| Måneskins spil o bølgerne | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 18 Okt 2009, 02:11 | |
| Han løb efter hende og sprang så i sandet og landte foran hende, "Jo" sagde han roligt imens han grinte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 18 Okt 2009, 02:18 | |
| Hun smilte og overfaldt ham i et kram. "Haha jeg fik endelig et kram af dig"grinte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 18 Okt 2009, 02:25 | |
| Han blev stiv i kroppen men sagde intet, han blev bare stille og skubbede hende så roligt væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 18 Okt 2009, 08:23 | |
| Hun så på ham. Hun vidste ik rigtigt hvad hun skulle sige til ham. "Ehh... er du okay?"spurgte hun stille, og håbede på at man godt kunne spørge om sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 18 Okt 2009, 22:38 | |
| Han sad lidt inden han svarede, "jeg har det helt fint" sagde han hvorefter han pjuskede hendes hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Man 19 Okt 2009, 05:19 | |
| "Neeeej stop"grinte hun, og pjuskede hans hår. Hun rejste sig så hurtigt for at løbe fra ham, hvis han nu ville pjuske igen igen. Hun satte i løb ud mod vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Lør 24 Okt 2009, 06:19 | |
| Han smilte og fulgte roligt efter hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:05 | |
| Hun stoppede nogle metere fra vandet. Hun så ud over det, og smilte lusket. "Jeg plasker på dig"sagde hun og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:24 | |
| Han løb helt ud i vandet, "så kom an" sagde han og smilte stort til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:47 | |
| "Eeej"sagde hun, og smilte til ham. Hun gik ud i vandet, og plaskede lidt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:48 | |
| Nu hvor hun havde plasked ham til kunne han lige så godt springe helt i vandet så det gjorder han. Lidt efter kom han i vandet overfladen og lå bare der og slappede af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:50 | |
| Hun svømmede/gik hen til ham, og prikkede ham på maven. Hun sprøjtede lidt vand på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:52 | |
| Han grinte lidt men stoppede det så og så op i stjernerne der nu var på himlen. "Jeg har hørt at der er rygter om mig" han rettede sig op så han stod op i vandt det gik ham til maven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:57 | |
| Hun så på ham, og smilte lidt. "Jaa"sagde hun stille, og så på ham. *Typisk hän er så høj, og jeg er bare en lille lav lort*tænkte hun, og sukkede stille. Hun så lidt på ham, "Det er snyd du er så høj..."mumlede hun stille, og gik/svømmede ind på land igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 08:58 | |
| Han blev stående imens hun gik ind det sidste han havde brug for nu var at han skulle ind på landjorden igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:02 | |
| Hun gik hen til sin taske, og skiftede tøj, da det andede hun havde harft på var vådt. Da hun havde skiftet, gik hun hen og satte sig i sandet lidt fra vandet. Hun så ud på ham, og prøvede at smilte, men hun kunne ik rigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:04 | |
| Han kiggede på¨hende ud fra havet og svømmede så hen til hende han lå stadig i vandkanten imens han snakkede til hende, "Hvad fylder dig" sagde han og vendte sig så hanlå på ryggen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:09 | |
| "Tanker om min familie"sagde hun stille. Hun kunne alt for godt huske det der var sket i hendes familie. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:12 | |
| Han sukkede og kravlede op til hende som om han havde en havfrue hale, "HVorfor det" *hvorfor skal alle hele tiden tænke fortid* han sukkede og vendte sig så om på ryggen igen for at se stjernerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:16 | |
| "Det ved jeg ik helt"sagde hun stille, og smilte lidt. Hun så på ham, men så væk igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:19 | |
| Han nikkede og tog så sin hånd gemmen sit hår, "Glem fortiden" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:22 | |
| Hun smilte "Det er lidt svært"sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:22 | |
| Han rystede på hoved, og rejste sig så op alt hans tøj sad helt ind til hans krop, "Er du forelsket i nogen" han kiggede ned på hende da han sagde det til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:29 | |
| "Nej det er jeg ik"sagde hun stille og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne Søn 25 Okt 2009, 09:30 | |
| Han nikkede og løb ud i vandet igen hvorfor var han enlig også svømmet hen til hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Måneskins spil o bølgerne | |
| |
|
| |
| Måneskins spil o bølgerne | |
|