted : Sheria high school
Tid : 8: 10 om morgnen
Omgivelser : en klasse xD

Eleverne snakkede i klassen og talte om hvordan den nye pige ville være. Læren kom ind i klassen "stille " sagde hun og var efter fulgt af en pige med rødbrunt hår der gik til skulderne. Læren skrev Emily's navn ned på tavlen Emily Loveless Phantomhive "idag for vi en ny pige i klassen " sagde læren og Emily bukkede "mit navn er Emily Loveless Phantomhive rart at møde jer " sagde Emily og læren pejede ned på en plads nederst i klassen ved siden af et vindue og efter hånden kom friktateret og Emily kiggede ud på sneen som dalede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:37

Yuuki var ikke til at se fordi som altid havde hun en tindens til at komme lidt forsent nogen gange og i dag var ingen undtagelse, Yuuki havde godt set læren oppe ved vinduet og den nye pige i det hun satte i løb ind af gangen. Længere nede kunne man høre en løbe op af trapperne alle elever sagde i kor"Yuuki" i det døren sprang op og yuuki kom for pustet ind og sagde"Så! er jeg her undskyld forstyrrelsen! haha Nåårh?? øhm ?? uuh den nye pige hejsa mit navn er Yuuki" hun satte sig ved siden af den nye pige og sagde"Hvad er dit navn??" læren himlede øjne og sagde"Syyyhs! Yuuki" ... Yuuki kiggede stille på læren og nikkede stille med et lille grin
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:46

"yuuki?" gentog Emily efter klassen med et undrene blik (spørsmåls tegn over hovedet) xD og så en livligpigen som kom ind i klassen "Emily, Emily Loveless Phantomhive" sagde Emily og smilte men satte sig dog hurtigt ned igen da det var frikvater så Emily rundt hun var dog alt for genert til at snakke med nogen eller at gå hen til nogen først
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:53

Yuuki lå og halv sov på stolen da det var frikvater men faldt så ned af stolen bagfra og vågnede med et sæt og sagde"årh allerede frikvater?? det var da godt nok hurtigt såå? hvad havde vi egenlig i fag???" hun var helt smadret men roede sig kort i håret og sagde"så Emily du er ny? hvorfor sidder du stadig her uden nogen at snakke med?"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:58

"jeg ved ikk hvem jeg skal snakke til" sagde Emily med et smil "og vi har lige haft engelsk" sagde Emily "og nu skal vi ha idræt" sagde Emily "din klasse lød ikke overrasket over at du kom forsent sker det tit?" spurte Emily med et venligt/sødt smil "er du okauy?" spurte Emily og snakkede om da hun faldt ned fra stolen
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:08

Yuuki grinte ldit af sig selv og rejste sig helt op og sagde"jaaah jeg helt fino dino såå hvad siger du til at være min ven og det nåårh ja måske nogen gange kommer jeg ikke til lærens forventede tid men altså min verden går som den gør jeg vågner og gør mig klar og ser aldrig på uret men tager bare af sted jeg føler ikke rigtig tiden skal styre mit liv" hun blinkede og begyndte stille at gå til idræt
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:14

"forstår jeg godt jeg ville nok ha gjordt det samme men det er jo tros alt min første skoledag på denne skole og jeg vil meget gerne være din ven" sagde hun og grinte "vil du ikke nok vise mig rundt på skolen?" spurte Emily med et smil "det er en ret stor skole størrere end min gamle" sagde Emily og kiggede på yuuki med hendes mørke blå øjne
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:21

Yuuki kiggede på Emilys øjne og sagde med et smil" Wauw vores øjne er de modsatte af hinanden" yuukis øjne var helt is lyse blå, de skindte nærmest helt klare blå, hun kiggede på emily med et smil og sagde"jeg vil meget gerne vise dig rundt her på skolen emily og det okay jeg plejer bare at være meget frem gående men jeg er dog os nogen gange genert som dig" hun blinkede og viste hende stille rundt på den store skole
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:18

"engel, du er en engel ikk' for du har samme duft som mig" sagde hun med et smil dog sagde hun det lavt så andre ikke kunne høre det "yay rundvisnig" sagde Emily livligt og rejste sig hurtigt op og de andre i klassen kiggede på hende og Emily tog hånden bag nakken og grinte "ups, var vist for livlig"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:09

Yuuki grinte og tog blidt om hendes håndled og trak hende udenfor klassen med et smil og sagde"Kom der noget du bare skal se!" hun grinte og trak hende med neden under og grinte lidt lille pige agtig og pegede ind mod drengenes omklædnings rum og sagde"det der drengene klæder om til Idræt og kom" hun fik hende hen til lære kontoret og sagde"her er kontoret til alle lærene og den skrappe inspektør eller skrap og skrap kun når hans udstoppede elg ryger ned på hans disk" hun grinte og sagde"vi har faktisk os en træk automat med alt fra vand til Cola her henne og vis man stille puffer til den når man har trykket et nummer får man det man vil ha uden at sku gi penge bare pas på at pedellen ikke ser det hah" hun smilede sødt og strøg hånden gennem sit hår i det hun havde sluppet Emily for længst
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:37

to drenge fra Yuu og Emi's klasse kom løbende om kamp ved gangen og løb direkte ind i Emily fra højre side et skrig/hvin kom da de løb ind i Emi og Emi faldt bagover ned på røven "aww" klagede hun og drengen var også faldet (ham der løb ind i hende) normalt ville folk ha flyttet sig men Emi var blind på højre øje og så så derfor ikke drengene kom løbende imod hende hun troede de ville løbe forbi hende "se dig for" sagde drengen og rejste sig op uden at sige undskyld gik han videre og lidt efter rejste Emi sig op

//fandt lige på kælenavnene Yuu og Emi//
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:38

Yuuki sendte dræber blik til drengen og sagde"er du okay?? emi?? du slog dig vel ikke vel de dumme drenge typisk de altid skal konkurer om alt og alle??" hun hjalp stille Emi op at stå på begge ben og sagde"Emi du skal ikke tag det så tungt vis folk jogger en ned her og der det sker nogen gange selv jeg er blevet puffet nogen gange ned men vis de lede gir du bare igen" hun blinkede og grinte stille
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 05:59

Emi smilte og kiggede på Yuu "nej jeg kom ikke til skade og jeg ville ha flyttet mig vis mit højre øje ikke var blindt " sagde Emi og grinte "Det er rart at du er flink imod mig" sagde Emi og en lære kom hen (Engelsk læren vi lige har haft) "er du okay Emily? hvordan har din første skoledag været indtil videre? " spurte hun " ja jeg er okay og det var været en meget god dag Yuuki har været meget flink imod mig" sagde Emi og smilte
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:58

Yuuki smilede og så på Emily lidt da læren var gået og kiggede på hendes øje og sade"Wauw jeg havde aldrig opdaget at du var blind ?? vis du ikke havde sagt det Emi?? men på en måde klær det dig det gør ens øjne meget lyser heh men okay på den anden side gør det din verden meget mørker" yuuki roede sig lidt i håret og gik mod idræt
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:52

"det er dog kun mit ene øje som er skadet " sagde Emi med et smil. Dagen efter kom Emi ind i klassen med forbining for den ene arm hun satte sig bagerst i klassen som altid og ventede på klokken skulle ringe, forbiningen var der pgahendes arberde der skete en mindre eksplotion der gjorde at da Emi's dækkede hendes hovede med armen kom der store glasskår ind i hendes arm , men heldigvis var det Emi's robot arm (man kan ikke se det er en robot arm) som kom til skade den skulle blive reperaret idag
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:08

Yuuki kom stille gående i det hun kiggede meget undrende på Emily og sagde"Wauw??! Emi Hvad er der dog sket med dig en eksplotion i din arm eller hva ???" hun kiggede lidt på armen og satte sig stille ned i det de bare havde en mindre pause. hun kiggede stadig på emi og sagde"Hvad er der dog sket emi ??"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 01:30

"ikke noget særligt faldt ned fra min trappe og slog armen meget hårdt" sagde Emi hun løj dog kun fordi hun ikke kunne lide at andre folk var bekymret for hende. Emi smilte sødt og håbede ikke at Yuu ville kunne gennemskue løjnen
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:10

Yuuki så undrende på hende men kunne sagtens gennem skue hende og sagde med armene krydset over hinanden" jamen vis du ikke vil sige sandheden til mig så det da os fint nok..... jeg vil jo bare være der for dig og hjælpe dig så godt jeg kan vi er jo veninder og mine venner og veninder sætter jeg pris på så højt som min familie" hun grinte lidt efter at ha mumlet en smugle
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:14

Emi smilte og rejste sig op. Hun gav Yuu et kram "det er fordi jeg ikke vil få dig ind i problemer derfor" sagde Emi
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:37

Yuuki smilede i det hun krammede tilbage og sagde"ååååårh! hvor er du dog Nuttede Emi at du ikke vil ha der sker mig noget men hvordan skal jeg så beskytte dig fra at komme til skade søde??"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:53

Emi grinte "det var et uheld på mit arbejde " sagde Emi "nå jeg fik enlig aldrig spurt dig har du nogle søskende? forældre? kæreste?" spurte Emi
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:38

Yuuki grinte lidt og sagde"av træls hva så skal de da give dig arbejds skade ´penge haha" hun smilede sødt og roede lidt i sit hår og så lidt fjoget ud i det hun sagde"Neeeej jeg har ingen forældre de døde ... og så kæreste nej heller ikke men ville ønske jeg havde og såå.... der selvfølgelig min... tvillinge søster der ikke ligner mig men os blev født først hun hedder Elizabeth"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:25

"det gør mig ondt at høre......Elizabeth hmm jeg syndes jeg har hør- NÅR JA hende har jeg mødt" sagde Emi. Hun roede lidt i hendes korte hår dog med et smil "og skade arbejds penge for jeg ikk" Emi tænkte sig om "vis det ikke er for smertefuldt at svare, hvordan døde dine forældre?" spurte hun
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 07:22

Yuuki kiggede lettere på Emi og bed sig let i læben og sagde"Det var faktisk et uheld men da Elizabeth var vendt kom hun .... til at angribe vores forældre men de døde ikke af det men da hun fandt os igen efter at ha været sluppet væk der? ja der havde hendes fanger os fundet os de dræbte vores forældre... og Eliza og jeg flygtede"
Gæst
Gæst

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 07:51

"....gør mig ondt at gøre..." sagde Emi og fik det helt dårligt at tanken
Sponsoreret inhold

Den nye elev Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev   Den nye elev Icon_minitime

Den nye elev