|
| Centeret... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Fre 23 Okt 2009, 23:44 | |
| Evelyn kiggede lidt rundt, og drejede så ved et hjørne.. "Den her vej.." Hun stoppede op foran en musik-butik, og vendte sig om og ventede på V kom.. "Her", sagde hun og smilte. Det var mærkeligt at have det så afslappet med en vampyr.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Fre 23 Okt 2009, 23:48 | |
| Da hun så på musikbutikken lyste hendes øjne som et lille barns ved juleaften. "Fedt!" mumlede hun og så så på Evelyn. "Kender du meatloaf?" spurgte hun glad. Musik var noget af det hun savnede mest af alt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Fre 23 Okt 2009, 23:50 | |
| Evelyn tænkte sig lidt om; "Næh.. desværre..", hun smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Fre 23 Okt 2009, 23:54 | |
| "Så kom.... Hvis du godt kan lide rock, er jeg sikker på du vil sætte pris på meatloaf!" sagde hun og gik ind i butikken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Fre 23 Okt 2009, 23:57 | |
| "Okay", sagde hun half-half-begejstret, og fulgte efter.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 00:05 | |
| Hun stod henne ved en af de maskiner hvor ´man kan høre en sang før man køber CDen. Hun vinkede Evelyn over til sig og sagde: "Prøv at lytte til det her" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 00:09 | |
| Evelyn gik derover og tog høretelefonerne på..
//Den der ting du har sat ind, kan ikke vises?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 00:18 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 00:25 | |
| Hun lukkede øjnene og lyttede til sangen.. Da snagen var færdig, sagde hun; "Oh god.. den er god", sagde hun stille og tog høretelefonerne af og kiggede på V. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 01:36 | |
| Hun nikkede, "Han har lavet en masse musik i den stil... Jeg plejede at have alle hans CDer derhjemme." Hun smilede svagt, med lukket mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 01:37 | |
| "Plejede?, hvor er de nu?", spurgte hun forundret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 01:41 | |
| Hun trak på skuldrene "De er formodenligt blevet brændt... Jeg tror ihvertfald at han brændte mine ting" det sidste var mere henvendt til V end til Evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 01:43 | |
| Evelyn kiggede undrende på hende; "Hvad mener du?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 03:21 | |
| "Min far.... Han udstødte mig fra familien på min femtenårsfødselsdag... Så der er stor sandsynlighed for at han brændte mine ting, for at fordrive et hvert spor af mig... Og for at slette mig fra Al's hukommelse" Hun så ned i gulvet ved tanken om sin bror. Hun hadede sig selv for at hun nu ikke kunne holde sit løfte til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:02 | |
| Evelyn spærrede øjnene op, "What?!", hvorfor dog det?".. hun kunne ikke lide at snage, men V havde jo selv bragt det på banen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:04 | |
| "Det kunne jeg også godt lide at vide..." sukkede hun og trak på skuldrende. "Men det er lige meget... Det er fortid" tilføjede hun og gav sig så til at rodde i musikken, efter en anden kunstner hunn var sikker på at Evelyn ville synes om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:05 | |
| Evelyn kiggede tænkende på hende, og besluttede sig for ikke at tage emnet op igen.. "okay.. Hvad leder du efter?", spurgte hun i en ny, gladere tone. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:21 | |
| "Alice Cooper... Hans koncerter er syge, men han forstår sgu at lave musik." svarede hun og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:28 | |
| "Sejt..", sagde hun smilende og kiggede på V, imens hun rodede rindt i alle cd'erne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:33 | |
| "Lordt!" Hviskede hun ærgeligt og så så smilende på Evelyn. "De har ham ikke... Vil du ikke vise mig nogle af de kunstnere du hører?" spurgte hun glad, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:35 | |
| "Eh.. du kender dem sikkert godt..", sagde hun forlegent og smilede.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:40 | |
| "Sig nu bare hvem det er... Der er jo mulighed for at jeg ikke kender dem" svarede hun og ville egentlig gerne høre dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 04:48 | |
| "3 days Grace, GreenDay, Kings of Leon, Coldplay, Paramore, Muse, Family Force 5.. Og klassik hører jeg ikke nogen specielle..", sagde hun og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 05:10 | |
| "Kings og Leon, Paramore, Muse og Family force 5... Dem kender jeg ikke..." sagde hun eftertænksomt og ledte efter dem i hukommelsen, men rystede smilende på hovedet, da hun ikke kunne finde nogen af dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Centeret... Lør 24 Okt 2009, 05:15 | |
| "Ej, de er geniale.. - Hele bundtet!", sagde hun og smilte, og ledte efter dem mellem cd'erne.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Centeret... | |
| |
| | | | Centeret... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|