Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shoooo-ping-pong - Taron

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:19

I samme øjeblik kom hendes orgasme. Men hun fik ikke nogle chance for at nyde den til fulde, da hun havde fået sådan et chok da han bed hende. Hun mærkede hvordan han lystigt drak hendes blod. Hun blev kold om tæerne, og gispede svagt. Hun ville rive sig ud af hans greb så han ikke slog hende ihjel, men hun kunne ikke. Han holdte for godt fast... Og hun følte sig så svagt i forhold til ham. "Taron.. Stop." hviskede hun stønnende, og holdte krampagtigt fast i hans skuldre. Hun faldt sammen i hans arme, da hun følte sig helt tømt for energi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 05:54

Taron stoppede lige da hun fik ogasme, men blev inde i hende. han træk først sine tænder ud efter lidt tid og slikkede stille der værste blod fra hendes hals. han slikkede sig stille om
munden "undskyld..." hviskede han med den kælende stemme mod hendes øre og kyssede hende blidt på halsen "du har nu et valg...enten så vælger du døde også slår jeg dig ihjel idag lige nu...eller så vælger du at holde din mund og ikke fortælle noget om at jeg er vampyr eller har bidt dig.. fortæl kun vi har haft sex hvis du skal sige noget il dine veninder" sagde han roligt og trak sig ud af hende. han så på hendes ansigt "jeg vil gerne sige..du har været fantastisk at være sammen med" sagde han rolgt og smilte charmerende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 23:20

Hun lænede sig tilbage og trak dynen op til hagen, men kunne dog ikke lade være med at smile svagt. "Jeg lover at min mund er lukket med syv segl. Tak for engangs knaldet." Hun kunne ikke lade være med at smile, selvom hun var virkelig skuffet. Tænk at hun havde været sammen med en vampyr, uden at vide det før han havde drukket hendes blod. Hun rystede stadig svagt, og trængte virkeligt til et bad. Men hun følte sig faktisk mere lykkelig end hun havde regnet med. Men fra nu af ville hun passe bedre på hvem hun havde sex med. Hun rodede op i håret og gav ham et kys hvorefter hun famlede for at få bh'en på plads igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 23:45

Taron grinte af det hun sagde og rystede bare på hovedet. han nød det lille kys og rejste sig op efter det "hvor er mennesker bare tilgivende" sagde han med et lille grin og tog sine underbukser på. han strækte sig lidt og så hen på hende "et engangs knald...hvis du nød det...så kan jeg godt lide at havde sex med den samme flere gange så hvid du en dag keder dig eller noget vil jeg altid være med til noget frækt" sagde han charmerende og grinte lidt efter. han tog sine bukser på og smilte varmt til hende "måske burde du få et bad...du kan nok ikke gå selv..du har mistet meget blod" sagde han og overvejede hele siturationen lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:11

Hun smilede til ham, og lo en lille kluklatter. "Ja ja, mennesker er dumme ikke?" Hun talte til ham som om han var et mærkeligt væsen som kom fra en anden planet, selvom hun stadig så ham lidt som et helt almindeligt menneske. Dog drak han blod, men han var stadig utrolig nuttet alligevel. "Tja, vi kunne vel mødes en gang imellem," sagde hun fraværende imens hun rejste sig. Hendes ene hånd var klemt hårdt om sengegærdet, og den anden var bare knyttet. Hun svajede svagt, men fandt hurtigt balancen igen. "Jeg har det fint tak. Tænk ikke på mig." grinede hun og strøg sig igennem håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:22

Taron så på hende og nikkede stille "utrolig dumme og naive...falder for skønheden.. som kun er der for at byttet skal falde for det" sagde han roligt og stragte sig lidt. han tog sin skjorte og tog den på, imens han holdte øje med hende "du kommer bare...men jeg vil ikke love jeg ikke bider igen" sagde han mest som en advarsel, men ahn tænkte det nok ikke gjorde så meget. da det virkede meget som om selve bidet ikke havde generet hende på nogen måde. han stod stille lidt, da han havde knappet sin skjorte havlt op og stirrede tænksomt på hende. han betragtede lidt hendes krop og lagde hovedet svagt på skrå "okay som du vil...jeg vil råde dig til at slappe af og jeg syntes du skal fo renset såret..ellers kommer der et meget grimt sår"s agde han med et lille nik og gik ind i stuen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:28

"Hvad skal vi gøre? Vi ved ikke bedre." grinede hun, og trak sine trusser på igen. Nu han sagde det havde hun faktisk lidt hovedpine, og tog sig nok en lur når han var gået og hun havde været i bad. Men selvom han havde vist sig at være en vampyr, OG at han havde bidt hende fortrød hun stadig ikke noget. Selve bidet havde faktisk være ret dejligt hvis hun skulle sige sin mening. Men hvis han fik noget ud af det på den måde, så var det okay for hende. "Men hvis du kan have mig undskyldt, tager jeg nu i bad." spandt hun og gav ham et lille farvelkys på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:38

Taron træk på skuldrende og grinte lidt " i skal intet gøre...det er dejlig med let føde" sagde han roligt og syntes egentlig bare det var sjovt at snakke sådan med hende. da det ikke virkede som om hun blev bange. han lyttede til hvad hun sagde "man siger hvis du VIL og ikke kan..." rettede han hende med en drillende tone og nikkede godt "smut du i bad..så vil jeg rolig forsvinde imens..farveller" sagde han roligt og nød kysset. han gik så mod døren og forlod huset uden at se sig tilbage.

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:47

Hun vinkede til ham og forsvandt ind på badeværelset, efter hun havde vinket.

// Out //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shoooo-ping-pong - Taron   Shoooo-ping-pong - Taron - Page 3 Icon_minitime

Shoooo-ping-pong - Taron
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Low Ping
» Why am i here? (Taron)
» where am i.....? (taron)
» På TRC.. - Taron
» clubben //Taron/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum