|
| Den nye elev (Zack) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:12 | |
| Dato : irl Årstid : irl Dag : irl Vejr : sne og atter sne xD Sted : Sheria high school Tid : 8: 10 om morgnen Omgivelser : en klasse xD
Eleverne snakkede i klassen og talte om hvordan den nye pige ville være. Læren kom ind i klassen "stille " sagde hun og var efter fulgt af en pige med rødbrunt hår der gik til skulderne. Læren skrev Emily's navn ned på tavlen Emily Loveless Phantomhive "idag for vi en ny pige i klassen " sagde læren og Emily bukkede "mit navn er Emily Loveless Phantomhive rart at møde jer " sagde Emily og læren pejede ned på en plads nederst i klassen ved siden af et vindue og efter hånden kom friktateret og Emily kiggede ud på sneen som dalede ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:21 | |
| Zack kom gående ind i lokalet lidt efter Emily, Zack var også ny i klassen, og han var ikke helt stolt af det, men han skulle altså gå på den her skole, Zack gik meget mærkeligt klædt i forhold til andre fra skolen, han lignede en der lige var kommet ud af militæret, han havde militærstøvler på og camoflace bukser og en camoflace jakke, som kun var knappet i den øverste knap og indenunder kunne man skimte en sort t-shirt. Drengene stirrede på Zack og pegede fingre af ham, da han gik hen til læren og gav ham en sedl, hvorefter læren rejste sig igen og sagde højt "Vi har åbenbart to elever" hvorefter han nikkede til Zack "Hej.. jeg... Hedder vist nok Zack" sagde Zack meget anspændt hvorefter folk begyndte at grine af ham, mens Zack bare blev helt forlegen og kiggede lidt rundt, på klassen. // http://www.defense.gov/news/Jul2004/2004072705b_72.jpg bare i grønt (ørkenoutfitt'et i grønt)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:29 | |
| Emily så at drengene pejede fingre af ham og sukkede hun studerede ham han lignede en fra hæren i det tøj han gik i. Emi arbejde dog selv i hæren hun dræbte ikke nogen hun var i en speciel afdeling der arbejde med Robotteknologi " Hej" sagde Emi og smilte venligt til Zack i frikvateret da hun kiggede ud af vinduet rettede hun blikket ind i klassen og så drengen *hvad var hans navn? hmmm når ja Zack* tænkte Emi og gik hen til ham "Yo Zack" sagde Emi og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:39 | |
| "Erhmm, hej" sagde Zack lidt gammeldags, han var usikker på om yo betød hej eller hvad det gjorde, han talte ikke tit med folk på hans egen alder, det var faktisk ret sjældent, han var mere på jagt og sådanne ting, og trænede kamp, men han kunne mærke på pigen hun var anderledes, og han vidste hvordan anderledes, men han ville ikke dømme hende sådan nogle ting gjorde Zack ikke, han var ikke en helt almindelig dusørjæger, men de fleste dømte ham med det samme til at være et svin, men i hans egne øjne var han bare en normal fyr. Zac tog sin jakke af og lagde den på en stoleryg og satte sig på stolen, og pegede på stolen ved siden af, som en hentydning til at Emily godt måtte sætte sig der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:45 | |
| Emi satte sig ned på stolen og kiggede undrene på zack "Zack du.. er ikke et normalt menneske jeg kan lugte bloden fra det sidste 'bytte' du slog ihjel men du er alligevel ikke en dæmon eller lingene...ja okay nu kommer spørsmålet er du en dusørjager?" spurte Emi meget direkte hun lag albuen på bordet og hånden på kinden imens hun stadig studerede ham med hendes mørkeblå øjne dog kunne man svagt se at hendes højre øje var blindt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:48 | |
| "Jeg er ikke dusørjæger, jeg kæmper for retfærdighed, men vis i kalder folk der kæmper for retfærdighed dusørjægere er jeg vel dusørjæger, eneste forskel er at jeg, kun slår ihjel vis jeg har en virkelig god grund ellers så får jeg dem til at undskylde, det sidste jeg gjorde var at få en vampyr til at drikke dyreblod istedet for menneskeblod istedet." sagde Zack "Jeg gør ikke dig noget så længe du ikke gør mig eller menneskeheden noget" sagde Zack venligt, for Zack var normalt en venlig person, og det agtede han at blive ved med at være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 06:52 | |
| ""retfærdighed? ja det kan jeg godt forstå men ligegyldig hvor hårdt man kæmper vil der alligevel ikke være retfærdighed for alle, jeg er en dødsengel men det betyder ikke at jeg dræber " sagde Emily med et smil "min far var en dæmon og min mor en engel" forklarede Emily derfor var hun ikke en normal engel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:00 | |
| "Du har da øjne som en engel" sagde Zack charmerende og kiggede hende i øjnene et par sekunder hvorefter han kiggede væk, fra hende og over i den anden side af lokalet, og kiggede lidt på hvem der gik ind og ud af døren, men Zacks hjerte var i skoven som altid han fantaserede sig til han sad i skoven og nød naturen og sneg sig rundt og holdt øje med folk og hyggede sig, eller sad i sin ynglingslysning i skoven med sit gevær og ventede på et byttedyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:05 | |
| "Men det er rart at se en dusør jager som ikke dræber for sig selv" sagde Emi og smilene over bemærkningen over hendes øjne "hvorfor flyttede du skole? " spurte Emi |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:17 | |
| "Fordi jeg kom ud af fængslet" sagde Zack og trak lidt på skuldrene for ham virkede det jo meget normalt at folk kom ud af fængslet og startede i skole igen "men du skal ikke sige til nogen jeg har siddet inde" sagde Zack, han havde entenligt siddet inde ret lang tid i forhold til hvad han havde lavet, men han kunne bare være mere forsigtig næste gang, og det vidste han godt. *Lad være med at spørge hvad jeg sad inde for* tænkte Zack. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:20 | |
| "hvorfor sad du i fængslet og bare rolig jeg er ikke en person der sladre " sagde Emily hun var fornysgerig til at lade være med at stille det spørsmål |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:26 | |
| "jeg bankede et par mænd tilbage i stenalderen" sagde Zack og trak lidt på skuldrene, men det havde faktisk ikke kun været et par, det havde været 15 styks på en aften, han havde taget rundt på deres adresser med et baseball bat og slået dem ned, og inde i fængslet havde han mødt en mand der skulle sidde livstid, han havde lært Zack alt for at overleve, manden havde været en stor neger der hed Zachary Jonhson, og han havde lært ham alt om fængslet, og lært ham hvad dusørjægere var, og at der faktisk virkeligt fandtes forskellige monstre, gode og onde, men Zachary, havde også lært ham retfærdighed, men Zachary skulle jo også dø, og det gjorde han da et par andre fanger ville voldtage Zack, der havde Zachary kæmpet alt han kunne for at redde Zack som havde været så skræmt han var frosset fast og bare stod og kiggede på, Zachary blev stukket med en kniv 9 gange men den 9. gang hev han kniven ud af sin mave og stak 3 af de andre så deres to kammerater måtte slæbe dem væk, og stikke, af, så Zack blev ikke voldtaget den dag, men fyrene holdt sig ikke fra Zack, så Zack måtte ende med at tage sagen i egen hånd, og han endte med at smadre dem søndersammen og dræbe ham der havde dræbt Zachary. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:32 | |
| "bankede et par mænd tilbage til stenaldern" sagde eller gentog Emily med en spørgene stemme dog ville hun ikke spørge hvorfor ham gjorde det " hvorfor blev du dusørjager" spurte Emily istedet for og kiggede på hendes mobil som vibrede der var kommet en besked og Emi læste den og man kunne se hun ikke blev glad da hun læste den hun bed sig irriteret i underlæben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:38 | |
| "De dræbte den mand der beskyttede mig" Zack fortalte ikke hvem de var, man kunne også høre han ikke havde lyst til at fortælle hvem de var, men han så hvordan hun reagerede på en sms, og kiggede lidt spørgende på hende og vidste ikke helt om han kunne tillade sig at spørge om hvad der skete, men han tog sig lidt sammen og kiggede så på hende og sagde så "hvad sker der?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:42 | |
| Emi hamrede hånden ned i bordet "den eneste fridag jeg har i 5 år og de vil ha jeg arbejder igen idag, ser du jeg arbejder i militæret jeg dræber ikke men er i en speciel afdeling der arbejder med robot teknologi jeg er deres forsøgskanin ved deres opfindelser" sukkede Emily |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:46 | |
| "Så sig op?" sagde Zack og intresserede sig uden videre ikke for roboteknologi, det eneste der intresserede ham var våbenteknologi og kamoflauge tøj osv. ikke så meget andet, han ville faktisk helst bare have lov at gå på jagt engang imellem og bare være sig selv, "kan jeg gøre noget?" spurgte Zack venligt, og tænkte lidt over om det måske kunne være en dårlig undskyldning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 07:54 | |
| "vis du vil kan du hjælpe mig på mit arbejde og nej jeg kan ikke sige op...." sagde Emi og tænkte på grunden til hun ikke kunne sige op var fordi Emi havde lavet et løfte til sin afdøde storebror om at hun ville arbejde der og Emi's storebror betød alt for hende han var den der tog sig af hende siden Emi's mor er Psygisksyg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:08 | |
| "Altså, jeg kan kun snipe, dine ledere, uden at blive opdaget og gemme mig, det ville nok skaffe dig et par ekstra fridage, men jeg ryger i stolen vis de opdager det er mig" sagde Zack og trak på skuldrene, han ville gøre det vis hun var villig til at betale det samme som for en E-Engel... Det var dyrt.. Meget dyrt, men det kunne lade sig gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:11 | |
| "du behøver ikke dræbe nogle det er åbent for private gæster det eneste du skal gøre er at teste de nye våber der er lavet " forklarede Emi |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:27 | |
| "jeg skal ikke skydes på" sagde Zack overrasket, over troede hun frivilligt ville lade folk gå rundt og fyre skud ind i ham, uden at han gjorde modstand, det var nok en af de eneste ting som ALDRIG ville ske, fordi han ville kæmpe til det sidste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:30 | |
| "alsår du for nogle af de nye våben og så skal du skyde på skydeskiver så du kommer ikke til skade " sagde Emi forklarene og gabte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:45 | |
| Zack tænkte sig godt om, er det en god ide eller er det ikke? tænkte han lidt, men han besluttede sig for måske at prøve det han vidste ikke helt om han ville "må jeg beholde våbenet?" spurgte Zack og tænkte lidt mere, han kunne entenligt godt tænke sig at komme i hæren, måske blive korporal, eller sådan noget, måske kunne han lave en aftale med hende og hæren? "Vi kan lave en aftale, jeg er sikker på jeg er bedre end jeres snigskytter, vis i gir mig løn en gang om måneden og en militær rang som f.eks lancer corporal, sååh.. Vil jeg gerne teste jeres våben for jer." sagde Zack, det var entenligt et meget godt tilbud syntes han, det var det også vis man manglede en til at afprøve rifler. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:49 | |
| "hmm det skal du spørge min chef om jeg tror han siger ja men efter skolen mød mig foran skole porten " sagde Emi, inde i hæren var der dog dominerene personer men Emi havde på fornemmelsen han godt kunne klare sig "er du van til at hontere skyde våben?" spurte Emi |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:56 | |
| "Vis jeg fortalte jeg mindst 7-8 gange om ugen går på storvildsjagt, ville du så tro jeg var god til at håndtere høj kaliber våben?" sagde Zack, som om det var en selvfølge at han var en rigtig god skytte, selvom han havde brugt mange år på at blive det, og han havde mistet et par måneder ved at sidde inde, men derinde havde han også nogengange fået lov til at låne den ene af vagternes rifler, han var blevet så gode venner med den vagt at vagten ville have adopteret ham, men fængslet sørgede for vagten blev fyret og at Zack blev sendt til den anden del af landet, men Zack havde klaret sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 08:58 | |
| "jeg tror dig " sagde Emi imens hun smilte bagefter skolen stod Emi ved skole porten og snakkede i mobil med en. Emi lænte sig op af en mur og vventede på at se Zack igen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) | |
| |
| | | | Den nye elev (Zack) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|