The Lost World - Who writes the story? |
|
| Tillidsfulde væsner... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Søn 11 Apr 2010, 06:44 | |
| Hun smilte op til ham og lignede lidt et barn med det smil hun havde på læben "Okay. Tjaaah, så længe at du kan lide det er der jo intet galt" sagde hun muntert og satte sig med sine fødder oppe på bænken så hun sad lidt mer behageligt.
// Skal lige hurtigt noget. Kommer tilbage om en halv time ^__^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Søn 11 Apr 2010, 06:46 | |
| "Men sig mig, fremmede Engel. Hvad laver du? Skole? Arbejde?" spurgte han og betragtede hende bare tænksomt og roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Søn 11 Apr 2010, 07:22 | |
| "Jeg går i High school. Det er jeg jo lidt tvunget til da folk vil blive lidt forvirret hvis de så en ung pige som mig ikke være i skole på hverdagene. Og så er jeg servitrice på en bar i min fritid" sagde hun og så ham ind i øjnene og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Ons 14 Apr 2010, 05:28 | |
| Han nikkede lidt. "Det kommer der jo ikke den største indtægt ud af. Er du økonomisk forsørget på en anden måde?" spurgte han om. Det var bare ting han havde forstand på, så det lå ham bare helt naturligt at spørge om. "Men servertrice.... På en bar. Er du slet ikke bange for at møde nogle ubehagelige typer. Sådan nogle steder kan du jo ikke bruge din evne og... Din.... Krop er jo kun 15 år gammel?" spurgte han. Han havde prøvet at skulle stå som anklage hvor gamle, vamle grise til mænd var blevet tiltalt af retten fordi at det var iorden at rage på teenagerpiger bare fordi de havde arbejde som f.eks på en bar. Men det var det jo bare ikke og han havde også fået dem ned med nakken. De var røget ind og sidde... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Ons 14 Apr 2010, 06:09 | |
| "Økonomisk forsørget?" mumlede hun tænkende. Selvom at hun var en flere hundrede år gammel engel, var der stadig nogle ord som hun ikke forstod noget af. Hendes holdning var stadig som en 15 årigs og hun havde ikke intereseret sig i at lære disse ord rigtigt at kende "Tjaaah.. Jeg har mødt nogen få mænd som ikke har været.. behagelige, igennem årene, men mine kollegaer er næsten som en familie for mig. De passer ret godt på mig og de har nogle ret strenge regler omkring sår'n noget.. Regler som vidst næsten kun gælder overfor mig.." sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og havde jo mødt nogen som havde prøvet på en hel del ting og måske havde fået lidt for meget at drikke. Hun var jo oss utrolig flot og sår'n ".. Men jeg føler ikke særlig meget frygt når jeg arbejder. Ikke overfor mennesker ihvertfald.." mumlede hun og trak på skuldrene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Fre 16 Apr 2010, 05:48 | |
| Han nikkede. Tavs. "Godt nok" sagde han så bare og drak det sidste af cappucinoen for så at smide bæret ud. "Engle kan ikke lide dæmoner, vel?" spurgte han så for at skifte helt emne. Hvorfor vidste han bare ikke helt. Men han smilte skævt til hende og hvilte hovedet i hånden og albuen mod ryglænet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... Man 19 Apr 2010, 09:12 | |
| "Hmmm.. Ikk rigtigt" mumlede hun og brød sig ihvertfald ikke synderligt om dem "Altså.. Jeg ved ikke rigtig hvorfor. Men I er vidst bare nogle væsner som man er lette at hade" sagde hun i en drillende tone og grinte lavmælt og lændte sig mod ryglænet og trak sine ben op til sit bryst og lagde sine arme omkring dem. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tillidsfulde væsner... | |
| |
| | | | Tillidsfulde væsner... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|