Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Søøøøen...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:01

Rose så op på ham og nikkede og kunne ikke lade vær med at grine "Jaaa! Jeg er så farlig og væmmelig" sagde hun sarkastisk og vidste jo godt selv, at hun var den stærkeste engel, men var den engel som ingen kunne tage alvorlig. Hun så op på ham med et lille grin og rystede svagt på hovedet af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:11

"Bestemt ja. Men man behøver jo ikke at være stor og væmmelig for at være farlig." sagde han, og blinkede let til hende. Det var egentlig noget spøgst med Artemios. Han kunne faktisk godt se styg ud, men opførte sig som det blideste lam, og alligevel var han faktisk ikke så lidt farlig. Han smilede svagt. Så ned på hende, og rystede svagt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:13

Rose trak på skuldrene med et lille smil "Måske.." mumlede hun og så lidt frem for sig, men måtte se hurtigt tilbage på ham "Men man tør jo ikke at prøve mig af, så deeet" sagde hun drillende og smilte sit søde smil op til ham og lignede ikke en som kunne finde på at gøre en flue fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:31

Artemios gengældte svagt hende smil, og prikkede hende let på næsen. "Du er ganske forfærdelig, uhyrligt farligt." sagde han i et drillende tonefald, og smilede. Han brød sig egentlig godt om hendes selvskab. På den anden side holdt han i det hele taget af de fleste engles selvskab. Alligevel var Rose nu noget særligt. Hun var ganske morsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:37

Rose bed hurtigt og drillende ud efter hans finger da han prikkede til hendes næse "Ja, jeg er.. Så pas på!" sagde hun advarende, men havde dog en drillende og underholdt kant i hendes stemme. Hun kunne egentlig oss godt lide Alexanders selskab, selvom at han var jæger. Hun glemte helt hvad han var fordi at han ikke virkede som en person som ville dræbe væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 10:50

"Min finger dog!" udbrød han leende. "Uhyrlige monster." konstaterede han, og så drillende på hende. Så så fremad igen. Jamen dog. Han var begyndt at kunne se byen forude. Hmm... Det skulle egentlig blive godt at få lov at komme hjem igen. Han skævede let til Rose igen. "Har du langt hjem?" spurgte han, og så lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:15

Rose kunne ikke lade vær med at grine muntert over ham og så op på ham og trak på skuldrene "Jeg advarede dig" sagde hun med et skævt smil og lod sit blik gå fremad og kunne se byen frem for sig. Hun sukkede inde i sig selv, og ville egentlig ikke til at gå fra Alexander, da hun syntes at han var et godt selskab og var egentlig oss ret skæg. Hun lod sit blik gå tilbage op på ham og trak på skuldrene "Hmmm.. Lidt langt er der. Men jeg har godt af at gå" sagde hun lavmælt og var lidt ligeglad med afstanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:15

Artemios nikkede let tænkende. "Javel ja." sagde han, og betragtede hende let. "Jeg tror vi alle kunne have godt af at gå lidt oftere." sagde han så, og nikkede bekræftende. Smilede skævt. "Specielt sådanne dødsensfarlige engle, som dig." drillede han, og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:19

Rose så betragtende op på ham og smilte skævt og trak på skuldrene "Jaaa, du har nok ret" sagde hun og kunne ikke lade vær med at grine lavmælt over at blive kaldt dødsensfarlig. Det var første gang det ord var blevet brugt om hende. Hun nikkede over det han sagde "Jaaa.. Selvom at man er såååå farlig som mig, så har man jo stadig brug for noget frisk luft og motion" sagde hun med en sarkastisk kant i sin stemme og strøg en hånd gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:38

//Jeg er bange for, at vi må stoppe emnet her, da Artemios er blevet forvandlet til vampyr *Skammeligt xD* Såååeeh... Well, han er jo så ikke helt den samme xP//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:40

// Nåååååå, okay ^^ Kan vi så ikke lave et emne sammen med Artemios som vampyr? :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:42

//Selvfølgelig xD... Men han vil nok være lidt blodtørstig xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:43

// Overlever nok.. Og husk nu, at Rose er jo så døøødsensfarlig! xD Hvem laver??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:48

//Mahahaha!! Det er jo også rigtigt xDD Hm.. Så er det nu, at jeg skal være rigtigt dum, og spørge om ikke du vil gøre det? Igen? ;3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:49

// Du er jo aaaaltid dum ;D Okay ^^ Hvorhenne??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:51

//Selvfølgelig, ma queen xD Eeeehm.. Den fredfyldte skov??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:53

// *Vinker som dronningen... Igen* xD Gud bevare Rose! ^^ Haha xD Hmm.. Okay ^^ Skriver når jeg har lavet et såååå :3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søøøøen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søøøøen...   Søøøøen... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søøøøen...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: