Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

i skoven i mørke - Zylo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 03:37

"Nej.. jeg har ikke frosset i flere år" sagde Zylo blot.. åh ja han var nok kold for andre.. Men det var ikke noget han selv mærkede. Og hvis han var så kold.. Hvorfor kom hun så tættere på..

"Ja.. og når det går op for dem.. så bryder deres facade endelig sammen. det er smukt" sagde han blidt og lavt. mmhh han havde næsten lyst til at bide i hende.. Men det ville ikke være det samme som normalt jo.. Blod smagte bare så meget bedre når de lå tæt på døden og viste deres sande jeg.

"Kender du til dig? eller er det ikke gået op for dig endnu?" spurte Zylo så lumsk.. Skulle han vise hende den.. De var jo helt alene.. åhh kønt billede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 03:45

Faith lyttede på hvad han sagde og blev ikke bange for ham og hævede det sit ene øjebryn "har du ikke ?" sagde hun og kunne ikke helt forstå hvad han mente, han var jo mega kold ? han måtte da fryse ? hun var ikke sikker på hvad hun skulle gøre, men hun havde ikke lyst til at gå væk fra ham. selv om han ikke virkede særlig normal som mange andre fyre, og det gjorde ham til nået særligt syntes hun. hun tænkte lidt over det han sagde og nikkede "ja jeg ved hvem jeg er" sagde hun ærligt og havde aldrig været mere sikker på hvem hun var, hun var jo bare en ung kvinde som hed Faith ? hvad kunne der ellers være særligt ved hende ? det viste hun ikke og var ikke sikker på hun ville finde ud af det. da hun bare mente at folk måtte se hende som hun var ellers kunne de lade hende være, hun gad nemlig ikke prøve at spille nået hun ikke var og sådan var det bare "du er mærkelig, men sød" sagde hun og kyssede ham en enkel gang på hagen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 03:57

"Nej" sagde Zylo kort sandfærdigt. Ikke frosset i flere år.. En fordel ved at være død..

"Virkelig?.. Så du vil aldrig kunne overraske dig selv over noget du har gjort" sagde han blot venligt og noget nysgerig.. Han troede ikke på hende.. Alle ville have en side hvor de ville gøre noget de ikke ville eller ikke vidste hvorfor de gjorde.. Og i sær hvis man bare skubbede dem lidt i den retning.

Zylo blev dog lidt overrasket over hun bare sådan kyssede ham på hagen. Men han viste det ikke.. Han stod blot stadig og smilede. Han lænede sig lidt frem og hviskede ind i hendes øre "Det kan man også kalde mig... men jeg takker for dit kompliment".
Han kunne mærke hendes varme.. Hendes hals duftede indbydene.. mmmhh dejligt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 04:04

Faith blev bare helt stille stående og så op på ham, hun rystede let på hoved og havde oplevet alle sine sider. da hun havde prøvet mange ting i sit liv og derfor har prøvet at være helt nede "er sikker på at der ikke findes nogen side af mig som jeg ikke har oplevet" hviskede hun og lukkede sine øjne i da hun hørte hans stemme tæt på sit øre, hun syntes at det var en fantisk skøn stemme og havde det svært med at blive stående på sine fødder "så lidt" hviskede hun og begynde stille at nusse hans kind med sine fingere, for at se hvis hun kunne få varme i den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 04:20

Zylo smilede lidt for sig selv.
"man kan altid blive overrasket" hviskede Zylo blidt i hendes øre og lod sit blik være ned imod hendes hals.. Han lod sin hånd ae hende ned halsen og ned til hendes skulder.. Åhh dejlig blød og indbydene.. Mon hun ville sige noget... Eller blot være væk så hun ikke ville opdage meget..
Men så måtte han jo lege videre med hende.. Men han havde også lyst til at vise hende en mørk side af sig selv som hun ikke kendte... Åhh de valg..
"jeg er næsten sikker på der er noget" sagde Zylo blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 04:26

Faith lag stille sin hånd op i hans hår og nussede det blidt "det har du ret i" hviskede hun og kunne godt lide at han var så tæt på hende, hun lag stille hans anden hånd på hans brystkassen og smilte "helt utroligt at møde sådan en sød fyr som dig her ude" hviskede hun og kyssede ham på skulderne, hun kunne ikke få sig selv til at tro at det ville være nået ondt i ham. og havde derfor ikke nået problem i at være tæt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 04:45

"Jeg har næsten lyst til at vise dig at alle kan have sider de aldrig ville tro.. En side du nok ikke engang ville tro på" hviskede han blidt i hendes øre.
Åhh stakkels pigebarn.. Hun virkede jo helt som om det her var sikkert.. havde hun intet lært over hoved af sine forældre måske.. Møde en tilfældig mand i en mørk og dunkel skov.. Og så straks stå så tæt op på af ham.. Åhh tænk nu hvis han var en sindsyg morder.. Som blot virkede flink ud af til.. Åhh lille pigebarn..
"Utroligt at møde en som dem her også" sagde Zylo blidt og lod igen en hånd ae hende ned af halsen.
Ja virkeligt utroligt at møde så nemt og naivt menneske her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 05:00

hun begynde stille at nusse hans hår og blev bare stående "nu har jeg oplevet meget i mit liv, så jeg har mødt mine sider" hviskede hun og var sikker på at der ikke var en eneste af hendes sider som hun ikke havde set, hun lod sin anden hånd forblive på hans brystkasse og åbnede sine øjne langsomt og så mod træet "tak" hviskede hun og rødmede lidt af det han sagde, hun gispede kort af nydelse da hun mærkede hans kolde fingere mod sin hals "du er nået særligt når du syntes sådan nået et spændende" hviskede hun og lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 05:36

"Så må du have oplevet en del allerede" sagde Zylo stille og duftede lidt til hendes hår.. mmhh dejlig duft.. Så skrøbelig.. Hun ville sikkert ikke være sådan her hvis hun vidste hvem og hvad han var.

Han lænede sig lidt ned og nappede hende blidt på halsen, dog kun med læberne og ikke nogle tænder.. Selvom hun virkelig var til at bide i lige nu.. Og han kunne godt... Men han kunne lige så godt lade det blive så kunsterigt som muligt.. Først bare lege lidt med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 05:46

Faith nikkede stille og følte sig så tryg i hans arme "ja det har jeg vel" hviskede hun da hun ikke gad komme ind på det, hun nussede ham blidt videre i håret og gav et gisp fra sig da hun mærkede hans læber. hun tog lidt halv hårdt fat i hans hår og træk hans hoved væk "klap lige hesten" sagde hun og gav et grin fra sig, hun fugtede sine læber og gik så tæt på ham som hun kunne komme. hun så lidt op på ham inden hun lukkede sine øjne i, og pressede sine læber mod hans i et ømt kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 06:00

Zylo var nået utilfreds da han blev hevet væk fra hendes hals.. Lige som han mest gerne ville bide i den.. han overvejede bare tage fat og tvinge sig adgang til den.. Men da hun så kyssede ham, så kunne han godt overleve ikke at gøre det.. Lidt kunne han lege med dette menneske.
Zylo tog blot sine arme omkring hende og besvarede blot hendes kys. Han lod en hånd finde hendes nakke og holdte den der.. Bare den kontrol han vidste han havde.. Kunne nemt knække hendes nakke.. Men det ville være for nemt og næsten også ærgeligt. Eller mere spild. Nyttede ikke hun var død.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 06:18

Faith smilte svagt i kysset og stivnede kort i kroppen når hun mærkede hans hånd i sin nakke, hun lod sine hænder glide ned og glide op under hans trøje. hun mærkede kulden mod sine fingere og havde slet ikke nået imod det, hun satte sine hænder på hans mave og skubbede ham blidt op af træet bag ham. hun var endelig ikke bange for ham, selv om han snakkede om mærkelige ting. hun syntes mere han var nået guddommeligt end nået der kunne gøre nogen nået ondt, hun havde det som om at han kom fra himlen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 06:31

Zylo lod sig skubbe op af træet men trak hende med sig på samme tid. Det var noget underligt med de varme hænder hun havde. Det trak ham virkelig lang tilbage i minder.. Længe siden han havde følt en varme fra nogle.. Altså uden at de ikke var smurt ind i blod.. Underligt.. Åhh hvor ville han bare gerne sprætte hende op og mærke hendes indre..
Bare det at brække hendes nakke lige nu ville være så smukt.. Men i stedet at presse til så nussede han hende blot blidt i nakken med sine fingre.

Zylo trak hoved lidt tilbage, men kun for at igen kysse hende..

Han lod sin anden hånd ae blidt ned langs hendes side og forstillede sig hvordan det ville være at have en kniv i hånden og hvordan han ville sprætte hende op og hvordan hun blot ville skrige af smerte og frygt.. han kunne ikke handet en sukke blidt over tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 06:45

Faith lod sig bare blevet hevet med ind til ham, og kunne godt lide at mærke kulden mod sine fingere selv om det var lidt underligt. da man ikke lige regner med at nogen kunne være så kold, hun nød at blive nusset i nakken og smilte svagt. hun trykkede sig krop helt tæt ind til hans og blev bare ved med at kysse ham, hun nussede ham blidt på maven imens og kunne godt lide Zylo. det var som om at han forstod hende i at mørke var bedre end lys, og han virkede ikke så uhyggeligt som hun følte at han prøvede på at være. hun slap stille kysset og åbnede sine øjne og så op på ham "blev bare nød til at mærke dine læber" hviskede hun og lod sin tungespids glide hen over sine læber, og kunne godt lide smagen af Zylo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 06:59

"Jeg kender lidt den tanken, måske på en lidt anden måde" sagde Zylo blidt og havde stadig en meget stor trang til at smage hendes blod, han kunne næsten se hendes blodåre i halsen..
Der kom et rødligt skær over hans øjne som han blev ved med at tænke på hendes blod og han blev mere sulten efter det. Men var ikke noget han tænkte over. Og så var han i god kontrol over det her.

"De er speciel må jeg sige.. har ikke just mødt andre som dem" sagde Zylo blot venligt. Han holdte stadig om hende.. Han ville bestemt suge fra hendes hals i nat.. Det vil blive så godt.. Og måske vil han være venlig at lade hende overleve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 07:06

Faith så op på ham og smilte og lag sin ene hånd på hans kind og begynde at nusse den med sin tommelfinger "når okay, men det er da altid nået at det er en stil af det" sagde hun og syntes selv at det var en god ting, hun kyssede ham en enkel gang på hagen. hun kunne godt mærke at han ikke fjernede sine arme fra hende, og det gjorde hende lidt mere glad på en måde "det er jeg glad for at du syntes.. der er også nået særligt ved dig, men hvad det er kan jeg ikke rigtigt finde ud af" sagde hun og ville med glæde finde ud af hvad det var som gjorde ham så særlig, hun fik øje på det røde skær i hans øjne og blev lidt overrasket over det. dog syntes hun at det så meget flot ud "dine øjne har et rødt skær" hviskede hun og stoppede ikke med at smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 07:19

"Jeg har blot indset hvem jeg virkelig er.. nok det der gør jeg er hvad jeg er" sagde Zylo blidt.. Og nussede hende stadig i nakken og lod sin anden hånd hvile på hendes hofte og nussede hende lidt der.. Hmm ja.. der kunne det være godt at stikke en kniv ind.. Måske lidt længere oppe måske.

Så han havde røde øjne? ja han var sulten jo.. Men hun virkede ikke engang til at ane uråd.. dumme menneske..
"Det har de til tider" sagde Zylo blot, hun måtte selv ligge to og to sammen. Men det ville hun nok på et eller andet tidspunkt.

Han trykkede hende godt ind til sig og hans blik hvilede igen på hendes hals.. åhh dejlig smuk og lige.. Ja til at bide i..
"Natten bringer virkelig gode ting med sig" hviskede han blidt til Faith. skulle han lege mere eller bare gå til blodet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 07:31

hun lyttede på hvad han sagde og nikkede "det er da godt at du ved hvor sød du er" hviskede hun og så kort ned efter hans hånd, hun kunne godt lide at han rørte ved hende og kunne ikke lade være med at smile. hun syntes at han var utrolig sød og særlig, det var nået ved ham som fik hende til at få lyst til at være tæt på ham. men der var dog også nået ved ham, som næsten skrig at hun skulle holde sig væk fra ham. dog ville hun ikke tro på det da hun følte sig tryg i hans arme, hun betragtede bare hans øjne og nikkede "de passer til dig, de får dig til at se mere særlig ud end du allerede ser ud og opføre dig" hviskede hun og nussede ham blidt på maven, hun havde slet ikke lyst til at skubbe ham væk fra sig. hun havde mere lyst til at være tætter på ham, hun lod sig bare blive trykket tætter på ham og smilte kærligt til ham "ja den har bragt mig dig.. det er en god ting ? du er jo nået for dig selv, og gør nået ved mig" hviskede hun og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 07:42

Sød.. åhh hun så virkeligt ikke hvad han var.. lille naiv pige.. Hvor længe ville hun syntes det om ham.. Ville hun syntes han var sød når han sugede hendes blod. Ville hun syntes det hvis han stak en kniv i siden på hende, kvalte hende.. Nej det ville hun nok bestemt ikke.

"Mange tak" sagde Zylo da hun kommentere hans øjne der stadig var rødlige. Og han lænede sit hoved tæt på hendes hals igen men holdte sig lidt tilbage.

"Virkelig?..Hvad gør jeg ved dig" spurte Zylo lidt nysgerigt.. Hvis dette blot var det eneste der skulle til for hun følte et eller andet underligt, så ville hun godt nok falde for alle andre vampyrer hurtigt.. Dumme menneske.
Hans øjne blev mere røde af at se på hendes hals.. Ja denne leg kunne lige så godt lige om lidt ende..

Han trak sin hånd lidt væk fra hendes nakke men det var blot for at igen ae hende ned af halsen og finde et godt sted at bide sig fast.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 07:53

Faith fulgte alle hans bevægelser og fugtede sine læber, inden hun kyssede ham en enkel gang på kinden. hun tænkte lidt over hvad hun skulle svare ham, da det næsten var ubeskriveligt at sige hvad han gjorde ved hende "du får mig til at føle mig tryg, du opføre at du er så farlig.. men det tror jeg inders inde at du ikke er... du er nået for dig selv, du er slet ikke som andre jeg har mødt" hviskede hun og følgte ham med sine øjne, hun nussede ham blidt på maven og kunne godt lide at røre ved ham "du er så sød" hviskede hun mod hans øre og slikkede blidt over hans øreflip, hun havde slet ikke lyst til at lade ham gå og bare være tæt på ham "kys mig" hviskede hun så og smilte lidt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 08:06

"virkelig.. du er speciel siden du kan føle dig så tryg.. det er blot et kort stykke tid siden de mødte mig.. og du er sikker på jeg ikke er farlig" sagde Zylo blot for at sætte ord på hvad hun entelig sagde.. Virkeligt naivt menneske.. Det havde han tænkt flere gange nu.. Men han blev virkeligt overrasket over det. Ellers manglede hun bare at blive vist hvor slem verden var.

