Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fødselsdag hos.. Damn!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:25

Vallo nikkede stille "så overlever du nok..." sagde han og smilte kort. han selv hevde ikke rigtig nogle venner, da han holdte sig meget for sig selv og altid ente med at komme i fedte fadet og få bank eller noget ligenende. han havde heylay ja, emn hende havde han ikke set længe. han så hurtigt væk fra hende, da han hørte hendes spørgsmål og sukkede stille "fordi jeg ikke spiser..." sagde han koldt og knyttede sine hænder. han brød sig ikke om at snakke om det, især ikek nu. da han kom til at tænke på den gang dæmonen Jake havde naret ham til et rulle i mudder for at han kunne få sin chokolade, som var noget af det eneste han vil spise. for han kastede ikke op af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:31

"Du bliver altså nød til at spise noget." sagde hun strengt, og rakte ham en bakke popkorn fra stativet ved hendes fødder. Solnedgangen havde sat ind, og badede hende hår i orange lys, og fik hende øjne til at virke rødere end normalt. "Ellers bliver du indlagt, og det er altså ikke sjovt, jeg har selv prøvet det." Hun var dog ikke blevet indlagt af anoreksi, men det var hendes veninde Josephine, og hun havde været en stort bomberuin bagefter. Det ønskede hun ikke for andre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:43

Vallo så ned og rystede på hovedet "nej tak..jeg er ikke sulten" sagde gan og skubbede stille popkorne pakken lidt væk. han sp lidt på hende og så hvordan lyset spejlede sig i hendes hår. han så det røde skær og kom med det samme til at tænke på vampyr, men han vidste jo hun ikke var kold, så det var nok bare lyset der spillede ham et bus. han så lidt væk "jeg har været indlagt...og jeg har været på psykiatisk afdeling..intet hjælper..mad interessere mig bare ikke" sagde han stille og så lidt ned. han bed sig stille i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:10

"Når jeg er færdig med dig, så er du bollefed." grinede hun og prikkede ham på næsen. "Spis nu. Den er gratis." Normalt kostede en popkors pakke 17 kroner, men ham her havde brug for dem. "Du har ikke godt af det, du bliver nød til at spise noget, ellers presser jeg det personligt ned i munden på dig." grinede hun og lænede sig tilbage. Selvfølgelig ville hun ikke, men hun stod fast. Han skulle spise noget, og hun ville hellere end gerne hjælpe ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:14

Vallo så på hende og syntes bestemt ikke det var sjovt det hun sagde "nej tak-...så hellere være undervægtig" sagde han og sp lidt på sin næse. han så på popkornene og tog en af dem. han tog den i munden og tykkede stille på den. han sank med lidt besvær og havde det som om han skulle kaste op. han hodlte det dog nede og frem tvang et smil "jeg spiser også...jeg spiser når jeg er sulten og jeg spiser til jeg er mæt" sagde han og det gik somreglt meget hurtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:19

"Når du tror du er mæt, vel?" Hun smilede lidt skævt til ham. "Jeg vil give dig en smagsoplevelse som du sent vil glemme." Hun så på sit armbåndsur, som virkelig ikke passede til resten af hendes tøj. "Skal vi ikke sige at jeg tager over og smider kostumet, og så tager du med hjem til mig? Jeg har noget jeg skal have spist derhjemme, og jeg lover dig at det smager godt." Hun så på ham, med et svagt, venligt smil. Det her betød meget for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 03:32

Vallo skar ansigt og rystede stille på hovedet "jeg spiser ti jeg ikke kan spise mere og det er når jeg er mæt slut" sagde han og lagde armene over kors. han så lidt ned og lyttede til hvad hun sagde og så op på hende "du giver ikke op.." sagde han og bed isg lidt i læben. han så på hendes ur og tænkte lidt over hendes forslag "hmm..fint..men jeg lover ikke at jeg spiser noget og hvis jeg gør lover jeg ikke at jeg kan holde det indebors.." sagde han advarende og rejste sig op. han vidste jo hun havde fødselsdag, så han gjorde det egentlig kun drfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 03:55

Hun lo og klappede i hænderne. Hun ville gerne gøre et for ham, om hun så skulle trække ham afsted. "Du spiser hele kagen når du ser den, den er helt vildt lækker." smilede hun til ham og gjorde tegn til at han skulle følge efter hende. Der var ikke så lang tid til de var ved parkeringspladsen, selvom Joanne ikke havde en bil. Men det var den eneste vej til den sti hvor hun boede. Hun håbede at Joey ikke kom springende ud af døren med alle mulige ting som balloner og flag..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fødselsdag hos.. Damn!   Fødselsdag hos.. Damn! - Page 2 Icon_minitime

Fødselsdag hos.. Damn!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Where the hell is that damn kid ~ Rocher
» Andy's fødselsdag
» Rolf har fødselsdag
» He left me!? Damn you mate! and hey stranger? *Abbigail*
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: