|
| Møde med Zack | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 01:59 | |
| "Det er ikke mig der blir bidt" sagde Zack og trak lidt ligegyldigt på skuldrene og stak våbnet i lommen igen, og lyttede ud i mørket, med lukkede øjne for bedre at kunne koncentrere sig om at lytte... "hmmm... Nåh jeg troede bare jeg hørte noget" sagde Zack. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 02:00 | |
| "Hvad troede du at du hørte?" spurgte hun og så sig omkring og var egentlig lidt utryg i mørket. Hun så derefter ventende tilbage på Zack og lagde hovedet let på skrå og var nu stadigvæk ret irriteret over ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 02:08 | |
| Zack satte hænderne for munden og formede en slags rør med dem, og udstødte et ulvehyl, ud i mørket, man skulle være ret god for at høre forskel på ham og en ulv "Det." sagde Zack og sagde en kommando på hunden, på et sprog som lød som volapyk, hvilket det også var, han havde lært sin hund at gøre visse kommandoer på visse lyde, for at folk ikke skulle kunne nare hunden, hunden fes lynhurtigt om hjørnet. Zack smilede til Rose "Den spejder terrænet." lo han højt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 02:16 | |
| Rose så på hunden og derefter op på Zack og rystede på hovedet af ham "Jeg forstår dig ikke, Zack" mumlede hun og syntes at han var utrolig underlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 04:50 | |
| Hunden kom luntende tilbage efter et stykke tid, Zack satte sig på knæ og kiggede den i øjnene og hviskede den i øret, hunden lagde sig ned "Der var intet" sagde Zack og rejste sig op igen, og smilede til Rose, og kiggede ned i jorden igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:04 | |
| "Nøøøjh, hvor godt var" mumlede hun og mente det sår'n set ikke rigtigt. Hun så ned i jorden og lagde sin hånd omkring sin arm hvor Zack lige havde taget noget blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:09 | |
| "Vi ses, vel" sagde Zack og begyndte så småt at gå den vej han var kommet han sagde højt til hende mens han kiggede sig over skulderen - tilbage på hende "Rex følger dig hjem, du skal bare lytte efter hans signaler, snerrer han så skynd dig hjem, han passer på dig, tag lige snoren af ham før du lader ham gå hjem så han ikke blir viklet ind" sagde Zack og kastede snoren til hende og kiggede på Rex og sagde "Pas på!" hunden satte sig forandt Rose og kiggede op på hende som om den sagde 'Giv mig nu den snor på for satan, da, så vi kan få det overstået.' Zack gik omkring hjørnet, han vidste hun sikkert ikke ville lade hunden følge sig hjem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:12 | |
| Rose så ned på hunden og derefter på snoren og så derefter hen mod det sted hvor Zack havde gået "Zack! Kom her og tag din stinkende hund tilbage!" kaldte hun og ville ikke stole på en hund til at beskytte hende. Hun brød sig ikke om hunde på grund af nogle dårlige oplevelser med en hund på et tidspunkt. Hun så derefter tilbage på hunden med et irriteret blik og så tilbage på hjørnet hvor Zack havde gået omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:15 | |
| Zack piftede højt, men for en gangs skyld gøede hunden som om den sagde 'Nej, jeg gider ikke, jeg vil ikke!' Zack kom overraskene gående tilbage med åben mund og sagde "kom så drengen" rigtigt opmundtrene til hunden, men den blev siddende ved Rose og satte sig så på hendes fod, Zack rynkede overraskene brynene "Altså, vis jeg forsøger at fjerne den fra dig nu, bider den mig nok, så du må nok hellere lade ham følge dig hjem... Sjovt.. det der gør han normalt kun med mig.." sagde Zack lidt overrasket mens han kløede sig i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:17 | |
| "Jamen jeg stoler altså ikke på den" sagde hun og så på Zack med et bedende og ville bare have hunden væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:21 | |
| Zack rakte hånden ud for at gribe den i halsbåndet men nåede kun lige at trække hånden til sig, før hunden fangede den, Zack tog en pose godbider frem og holdt et lille stykke fra hundens snude, den rejste sig og tog et skridt hen mod Zack som om den ville gå med men ombestemte sig så og vendte ryggen til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:24 | |
| Rose så på hunden og så derefter hen på Zack "Hvor er din hund da bare lydig, hva?" sagde hun og lød svagt hånligt og grinte lavmælt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:45 | |
| Zack kiggede smilende på Rose og sagde "Prøv at sige det ÉN gang mere og se hvordan han reagerer?" Zack kiggede ned på hunden som var rendt hen til en lygtepæl for at lette ben, hunden stirrede bare på dem begge som var de dumme mens den rendte lidt rundt om dem og lettede ben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:46 | |
| "Din hund er lydig?" sagde hun og forstod ikke hvorfor hun skulle sige det en gang til og så på hunden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:53 | |
| "Hvor forsvandt det hånlige hen" lo Zack, "Er du bange for mig?" sagde Zack og lød truende for at skræmme hende, han stak hånden i lommen og det lignede han greb fat om et våben men rigtigt havde han bare fat om posen med hundekiks, Zack trak posen med hundekiks lynhurtigt som havde det været en pistol og holdt den oppe i hovedet på Rose og lo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 05:58 | |
| "Næææ, jeg er ikke bange for dig! Du er da en værre tøs i forhold til de andre dusørjægere" drillede hun og så lidt på hundekiks posen og hævede det ene øjenbryn. Hun kunne godt regne ud at han ikke ville true hende med en pistol, så hun blev ikke bange for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:05 | |
| "Hmmm enten er jeg en tøs ellers er jeg bare retfærdig?" sagde Zack og overvejede seriøst at slå hende ihjel nu for at tjene lidt småpenge, hun var jo bare en engel?, og så kunne han jo få alt hendes blod, han var venlig og hun var meget unfair mod ham syntedes han, og stak hånden i den anden lomme og tog fat om den lydløse pistol fra tideligere, og knugede den med hånden, mens han med den anden hånd stak hundekiks'ne i lommen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:07 | |
| Hun trak på skuldrene "Måske.. Men du er stadigvæk en tøs" sagde hun og grinte muntert og så op på Zacks ansigt. Hun havde ikke opdaget at han havde taget fat i pistolen fra før, men havde jo ikke troet at Zack kunne finde på at true hende med i en pistol og overhovedet ikke at dræbe hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:14 | |
| "Så vis jeg nu trak en pistol op af min lomme nu og ville skyde hjernen ud på dig, ville du tro jeg bluffede?" sagde Zack, og løftede et øjenbryn truende, hun endte sikkert med at pisse ham så meget af at han gjorde det, men okay, hun var jo bare en engel, godt nok var hun den stærkeste af dem, men så kunne han jo bare uden problemer dræbe resten af englene, for så havde de ikke deres beskytter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:16 | |
| "Det gør du ikke, Zack. Jeg kender dig! Du er jo, iiih og åååh, så retfærdig så du vil ikke gøre det" sagde hun med et smil som fortalte at hun ikke troede på at han ville gøre det. Hun begravede sine hænder i nogle lommer som var i hendes kjole og hævede det ene øjenbryn ventende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:21 | |
| Odd trak en pistol og satte den mod panden af hende uden at tøve og sagde "Man skal ALDRIG undervurdere mig, aldrig, jeg kunne godt slå dig ihjel, bare for at tjene omkring 8.000£." sagde han og informerede hende på den måde om hvor meget hendes liv var værd, mens han stirrede meget neutralt på hende, for at se hendes reaktion, men han stod omkring 1,20 cm fra hende for hans arm var strakt og pistolen havde lyddæmper på, som gjorde den lidt længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:24 | |
| Rose så lidt op på pistolen og derefter direkte ind i Zacks øjne "Jeg vil råde dig til at få fjernet det der" sagde hun advarende og truende og blev ved med at have øjenkontakt til ham. Hun var helt roligt med omkring at have en pistol mod sin pande, da hun havde prøvet det ret mange gange før. Desuden troede hun ikke rigtig på at han virkelig ville tage hendes liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:26 | |
| Zack sørgede for ikke at have øjenkontakt med hende og overvejede om han skulle skyde, hende det at hun ikke frygtede ham fik hans lyst til at plaffe hjernen ud på hende til at vokse gigantisk, hun skulle bare have plaffet hjernen ud mente han, og tænkte ikke videre over han stod med en pistol på åben gade, om aftenen, ved et lygtepæl og truede en pige, som lige havde givet ham blod, men han var entenligt også ligeglad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:30 | |
| Rose så på Zack og gik et hurtigt skridt frem og kunne mærke pistolen gå hårder mod hendes pande, men var ligeglad. Hun greb hurtigt fat i hans trøje og så på hans ansigt "Læg nu pistolen væk, Zack" sagde hun roligt og hev ham tættere på sig. Hun var stærk nok til at faktisk hive ham tættere på og hun var ikke bange for ham. Hun ville blive bange hvis hun var rottet op i et hjørne med ingen chance for at slippe væk. Men det var hun jo ikke, så hun havde masser af muligheder for at slippe væk hvis han faktisk besluttede sig for at dræbe hende, selvom at hun ikke troede det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Møde med Zack Fre 09 Apr 2010, 06:45 | |
| Zack tænkte sig lidt om og lagde så sin pistol på plads "Du har nosser" konstaterede han og trak en nål frem og gik frem mod hende for at skræmme hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Møde med Zack | |
| |
| | | | Møde med Zack | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|