Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Centeret...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Centeret... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 23:44

Evelyn kiggede lidt rundt, og drejede så ved et hjørne.. "Den her vej.."
Hun stoppede op foran en musik-butik, og vendte sig om og ventede på V kom.. "Her", sagde hun og smilte.
Det var mærkeligt at have det så afslappet med en vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 23:48

Da hun så på musikbutikken lyste hendes øjne som et lille barns ved juleaften. "Fedt!" mumlede hun og så så på Evelyn. "Kender du meatloaf?" spurgte hun glad. Musik var noget af det hun savnede mest af alt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 23:50

Evelyn tænkte sig lidt om; "Næh.. desværre..", hun smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 23:54

"Så kom.... Hvis du godt kan lide rock, er jeg sikker på du vil sætte pris på meatloaf!" sagde hun og gik ind i butikken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 23:57

"Okay", sagde hun half-half-begejstret, og fulgte efter..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 00:05

Hun stod henne ved en af de maskiner hvor ´man kan høre en sang før man køber CDen. Hun vinkede Evelyn over til sig og sagde: "Prøv at lytte til det her"
Centeret... - Page 2 Watch?v=RbdpXx-PHuM
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 00:09

Evelyn gik derover og tog høretelefonerne på..

//Den der ting du har sat ind, kan ikke vises?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 00:18

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 00:25

Hun lukkede øjnene og lyttede til sangen..
Da snagen var færdig, sagde hun; "Oh god.. den er god", sagde hun stille og tog høretelefonerne af og kiggede på V.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:36

Hun nikkede, "Han har lavet en masse musik i den stil... Jeg plejede at have alle hans CDer derhjemme." Hun smilede svagt, med lukket mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:37

"Plejede?, hvor er de nu?", spurgte hun forundret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:41

Hun trak på skuldrene "De er formodenligt blevet brændt... Jeg tror ihvertfald at han brændte mine ting" det sidste var mere henvendt til V end til Evelyn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:43

Evelyn kiggede undrende på hende; "Hvad mener du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:21

"Min far.... Han udstødte mig fra familien på min femtenårsfødselsdag... Så der er stor sandsynlighed for at han brændte mine ting, for at fordrive et hvert spor af mig... Og for at slette mig fra Al's hukommelse" Hun så ned i gulvet ved tanken om sin bror. Hun hadede sig selv for at hun nu ikke kunne holde sit løfte til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:02

Evelyn spærrede øjnene op, "What?!", hvorfor dog det?".. hun kunne ikke lide at snage, men V havde jo selv bragt det på banen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:04

"Det kunne jeg også godt lide at vide..." sukkede hun og trak på skuldrende. "Men det er lige meget... Det er fortid" tilføjede hun og gav sig så til at rodde i musikken, efter en anden kunstner hunn var sikker på at Evelyn ville synes om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:05

Evelyn kiggede tænkende på hende, og besluttede sig for ikke at tage emnet op igen..
"okay.. Hvad leder du efter?", spurgte hun i en ny, gladere tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:21

"Alice Cooper... Hans koncerter er syge, men han forstår sgu at lave musik." svarede hun og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:28

"Sejt..", sagde hun smilende og kiggede på V, imens hun rodede rindt i alle cd'erne..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:33

"Lordt!" Hviskede hun ærgeligt og så så smilende på Evelyn. "De har ham ikke... Vil du ikke vise mig nogle af de kunstnere du hører?" spurgte hun glad,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:35

"Eh.. du kender dem sikkert godt..", sagde hun forlegent og smilede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:40

"Sig nu bare hvem det er... Der er jo mulighed for at jeg ikke kender dem" svarede hun og ville egentlig gerne høre dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:48

"3 days Grace, GreenDay, Kings of Leon, Coldplay, Paramore, Muse, Family Force 5.. Og klassik hører jeg ikke nogen specielle..", sagde hun og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:10

"Kings og Leon, Paramore, Muse og Family force 5... Dem kender jeg ikke..." sagde hun eftertænksomt og ledte efter dem i hukommelsen, men rystede smilende på hovedet, da hun ikke kunne finde nogen af dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 05:15

"Ej, de er geniale.. - Hele bundtet!", sagde hun og smilte, og ledte efter dem mellem cd'erne..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Centeret...   Centeret... - Page 2 Icon_minitime

Centeret...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En tur i centeret.
» I centeret