|
| Ly i regnen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Man 14 Jun 2010, 09:59 | |
| For Èowyn virkede det som om at der var noget galt med pigen. Hun lagde en hånd på hendes skulder og lænede sig ned så hun var i øjenhøjde med pigen. "Hej du. Er du sikker på der ikke er noget galt?" spurgte hun med alvor i hendes stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 01:49 | |
| Artemis sad i lang tid, og så på Éowyn, efter det spørgsmål. Så rystede hun let på hovedet. "Nej, det er jeg ikke. Men jeg er heller ikke sikker på om det er noget galt." svarede hun, og betragtede Éowyn, for at se hendes reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 02:06 | |
| Éowyn nikkede blot med smilende øjne. Udenfor var regnen ved at stille hen. Nu var den ikke nær så voldsom som før og snart ville det nok kun være støvregn. Hun så på Artemis. "Skal jeg følge dig hjem når regnen er stoppet, eller har du ingen problemer med selv at gå?" spurgte hun så høfligt hun kunne. Hun overvejede at holde øje med pigen hvis hun valgte selv at gå hjem, men alligevel virkede hun så stærk. Var hun virkelig kun et menneskebarn? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 02:27 | |
| "Jeg kan gå selv." Til det svar behøvede hun igen betænkningstid. Hun synes ikke at folk skulle vide hvor hun boede. Hvorfor var hun ikke sikker på, men sådan syntes hun nu engang. Desuden kunne hun sagtens gå det stykke selv. Hun kendte på det nærmeste byen som sin egen bukselomme. Og desuden var der langt større risiko, for at blive opdaget, hvis man fulgtes med nogen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 07:03 | |
| "Nuvel." nikkede Éowyn og rettede sine øjne mod regnen. Selv begyndte hun at fryse og fik gåsehud på armene. Hun så på Artemis som stadig bar hendes kappe. "Er du varm min ven?" spurgte hun. Det var ved at blive sent og Éowyn måtte nå sit erinde inden solopgangen. Rengen var langsomt ved at at blive til støvregn og søerne på gaden blev til vandpytter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 07:16 | |
| Artemis nikkede, og lod Éowyn få sin jakke igen. Hoppede ned på gulvet igen, og så så på vinduet igen. Gad vide hvor meget ballade hun ville så? Sikkert en del... Lige meget. Hun smilede svagt til Éowyn, før hun begav sig ud på gaden igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 07:19 | |
| Éowyn så smilende til imens Artemis gik ud af lokalet. Hun svang sin kappe omkringsig, begav sig ud på gaden og trak hætten over hovedet. Hun håbede bestemt på at møde Artemis igen. Hun var en meget intelligent og spændene pige. Der lød små plask fra Éowyns bare fødder. Hun drejede rundt om hjørnet og vandrede videre på sin vej..
//Tak for denne gang!! :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ly i regnen Tirs 15 Jun 2010, 07:20 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ly i regnen | |
| |
| | | | Ly i regnen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|