Zylo trak sit hoved lidt tilbage fra hendes hals igen, han lod blidt 2 fingre berøre hendes hals og første dem roligt op langs hendes hals, og hele vejen op til hendes hage. Han lod blidt sin tommelfinger glide over hendes læber før han førte sine læber hen til hendes og kyssede hende lidt krævende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 08:14

Hun tænkte lidt over det han sagde og nikkede "tror bare du prøver at være ond og er det endelig ikke" hviskede hun og ville ikke kunne få sig selv til at tro på at han kunne være ond, og hun havde endda svært med at tro at folk havde nået godt i sig. da hun kende sin familie og de var nogle af dem man skulle stole på, men det kunne hun ikke med sin familie. hun syntes at det var utroligt at hun stolede på ham, selv om han var lidt mystik og ikke de andre. hun stod bare helt stille da hun mærkede hans fingere og smilte af det, hun var nød til at tvinge sig selv til at holde sig oppe for ikke at falde sammen af den skønne fornemmelse der kom i hendes krop. hun prøvede at få fat i nået hud på hans mave, selv om hun ikke syntes at det var helt let. hun lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage, og prøvede at presse sig selv tætter på ham. hun lod sin ene hånd glide ned på hans lår og vindere ind på hans inderlår, hun lod den til sidst køre over hans skridt og op til hans buksekant og tog to fingere ind under hans bukser. hun begynde at pille lidt ved åbningen og kunne slet ikke lade være med at smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 08:34

Som han skulle lade som om han var ond.. åhh.. dejlig tanke.. men han var ikke ond.. han viste blot mennesket deres sande side.. Deres mørke side de ville gemme væk.

Han blev lidt overrasket over hurtigt frem Faith pludselig gik. Men hendes blide kærtegn påvirkede ham skam og han kom med et mindre tilfreds suk.
Zylo bed hende med vilje i læben ganske blidt, og skilte under og overlæbe med sin tunge, der blidt gled langs overlæben.
Okay han ville bestemt gerne lege med hende. Han lod sin hånd ved hendes hals ae ned over hendes bryst og den anden hånd længere ned af hendes hofte og tog hende lidt på låret. Hun vækkede bestemt andre lyster i ham end blot blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 08:46

Faith var glad for at han ikke skubbede hende væk og hun ikke følte at hun gjorde nået forkert, hun kunne ikke lade være med at smile da hun mærkede at han bed i hendes underlæbe. hun nød det meget og åbnede sine øjne lidt da hun kunne mærke at hans hjørnetænder var skarpe, men hun havde ikke lyst til at stoppe det for at spørge ham. hun kunne heller ikke se nået galt i det, hun lod ham bare gøre hvad han ville. og gav et suk af nydelse fra sig da hun mærkede hans hånd over sin bryst, og hun næsten kunne mærke kulden igennem sit tøj. og det fik lysten frem i hende og hun havde aldrig troet at nogen ville kunne det, hun lod sin anden hånd glide ned til den anden og begynde langsomt at åbne hans bukser. da hun var lidt usikker på om han ville hende som hun ville ham, hun viste dog godt at det var mærkeligt at være sammen med en når de lige havde mødt hinanden. men der var virkelig nået særligt ved ham og hun ville ikke lade det som var forkert stoppe det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 09:05

Zylo stoppede ikke Faith da hun begyndte at åbne hans bukser, hun havde vækket hans lyster.

Han første den hånd han havde på hendes lår, føre blidt op til hendes røv og masserede den lidt med fast tag. Hendes krop var smuk, gode former.. men stadig så skrøbelig imellem hans hænder. Åhh, han ville gerne have hende..

Zylo lod sin anden hånd finde åbningen til hendes jakke og lynede den lidt ned så han kunne få hånden ind til hendes hud og mærke dens varme.
Han kyssede hende mere krævende end før og lod sin tunge finde hendes.. Han ville have hende.. Lige meget om det blot var en lille naiv mennske pige.. Hun formåede at vække hans lyster og hun var speciel.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: i skoven i mørke - Zylo   i skoven i mørke - Zylo - Page 2 Icon_minitime

i skoven i mørke - Zylo
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Moonlight and?..(zylo)
» Hjælp...Zylo
» Den mørke sø..
» Den mørke nat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum