Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 05:52
Nick nød at føle Lyonaros kolde, men glatte hud under sine håndflader og efter hans bukser var lynet ned gjorde han ikke mere, da det var fysisk umuligt at trække dem af ham på den måde han lå, og han kunne bare ikke få sig selv til at flytte sig fra Lyonaros nærhed, da det efterhånden var ved at være et stykke tid siden han oplevede en vampyr. Atmosfæren i rummet var sensuel og romantisk på en gang, og varmen fra sengen fik Nick til at smile svagt. Han nød virkelig den måde Lyonaro fik hans trøje af på, og slikkende sendte små behagelige sus gennem hans krop. Dæmonen elskede fornemmelsen af det, og han hjalp lidt til med at få trøjen af ved at løfte sin overkrop en smule.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:01
Lyonaro lod den ene hånd glide diskret ned omkring hans krop og kyssede hans krop. Han skulle hele tiden til at sætte tænderne i ham, da han duftede så dejligt. Det var så fristende, men Lyonaro var viljestærk. Han skubbede ham ned igen og åbnede hans bukser ved at flå knappen af i et splitsekund, uden hensyn til hvordan Nick skulle lukke dem når de engang blev færdige. Bukserne blev hurtigt flået af sammen med underbukserne, og Nick var på få sekunder blottet for alt tøj, hvilket fik Lyonaro til at smile spændt. Synet var jo blændende, og det gule lyst fra lamberne fik hans hud til at ligne guld.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:13
Nick nød hans berøringer og hans tanker kom et øjeblik over på Sean, men han skubbede dem hurtigt væk igen da han ville koncentrere sig 100% om Lyonaro. Han så ned da vampyren hurtigt flåede knappen af hans bukser og afklædte ham hurtigere end Nick havde tænkt sig. Efter hans mening virkede Lyonaro måske en anelse desperat og lidt voldsom, hvilket han jo bare nød eftersom han tændte på dominans. Nick så op på den anden og slikkede sig kort over hjørnetænderne før han smilende begyndte at trække Lyonaros bukser ned så langt han kunne. Det virkede måske lidt svagt i forhold til det vampyren havde gjort, men Nick nød bare at pirre ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:20
Lyonaro smilte bredt med sit vildeste blik i øjnene og tog fat i siderne på Nick og rullede ham rundt så han fik maven mod sengetæppet i stedet. Han elskede doggystyle gevaldigt højt, da man kunne komme helt i dybden med den man nu end elskede med, i dette tilfælde Nick. Han løftede ham op at stå på fire, spredte ham og klemte sig ind i ham, uden nåde, og uden bekymring om, at det faktisk kunne gøre ond på ham. Han kendte ikke til dæmoner, men vidste godt at de var mere stabile end mennesker, så han skulle nok klare det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:34
Nick blev lidt overrasket over Lyonaros næste træk men var med på den, og spredte sine ben lidt mere end vampyren allerede havde gjort så det var nemmere at komme til. En blanding af et støn og et gisp indikerede Nicks smerte og han trak vejret ujævnt over den hårde start *spade* tænkte han med sambidte tænder og prøvede at slappe af så det ikke ville gøre nær så ondt. Han klemte hænderne om sengetæppet, og vænnede sig langsomt til smerten men nød det ikke helt endnu. Men dette var jo også kun starten.
Porcelain A-rang
Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:44
Daisuke der netop var ankommet til sit hjem og med det samme havde mærket at der var et eller andet lusket. Han hørte så en fremmeds støn fra sit soveværelse, han gjore tegn til at hans Chauffør skulle blive stående. Han gik med hurtige skridt hen til soveværelset og brassede ind, Han så straks hen mod sengen og så Lyo og en fremmed dæmon ligge og knalde, Han tog sig kort til hovedt og begyndte at le "Sikke en overaskelse" lo han så og lod døren lukke bag sig. Han var et eller andet sted ikke særligt sur, faktisk var det bare sjovt, så var de tvunget til at have en trekant med ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:49
Lyonaro hørte Daisukes stemme og stoppede brat op. Han gled hurtigt ud af Nick og satte sig, og så om på ham, og var et eller andet sted usikker på, om hans latter var ægte eller om det var et tegn på, at han snart ville flippe ud. "Ngh..." Lød det fra ham, han vidste ikke hvad han skulle sige til sit forsvar, men han smilte så. "Kan du ikke se vi har travlt?".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 06:55
Nicks hjerte hoppede adskillige slag over idet han hørte døren blive åbnet og lyden af en fremmed mands stemme. *Oh god* tænkte han og bed sig hårdt i læben for at undgå at stønne da Lyonaro trak sig helt ud. Nick vidste slet ikke hvad han skulle sige og kunne mærke en rosa kulør brede sig på sine kinder over at have blevet opdaget i fuld omgang med Lyonaro, og han satte sig og trak benene lidt op til sig så han ikke var komplet blottet for den fremmede. Smerten var der stadig, men han ignorerede den.
Porcelain A-rang
Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 07:25
Daisuke gik hen til sengen og lo bare af dem begge , uden at svare på Lyo begyndte han at han knappe sin skjorte op og så på dem med lumsk blik og et smil på læberne. Han så hen på Dæmonen da han havde smidt skjorten "Spred benene" sagde han så helt alvorligt og knappede sine bukser op, han skubbede nick ned og ligge og elskede trekanter, det kunne næsten ikke blive bedere. Han kastede sit lange hår om på ryggen og kravlede op i sengen sammen med dem da han havde smidt sine bukser.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Fre 14 Maj 2010, 07:31
//Trekanter er dejlige. Der er intet bedre end geometri og pythagoras x3~//
Lyonaro rynkede panden men blev så lidt gnotten over at han bare kom væltende ind og ville tage hans position fra ham. "Nej hør nu.. Hvor har du tænkt dig at placere mig, Daisuke?" Spurgte han med en let vrissen i stemmen "Jeg har ikke tænkt mig at blive taget af en der er mindre end mig". Han så ned på Nick med et tænksomt blik. Derefter tog han bare fat i Nick igen, satte ham op igen og bukkede sig ned mellem hans ben, hvor han begyndte at slikke op ad hans Tissemand. Han havde allerede selv fundet ud af hvad han skulle gøre.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 01:11
//hader matematik, men lige præcis trekanter er dejlige at lege med...//
Nick så lidt forvirret fra den ene vampyr til den anden, og vidste ikke hvad han skulle gøre da Daisuke bad ham sprede benene. Skulle han være en luder og gøre som vampyren sagde, eller skulle han lade være og vente på en yderligere reaktion fra ham? Han nåede dog ikke at flytte sig før Lyo havde rykket ned mellem hans ben og påbegyndt et blowjob. Nick stønnede ikke, men trak bare vejret lidt tungere og et lille smil overtog hans læber da hans sorte øjne flygtede hen til Daisukes. Han trak det ene ben let op til sig og legede lidt med lyo's hår imens han bare betragtede ham med et halvinteresseret blik.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 02:10
Daisuke lo lidt af ham og tog fat i Dæmonen. Han satte dæmonen op på knæ og han lagde armene om hans bryst, så han havde håndfladerne på hans brystkasse og sad bagved ham. Han spredte med sine ben, hans ben og trængde sig ind i ham. Han lagde læberne mod Dæmonens hals og kyssede ham blidt ved halsen. Han bevægede sig først langsomt ind over ud af ham, men efter lidt tid blev det lidt hårdere.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 02:15
//Jeg hader virkelig den cencur, der skriver tissemand i stedet for p!k!!!!//
Lyonaro tog fat i Nicks hofter, da Daisuke tog omkring brystet, og han tog den hele i munden og begynde straks at bevæge hovedet igang, og uden at tænderne skulle stikke den. Han var vant til at give blow jobs til Daisuke, og han kunne tilmed godt lide det. Han foretrak nu bare at få lidt selv, hvilket man ikke kunne i hans position lige nu. Han klemte grebet om ham og kørte hænderne ned på hans røv og spredte dem for Daisuke.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 02:28
//ja det er åndsvagt...tissemand lyder mere vummelt end p'k^^//
*Wow..* tænkte han en smule imponeret, da det efterhånden var ved at være langt tid siden han sidst havde befundet sig mellem to vampyre i en trekant. Han stønnede svagt idet han mærkede Daisuke trænge op i sig bagfra, og nød faktisk bare at blive brugt som de to andre ville have det, selvom han skammede sig over det. Han kunne godt lide at Daisuke startede ud roligt, og ikke ligesom Lyonaro havde gjort det. Han trak vejret lidt ujævnt da Lyo tog den i munden og begyndte at give ham blowjob, og han følte sig virkelig i sit rette element nu. Som en ting andre kunne bruge til at få deres lyster fuldført. Han kunne ikke rigtig stille noget op nu, men lagde bare en hånd i Daisukes hår og vendte kort hovedet i hans retning
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 03:15
//Omg, blev nødt til at skrive det tre gange fordi den ikke kunne sende det X__X//
Daisuke nød at kunne bruge dæmonen, uden at han gjore modstand, Men regnede også med at skulle en tur på Lyonaro. Han holdte kort vejret da han fik duftet til dæmonen, han blottede sine tænder, men kom hurtigt på andre tanker da det nok var bedst at lade være, men på den anden side så kunne han få Dæmonen til næsten alt og bare dræbe ham når han blev træt af ham. Han kyssede ham på halsen hvorefter han blottede sine tænder og lod dem glide langsomt ind i dæmonens hals, mens han stadig bevægede sig ind og ud af ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 03:29
Lyonaro lyttede til deres vejrtrækninger, og et eller andet sted var det en virkelig behagelig lyd i hans ører. Dog irriterede det ham at Daisuke var kommet, han ville ønske at han havde valgt sengen i kælderen i stedet for. Nu ville Daisuke sikkert gøre ham et eller andet ondt, hvilket han ikke måtte. Han havde planer med Nick. "Mnh" Han knugede øjnene sammen og lod Nicks p!k klemme ned i sin hals og bevægede hovedet. Han behøvede jo ikke at trække vejret, så han havde ingen problemer med det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 03:49
Nick stønnede svagt for hver bevægelse Daisuke og Lyo lavede, og han nød virkelig dette ubeskriveligt meget. Bare det at de begge var vampyre var tilfredsstillende nok, da Nick jo havde en svaghed for den race. "Daisuke!" stønnede han åndeløst med en lysere stemme end han hidtil havde brugt, og han lukkede øjnene som følge af tænderne som sank ind i hans hals. Det var smertefuldt, men Nick begyndte langsomt at nyde det. Det var en intim følelse men ikke ligesom andre bid. Gennem hele sit liv var han blevet bidt utallige gange, men aldrig havde det været så underligt. Han skubbede dog tankerne fra sig og forsøgte at fokusere på dem begge, men der var noget som gjorde at hans blik hele tiden gled væk fra Lyo og istedet over til Daisuke.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 04:06
Daisuke lo indevendigt da han hørte Dæmonen sige hans navn, selvom han vidste at Lyonaro ville blive halv knotten over at han havde stjålet Dæmonens opmærksomhed, men han kunne jo bare lade være med at slæbe ham med hjem til ham. Han trak sine tænder ud og slikkede blodet væk af hans hals. Daisuke gned blidt sine fingrespidser på Dæmonens brystvorter og tog munden op til hans øre og stønnede lavt, mens han bevægede sig lidt hårde og lidt hurtigere ud og ind af ham. Men havde dog tænkt sig at stoppe inden han selv kom, da han da havde tænkt sig at give Lyonaro lidt opmærksomhed.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 04:19
Lyonaro slog blikket op og så op ad Nick, da han havde stønnet Daisukes navn, i stedet for hans. I det samme kunne han dufte Nicks blod, og kunne i det samme regne ud af at han var blevet bidt. Han trak p!kken ud af munden og så advarende op mod Daisuke. "Ikke bide ham!" vrissede han vredt. Han gad ikke have at de to skulle holde ham udenfor, når det var HAM der havde brugt det meste af sin aften på at få ham hjem, og nu havde Daisuke så let som ingenting taget Nicks opmærksomhed fra ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 04:31
Nick bed tænderne sammen da Daisuke svagt stønnede ham i øret, hvilket tændte ham ret meget. Han havde en mærkelig følelse i maven. En følelse som han kun følte i nærvær med vampyren i sit liv,men hvordan kunne det passe? Sean var hans eneste, så hvordan kunne dette ske? Daisuke og Nick kendte jo ikke engang hinanden. Han stønnede lidt højere af nydelse idet han mærkede vampyren bag sig bevæge sig lidt hårdere og hurtigere. De sorte øjnes opmærksomhed faldt på Lyo som havde stoppet hvad han havde gang i, og dæmonen satte stille en hånd i lagnet så han ikke blev skubbbet væk af de slag han fik inde i sig.
//skal lige spise n.n' hyg jer så længe//
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 04:47
Daisuke så hen på Lyo og kunne godt se på ham at han var blevet ret sur. Han begyndt at trække langsommer ind og ud af Nick og stoppede så helt med at bevæge sig, han trak sig ud af Nick og slap ham. Han kravlede hen til Lyonaro og skubbede ham ned og ligge "Er du misundelig?" hviskede han og smilede ikke, men havde et frækt glimt i øjet. Han fjernede noget af Lyonaros hår fra hans ansigt og vendte ham så om i en hurtigt bevægelse så lyo lå på maven. Han lod sine fingre glide ned af Lyonaros ryg "Men du havde vel heller ikke regnet med at jeg ikke ville opdage jer, når du vælger at slæbe ham med hjem til mig?" hviskede han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 04:54
Lyonaro havde hovedet ned i puden, men kunne sagtens høre hvad Daisuke sagde til ham. Han rykkede hovedet lidt så han kunne se noget og havde udsyn til Nick. Han kiggede på ham, mens han kunne mærke Daisukes fingre ned ad sin ryg. "Ngh.." Han vidste ikke hvad han skulle sige til det, men jo, Daisuke havde vel et eller andet sted ret, men de kunne jo ikke gøre det hjemme hos Nick af en eller anden grund, og hans eget hjem var brændt ned.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 15 Maj 2010, 05:14
Nick så på Lyo og mærkede Daisuke bevæge sig langsommere indtil han stoppede helt og trak sig ud igen. Nick kunne ikke lade være med at føle et lille stik af misundelse da Lyo blev vendt om af den anden, men han holdt det for sig selv, og kastede et kort blik ned af sin egen ryg, hvorefter han så på dem og overhørte deres 'samtale'. Smilet blev større da ham og Lyo fik øjenkontakt og Nick lagde sig ved ham på siden, men med det ene ben trukket op til sig så han ikke skulle kæmpe med smerten selvom den dog ikke var så stor som den kunne have været. Stille lod han sine læber finde Lyo's og kyssede ham blidt men intenst der. Med et lille drillende smil fortsatte han kyssende ned af vampyrens kæbe, og videre ned af halsen...
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Leg med mig Nick. Lør 25 Sep 2010, 22:22
Daisuke lagde sine hænder på Lyonaros hofter og tog fat og lænte sig ind over ham. Han trængde sig op i ham og begyndte at bevæge sig ind og ud af ham. Han kunne godt lide lidt af den magt han nu havde over dem begge. For han havde præget Nick og Lyonaro havde ikke så meget at sige når han ligsom var taget hjem til ham. Han stønnede svagt og havde altid været helt vild med at have trekant.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …