Emne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Søn 18 Apr 2010, 03:50
Eaki sætter sig ned på hængekøjen. Hun sukker og ligger sig ned på puden i hængekøjen. "man det er lang tid siden jeg har været hjemme, det er helt rat at være her igen" hun ser over på minroi og lægger sig til at sove.
Sidst rettet af Eaki Elena Sitka Fre 22 Okt 2010, 21:44, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Søn 18 Apr 2010, 03:53
Hun nikker og ser på Eaki. *Typisk... Hun er slet ikke et bymenneske! Hun bliver ikke længe oppe og snakker eller noget...* Tænker hun og lægger sig ned. Igen ser hun sig rundt om i hytten. Hun gyser og lukker øjnene. Hun falder i søvn og drømmer om sin bedstemor.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forvillet sig ind i skoven...(Eaki) Søn 18 Apr 2010, 03:57
Eaki venter på minori sover fast og går så udenfor. Hun sætter sig på jorden og ser på månen. ¤jeg ville ønske han snart kom tilbage¤ tænker hun og sætter sine knæer op under hendes hage og holder om dem med armene.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …