|
| Tåget ved søen.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 04:10 | |
| Hun nikkede og lod så en finger køre over Roses læber, "Det utroligt" sagde hun og var fasineret af Roses ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 04:13 | |
| Rose så lidt undrende på hende og vidste ikke hvorfor hun havde kørt sin ene finger over hendes læber, men ville ikke begynde at kommentere det "Hvad er utroligt?" spurgte hun og så væk fra Ribanalon igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:18 | |
| Ribanalon havde kørt sine finger ned til hendes hage og havde så i stedet taget roligt fat i hagen og drejet Roses hoved fra side til side for at studere det. "Dig...Din hud er hvid som min, og skønhed er som en vampyr, men du en engel" Hun blev ved med at holde fast i Roses hage også efter hun havde sagt dette. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:22 | |
| "Og hvorfor er det så utroligt? Jeg er bleg, ja. Jeg er flot, men det er engle vidst" mumlede hun og så på Ribanalons ansigt og blinkede et par gange og prøvede ikke at få sit ansigt væk fra hendes greb. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:24 | |
| "Hm...." sagde hun og smilte lidt. "Intet Rose" hun smilte endnu mere og slap så grebet om hagen. Hun duftede til sine finger og mærkede hvordan engle duft kom ind i hendes lugtesans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:26 | |
| Rose så lidt væk fra Ribanalon da hun havde givet slip på hendes hage, men lod sit blik gå langsomt tilbage på hende og så hvordan Ribanalon duftede til sine fingre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:29 | |
| Ribanalon havde stirret på hende finger endtil at Rose kiggede på hende. Der havde hun så kigget på Rose og smilte så til hende. "Fantastisk duft" kommenterede hun og slikkede så en enkelt gang på sin finger. Og tog så hånden ned og dannede stillingende armende over kors igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 05:31 | |
| "... Betryggende.." mumlede hun sarkastisk og blev bare mer utryg ved Ribanalons tilstedeværelse ved at hun duftede og slikkede sin finger efter hun havde rørt ved Rose. Hun rystede svagt på hovedet over hende og lod igen sit blik gå væk fra hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 07:21 | |
| "Nej" sagde Ribanalon kort og smilte så. Hvorefter hun agede Rose i håret "Men lige som dig siger jeg heller ikke sandheden altid" hviskede hun og satte så sine hænder ned på sine hofter igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 07:55 | |
| Rose så på Ribanalon og trak langsomt på skuldrene og gik derefter et lille skridt baglæns. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 19:59 | |
| Smilte måske lidt overlegent lige nu men det ville være svært at se. "Men Rose, man ved andre hvad der gemmer sig i tågen, du ville dårligt nok havde opdaget mig hvis ikke jeg havde sagt noget" sagde hun og vendte sig halv væk fra Rose. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 21:54 | |
| "Tjaaah.. Jeg er ikke bange for sår'n en dum tåge. Den kan være uhyggelig, men jeg lader mig ikke skræmme af den" sagde hun og holdt øje med alle Ribanalons bevægelser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Tors 15 Apr 2010, 22:37 | |
| "Det heller ikke tågen du skal være bange for" sagde hun med en pluselig tone ændring. HVorefter hun trådte ud i tågen¨, og derved ikke kunne ses. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Fre 16 Apr 2010, 01:58 | |
| Rose så efter Ribanalon og lod derefter sit blik gå rundt omkring for at finde hende igen og kunne ikke lide at hun ikke kunne se hende længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. Fre 16 Apr 2010, 02:24 | |
| Ribanalon var for længst væk men Rose ville jo ikke ane noget om hvor hun var.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tåget ved søen.. | |
| |
| | | | Tåget ved søen.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|