Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillidsfulde væsner...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 06:44

Hun smilte op til ham og lignede lidt et barn med det smil hun havde på læben "Okay. Tjaaah, så længe at du kan lide det er der jo intet galt" sagde hun muntert og satte sig med sine fødder oppe på bænken så hun sad lidt mer behageligt.

// Skal lige hurtigt noget. Kommer tilbage om en halv time ^__^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 06:46

"Men sig mig, fremmede Engel. Hvad laver du? Skole? Arbejde?" spurgte han og betragtede hende bare tænksomt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 07:22

"Jeg går i High school. Det er jeg jo lidt tvunget til da folk vil blive lidt forvirret hvis de så en ung pige som mig ikke være i skole på hverdagene. Og så er jeg servitrice på en bar i min fritid" sagde hun og så ham ind i øjnene og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:28

Han nikkede lidt.
"Det kommer der jo ikke den største indtægt ud af. Er du økonomisk forsørget på en anden måde?" spurgte han om. Det var bare ting han havde forstand på, så det lå ham bare helt naturligt at spørge om.
"Men servertrice.... På en bar. Er du slet ikke bange for at møde nogle ubehagelige typer. Sådan nogle steder kan du jo ikke bruge din evne og... Din.... Krop er jo kun 15 år gammel?" spurgte han. Han havde prøvet at skulle stå som anklage hvor gamle, vamle grise til mænd var blevet tiltalt af retten fordi at det var iorden at rage på teenagerpiger bare fordi de havde arbejde som f.eks på en bar. Men det var det jo bare ikke og han havde også fået dem ned med nakken. De var røget ind og sidde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:09

"Økonomisk forsørget?" mumlede hun tænkende. Selvom at hun var en flere hundrede år gammel engel, var der stadig nogle ord som hun ikke forstod noget af. Hendes holdning var stadig som en 15 årigs og hun havde ikke intereseret sig i at lære disse ord rigtigt at kende "Tjaaah.. Jeg har mødt nogen få mænd som ikke har været.. behagelige, igennem årene, men mine kollegaer er næsten som en familie for mig. De passer ret godt på mig og de har nogle ret strenge regler omkring sår'n noget.. Regler som vidst næsten kun gælder overfor mig.." sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og havde jo mødt nogen som havde prøvet på en hel del ting og måske havde fået lidt for meget at drikke. Hun var jo oss utrolig flot og sår'n ".. Men jeg føler ikke særlig meget frygt når jeg arbejder. Ikke overfor mennesker ihvertfald.." mumlede hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 05:48

Han nikkede. Tavs.
"Godt nok" sagde han så bare og drak det sidste af cappucinoen for så at smide bæret ud.
"Engle kan ikke lide dæmoner, vel?" spurgte han så for at skifte helt emne. Hvorfor vidste han bare ikke helt. Men han smilte skævt til hende og hvilte hovedet i hånden og albuen mod ryglænet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:12

"Hmmm.. Ikk rigtigt" mumlede hun og brød sig ihvertfald ikke synderligt om dem "Altså.. Jeg ved ikke rigtig hvorfor. Men I er vidst bare nogle væsner som man er lette at hade" sagde hun i en drillende tone og grinte lavmælt og lændte sig mod ryglænet og trak sine ben op til sit bryst og lagde sine arme omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillidsfulde væsner... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tillidsfulde væsner...   Tillidsfulde væsner... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillidsfulde væsner...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fergus- En nattens væsner.
» Et møde mellem væsner? - Violet
» Blandt de mange væsner//Brendon.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: