Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Is flasker

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Is flasker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 23:31

Han nikkede og smilte så blidt.
"Og hvad vil du gøre mig" sagde han så i et normalt toneleje.
Han så roligt på hende da han sådan set ikke havde gjort hende noget.
Det var hende der startede den fysiske kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 04:48

"Jeg vil ikke gøre noget.." sagde hun så og kunne jo ikke gøre noget ved ham. Hun var ikke ligefrem den stærkeste, selvom at hun var en af de stærkeste engle som der var. Men Cortez var stadig en vampyr og ældre end hende, så han kunne hurtigt gøre en ende på hendes liv hvis han ønskede at gøre det. Rose blev ved med at holde fast i hans ærme mens hun tænkte på hvor meget hun ville slå ham, men ikke kunne. Hun var heller ikke den person som var glad for at slå på folk. Hun slog på folk hvis det var selvforsvar, og ikke noget andet. Hun havde rettet sit blik væk fra Cortez og bed sig i underlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:50

Han smilte lidt og kiggede så kort ned på hendes hånd som holdte fast i hans ærme, hvorefter
han kiggede op på Roses ansigt med matte øjne.
"Det tænkte jeg nok" sagde han halv venligt og måske lidt halv skrammende.
Han sagde ikke rigtig noget, ventede bare på at hun skulle slippe ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:52

"Men du er stadig en Klussiska. Og jeg finder mig altså ikke i noget fra en Klussiska" sagde hun og så tilbage på ham og gav langsomt slip på hans ærme og så vredt op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:57

Han tog sin hånd op til munden og slikkede så på sin ene finger og sagde så:
"Så du dømmer mig på min avl" han slikkede langsomt op af fingeren og smilte så
bredt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:59

Rose så på at han slikkede sig op af fingeren og nikkede svagt "Ja" mumlede hun lavmælt, men rystede derefter hovedet og så væk fra ham "Hvis du er ligesom dine søskende, er der god grund til at dømme dig på det" sagde hun så og knyttede sine hænder hårdt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:04

"Hm...." sagde han bare og var enlig i grunden ligegyldig med hendes snak om søskende og så videre.
Han trak svart på skuldernde imens hun snakkede og begynde nu igen at gå, der var ikke særlig interressant
lige nu og det kunne tydeligt mærkes på Cortez at han kedede sig over denne pige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:06

Rose så efter ham og sukkede over hans utålmodighed og lette vej til kedsomhed. Hun begyndte hurtigt at følge efter ham og begravede sine hænder i sine lommer og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:17

"sHE was not one of them" begyndte han at synge dog var hans stemme ret alvorlig og voksen.
"Så fortæl mig pige, hvem er du enlig" Rose havde jo ikke præsenteret sig og da hun hviste at
han var en berømt Klussiska kunne han da i det mindste få hendes fødenavn´.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:20

Rose så over på ham og vidste ikke rigtig hvor god en idé det var at fortælle ham det ".. Rose Dorian" sagde hun lidt tøvende og strøg en hånd gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:22

Han tog sig til hagen og gentog, "Rose Dorian" sagde han og vendte ikke blikket mod Rose.
De metalliske grå øjne stirrede ligefrem og blev ikke påvirket af de skarpe gadelygter som
nok alligevel snart ikke var så skarpe igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:25

Rose så Cortez ind i øjnene med sine egne isblå øjne. Hendes blik var roligt, men hun kunne mærke sit hjerte banke hurtigere da hun så hans øjne, da de mindede om Demetri og Ribanalons så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:30

"Forklar mig" han holdte en pause på ca 33 sekunder, "Hvorfor følger du mig, du brude ikke snakke med mig"
sagde han mest for at gentage noget hun havde sagt tidligere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:32

"Fordi.. Det gør jeg altid ved Demetri, og han bliver altid skide sur. Ville bare se om du oss ville blive sur, hvis jeg gjorde det længe nok" sagde hun og smilte skævt og blev ved med at se ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 05:19

Han grinte nu halv højt og rystede bare på hoved, "Du ser mig som Demetri" han slikkede sig
over sine tænder som nu hviste sig i hans grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 05:21

Rose rystede på hovedet af det han sagde "Næææh.. Jeg ville bare se om du er ligesom ham" sagde hun og lagde sine arme over kors og så betragtende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 05:39

Han trak på skuldernde og gik nu videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 05:44

Rose så på ham og fulgte hurtigt efter ham og holdt godt øje med de bevægelser han tog.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:05

Cortez gik et stykke foran Rose, og hviskede så stille: "Har du nogen cigerrater eller er du en som syns det er åh så forfærdeligt at ryge"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:36

Rose så på Cortez og trak på skuldrene "Jeg er sår'n set lidt ligeglad. Det er jo ikke mine lunger det går ud over" asgde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:40

Han var lige så ligeglad med det som hende han ville bare vide om hun havde nogen Cigeratter.
"Så...har du?" sprugte han igen som om at han ikke kendte svaret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:43

"Nej, jeg har ikke. Desuden, syntes menneskene at jeg er for ung til at købe sår'n noget" mumlede hun og så op på Cortez og rystede svagt på hovedet over ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:51

Han stoppede op og vendte sig nu mod hende med grinende blik.
"Hm...fortæl mig så, Rose, hvordan kan det være at du går så langt væk fra mig, og du så er sådan der"
han grinte inde i sit hoved, hvis denne engel bare havde vist lidt mod havde hun gået ved hans side og snakket til ham og ikke lang bag ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:53

Rose stoppede langsomt op og stod kun et par ganske få meter bag ham "Jeg har det bedst med lidt afstand" sagde hun og trak ligegyldigt på skuldrene og så lidt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:57

Han kiggede op og ned af hende og rystede så på hoved.
"Virkelig" sagde han som en slags joke.
Hun lignte bestemt en der kørte rundt med de folk hun kunne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Is flasker   Is flasker - Page 3 Icon_minitime

Is flasker
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: