Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 04:11

Dag: Lørdag d. 22 Maj
Vejr: Overskyet, men man kan få et glimt af stjernerne hvis man er heldig.
Tid: 23:46
Omgivelser: Detentionens 3 murstensvægge, og en tremmevæg med tilhørende tremmedør xD


Axel himlede med øjnene og sukkede tungt "for sidste gang jeg slog ham altså ikke ned!" sagde han hidsigt til politibetjenten der stod foran ham. Han var irriteret og ville ønske at han bare kunne ødelægge håndjernene og skride, men det var jo lidt sært og afslørende, der var for mange mennesker. Betjenten så på ham i et stykke tid uden at sige noget, men så sukkede han og pakkede sin blog væk og sagde noget i retning af "du kan jo sidde her og tænke lidt over det..", og gik så. Axel lænede sit hoved bagud mod væggen "stupide, idiotiske.." knurrede han stille for sig selv. Det var da utroligt, han var bare blevet arresteret nede på petronia night club, og han havde lige fundet et offer!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 05:38

Rose blev hevet ind på politistationen af en stor betjent. Hun var blevet arresteret for at være mistænkt i et eller andet som hun egentlig ikke rigtig vidste hvad var. Hun var blevet set i nærheden da det skete, og så troede de idiotiske mennesker at det bare var hende som havde gjort det hele. Betjenten fik hende sat ned ved detentions cellerne, men ville ikke sætte hende inde i en, da betjenten ikke rigtig troede på at hun havde gjort noget. Rose sukkede irriteret og så lidt rundt og lod derefter sit blik gå hen på en fyr (Axel'dutten xD) som sad i en detentions celle foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 05:49

Axel bankede sit hoved lidt bagud mod væggen da det irriterede ham grueligt at han ikke bare kunne få lov at gå, de kunne jo heller ikke bevise noget som helst?! Han stoppede igen og sukkede. Han hørte de kom ind i detentionens celle, og han rettede sig lidt op og så på pigen over for sig, eller rettere.. eglen. Han hævede et øjenbryn, en engel? I fængsel? Det måtte da være deres spøg. Han sad helt stille og lyttede til stilheden mens han havde sit blik fæstnet på englen "hvad laver du her?" spurgte han undrende, da han havde regnet ud at hun måske kunne se at han var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 05:56

Der gik ikke to sekunder før at hun havde regnet ud at han var en vampyr og hun blev ikke særlig overrasket da han snakkede til hende "De tror at jeg har gjort et eller andet.. Ret idiotisk hvis du spørger mig" sagde hun og lavede en afværgende håndbevægelse, og kunne jo egentlig godt komme derud med det samme hvis hun ville, men ville nu gerne se hvor længe politiet kunne trække dette idiotiske spil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:20

Axel lænede sin ryg mod væggen bag ham og så på englen "Ja det er nogenlunde det samme med mig.." sagde han stille. Han lagde mærke til at hun ikke havde håndjern på "Gav de dig ikke håndjern på?" spurgte han overrasket. Han vendte hovedet ud mod gangen "Kønsdiskriminering!" råbte han, og smilte så lidt, han kunne vel ligeså godt få noget sjov ud af at sidde der. Han vidste nu godt hvorfor han havde fået håndjern på, han havde strittet voldsomt imod da de ville have ham med til fængslet, og han havde nok heller ikke været sød ved indersiden af politibilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 09:19

Rose trak på skuldrene "Jeg var ikke så modvillig til at gå med og de tror nu heller ikke at jeg har gjort noget. Det er vidst bare procedure" sagde hun og vidste ikke så meget om politiet da hun aldrig var blevet anholdt før. Hun så på ham da han råbte de der ting og kunne ikke lade vær med at himle med øjnene over ham, men sagde dog intet omkring det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 09:28

Axel så på hende "Hmm.. procedure.. det er fjollet at skulle det her" sagde han og sukkede stille "jeg håber bare ikke på at sidde her resten af natten.." mumlede han kort. Han så lidt på hende, og derefter tænksomt ud på gangen. Han vendte ansigtet mod hende igen "hvad hedder du?" spurgte han og lyttede med et lille smil på læben, han kunne da ligeså godt snakke med hende indtil de blev løsladt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 07:25

Rose så på Axel og trak på skuldrene "Hmm.. Måske lidt dumt" mumlede hun og smilte lidt ved det han sagde bagefter. Hun ville nu heller ikke sidde der hele natten. Men hun kunne slippe ud hvert øjeblik det skulle være. Hun ville blot se hvor lang tid de kan trække denne farce og holde hende på politistationen. Hun betragtede fyren og lagde hovedet let på skrå "Mit navn er Rose" sagde hun venligt og holdt sig selv i en rolig og venlig tone imod vampyren og syntes nu ikke at han virkede farlig, og kunne derfor godt tillade sig at være venlig eller i det mindste bare høflig overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 07:36

Axel så på Rose, og lagde hovedet på skrå, og pustede en tot hår væk fra sine øjne "ja.." sagde han, og så kort ud på gangen. Han smilede lidt da hun svarede på hans spørgsmål "Rose?.. okay" sagde han med et kort nik "det er et ret sjældent navn er det ikke?" spurgte han, og forsøgte at huske sidste gang han mødte en ved navn Rose. "Jeg hedder forresten Axel" tilføjede han lidt efter, og satte sig lidt bedre til rette, da hans hænder sov og det var en smule ubehageligt. Han så hurtigt ud på gangen, og lagde så kræfterne i så det gav et knæk fra håndjernene, han måtte bare finde på en løgn om at de allerede var i stykker. Han tog dem af og lagde sine hænder i sit skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 07:47

Rose så lidt på ham og tænkte lidt "Sjældent?.." mumlede hun mer til sig selv end til ham "Tjaah.. Det er rigtig Roselin. Udtalt som engelsk. Men jeg bryder mig ikke om at folk kalder mig for Roselin. Så vær venlig bare at kalde mig for Rose" sagde hun med et skævt smil og så betragtende på ham da han knækkede sine håndjern. "Axel.." mumlede hun for sig selv for at få det printet ind i hukommelsen og så lidt på de knækkede håndjern og op på Axels ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 07:59

"R-r-r-roselin" sagde han og smilede drillende "nej jeg skal nok lade være med at kalde dig det, så kalder jeg dig bare for Rose" sagde han og smilede muntert. Han så lidt på håndjernene "mine hænder sov.." mumlede han og trak på skuldrene. Han smilede stille da hun gentog det "ja meget oldnordisk, men sådan var minde forældre kristne og.. ja oldnordiske.." mumlede han og smilede skævt. Han rømmede sig kort, og pillede lidt ved håndjernene "hvor har du så været henne i løbet af aftenen?" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 08:26

Rose sendte ham et advarende blik med en kant af underholdning i det. Hun smilte taknemmeligt "Det var godt. Jeg ville have blevet sur hvis du var begyndt at kalde mig for Roselin" sagde hun, men det var jo selføli ikke særlig slemt når det var hende som blev sur. Hun så på hans hænder og forstod det egentlig godt og så tilbage på Axels ansigt da han begyndte at tale om at være oldnordisk "Oldnordisk? Hmm.. Hvornår er man oldnordisk?" spurgte hun og tænkte lidt på sin egen alder da hun jo var gammel og ville jo helst ikke være oldnordisk. Hun så på ham og trak på skuldrene "Inde i byen.." mumlede hun og havde jo været derinde da der var kommet gang i et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 08:37

Axel så på hende og smilede skævt "Jeg gad godt se dig sur, det kan jeg næsten ikke forestille mig" sagde han drillende og grinede lidt. Han lænede ryggen tilbage mod væggen bag sig "oldnordisk er når man har et navn der blev brugt af gamle vikinger" sagde han med et lille grin, og sad stille. Han lyttede lidt til de forskellige protester fra dem der blev ført ind på politistationen, og smilede let ved en eller anden fuld mand der øste ud af alle de eder og forbandelser han kunne komme på. "Til en fest eller noget?" spurgte han, og ville helst have tiden til at gå, og tænkte ikke over at det kunne være personlige spørgsmål han sad og såurgte hende om.
Han vippede lidt med sine fødder og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 08:37

Rose smilte svagt og så på ham "Tro mig.. Det vil du ikke" sagde hun med en advarende kant i stemmen og lændte sig tilbage i den stol hun sad i og lagde sine arme over kors "Hmm.. Du er da ikke oldnordisk. Axel er da ikke blevet brugt af gamle vikinger.. Eller hva?" spurgte hun og vidste egentlig ikke særlig meget omkring sår'n nogle ting. Hun så lidt over på de forskellige personer som ødelagde stilheden på politistationen, og så derefter tilbage på Axel og rystede på hovedet "Nope. Går sjældent til fest" sagde hun og trak på skuldrene. Hun ville kun gå til fest med nogen som hun kendte og hvis hun havde en rigtig god grund til det. Ellers ville hun ikke spilde sin tid med sår'n noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 08:54

Axel så på hende og smilede "mmm... jo jeg ville nu egentlig gerne.." sagde han og så ud som om han skulle overveje det, men smilede så lidt af hende. "Jeg er måske ikke oldnordisk men mit navn er i hvertfald støvet" sagde han stille med et lille grin. Han havde ikke noget imod at det var et gammelt navn, det der var værst var nok at folk hsvde det med at læspe når de skulle udtale hans navn så det blev sådan en klam 'scccccchel' lyd til sidst. "Nå okay, sådan kan man jo godt have det" sagde han og trak på skuldrene. Selv gik han til fest en gang imellem, ikke overdrevent som nogen unge mennesker, men han syntes det var meget sjovt at tage i byen en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 09:08

"Tror du nu oss at du tør at se mig blive sur?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og smilte skævt. Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene "Hmm.. Måske lidt støvet. Men det er da bare rart. Så ved du da at der ikke er så mange der oss har det navn" sagde hun og så på ham og strøg en hånd gennem sit hår. Hun nikkede til det han sagde til sidst og havde jo været til de fester som virkelig var noget, og var kommet over den face hvor man skulle ud og feste hele tiden og drikke sig selv i hegnet. Det gjorde hun ikke mer og drak nu oss kun ret sjældent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 09:19

"Jeg tør alt!" sagde han udfordrende og så hende kort i øjnene med et skævt smil. "Jeg ved nu ikke om der er mange der har det navn, men ja jeg skal vel bare tage at være glad for det" sagde han og smilede skævt. "Jeg vil uuuud.." sang han dramatisk, og nød at se vagternes irriterede udtryk, og grinede stille. Han vendte blikket mod Rose igen, tænk at de kunne få sig selv til at arrestere en engel, den pureste race overhovedet de kunne da se på hende at hun var uskyldig?
Han gav et lille suk fra sig og svingede lidt med sine lange ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 03:32

Rose grinte muntert over Axel og rystede på hovedet af ham "Du tør ikke så meget efter at jeg har ladet min umådelige vrede gå ud på dig" sagde hun sarkastisk og strøg en hånd gennem sit hår. Hun nikkede af det han sagde "Ja, jeg syntes oss at du burde være tilfreds med dit navn" sagde hun muntert og betragtede ham muntert da han blev helt dramatisk og trak på skuldrene over ham. Hun ville egentlig oss gerne ud. Snart! Men nu havde hun jo heldigvis lidt selskab og hyggesnakkede med Axel. Så mon hun ikke kunne overleve?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 09:14

Axel smilede lidt af at han havde fået Rose i godt humør "Det er nu meget fristende det må jeg sige, selvfølgelig tør jeg" sagde han med et lille grin "Roselin Dorian.." sagde han drillende, og syntedes egenligt at hendes navn lå godt i munden. "Jaja jeg er tilfreds... tilfreds?" sagde han og grinede lidt og strakte sig, hvor blev man dog sløv af at sidee i fængsel. Han lagde sine arme over kors, og så over på Rose og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 03:23

Rose så på Axel og smilte skævt over det som han sagde "Det ændre sig måske.." mumlede hun og trak på skuldrene. Hun vidste ikke rigtig om det ville ændre sig, men hun var dog stærk og ikke som de andre engle og ville sår'n set ikke finde sig i noget fra nogen. Ikke engang en vampyr. Hun betragtede ham lidt og nikkede ved at han sagde hendes navn "Jaa... Det er mit navn" sagde hun og kunne godt høre den drillende tone i hans stemme, men valgte ikke at kommentere det. "Det var da godt" sagde hun og smillede og var den person til at have en drillende tone "Det ville jo ikke være særlig godt hvis du ikke var tilfreds over dit navn" sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Empty
IndlægEmne: Sv: Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)   Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: