|
| 2 der mødes | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Fre 21 Maj 2010, 04:07 | |
| "din forlovede? hvem er det?" spurte Luna med et nyssgerit blik og et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Fre 21 Maj 2010, 04:11 | |
| "Øhm ja" sagde han og så med vilje rundt på omgivelserne "Hun hedder Clara....Men ser hende så sjældent at jeg tvivler på det er det værd...Har også et liv" sagde han, normalt var det sådan at elvere fandt en kærlighed også levede de sammen for evigt og alt var harmoni, men sådan var det ikke i virkeligheden.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Fre 21 Maj 2010, 04:18 | |
| "eh? jeg troede alt var Harmoni i Elvernes verden" sagde Luna og tænkte på de historier hun havde fået fortalt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Fre 21 Maj 2010, 04:25 | |
| Han smilte lidt "Sådan ser det nok også ud, at vi render rundt og nusser om planterne og tror det bedste om andre...Sådan er det også gerne, men der er jo også dårligere ting, der skal jo være noget dårligt for at blive godt. F.eks, for mit vedkomne, der skal være vinter for at blive sommer" sagde han og håbede hun forstod det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Søn 23 Maj 2010, 04:01 | |
| "jeg forstår, det er ligesom ingen glæde uden sorg" sagde hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Søn 23 Maj 2010, 20:17 | |
| Han trak lidt på skuldrene "Noget i den stil" smilte han "Det er balancen" han så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Søn 23 Maj 2010, 23:46 | |
| Luna hostede lidt hun havde feber hvilke ikke var en god ting hun havde inurrerede febern hele dagen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Man 24 Maj 2010, 22:51 | |
| Han så lidt på hende "Du virker syg" sagde han "Drikker du te? Kamille er godt....Eller...Ja, det kommer an på hvad du fejler" sagde han "Men selv synes jeg kamille er for sødt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Tirs 25 Maj 2010, 08:57 | |
| "jeg har lidt feber" sagde hun og tænkte "jeg ved ikke hvilken te der er god til mig men jeg kan lide næsten alt te" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Ons 26 Maj 2010, 01:34 | |
| "Faktisk" mumlede han tænkene "jeg ved det ikke helt" han trak på skuldrene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Lør 29 Maj 2010, 03:51 | |
| "hmm jeg syndes jeg har set dig før" sagde hun mumlende og tænkte sig om men siden hun havde hukomelses tab kunne hun ikke huske hvem han var alsår om hun havde set ham før |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Man 31 Maj 2010, 07:40 | |
| Han så lidt på hende "Ja" sagde han "Men der er gået en del år, så vidste ikke helt om det nu også var dig...."Han så lidt forsigtigt på hende "Det er noget være noget med det hukkommelsestab"
//undskyld tiden, internettet har været nede i flere dage!...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Tors 03 Jun 2010, 02:08 | |
| "mh (ja)" sagde luna og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Tors 03 Jun 2010, 05:11 | |
| Han så lidt på hende og var lidt i tvivl om hvad han skulle sige. "Men hvordan går det så ellers?" spurgte han "Hvad skete der efter hukommelsestabet?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: 2 der mødes Lør 19 Jun 2010, 09:11 | |
| "en gammel dame tog sig af mig og lærte mig hvordan jeg skulle overleve dog døde hun af alderdom.." sagde Luna "men ellers går det meget godt, hvad med dig hvad er der sket i alle de år vi ikke har set hinanden?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: 2 der mødes | |
| |
| | | | 2 der mødes | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|