Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lørdag aften

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 06:50

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Varmt
¤Sted :: TRC
¤Tid ::02:00
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: http://lcd.freeblog.hu/files/Matt%20Tuck%20-%20Bullet%20For%20My%20Valentine.jpg

Yo kom stille gående ind af døren, han så sig omkring mens en dame talte til ham
"skal jeg tage din jakke ?" spurgte hun blidt om
og smilte til ham, han vende sig om mod hende og rystede på hovedet
*mennesker* tænkte han surt
inden han gik med faste skridt op til baren, han tog sine hænder op af sine lommer. og så på hende der stod bag baren
"en stor fed øl" lo han ondt
den unge kvinde nikkede og gav ham en øl, han tog sin hånd ned i lommen og slog pengene ned i bordet. som fik hende til at gå et skridt tilbage, Yo lo lidt inden han gik hen til et tomt bord og satte sig ned. han drak nået af sin øl inden han satte den på bordet, han lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 06:58

Dean kom ind han havde en sort hætte trøje på han havde sort make up på, han havde en smøg i munden, man kunne slet ikke se hans hovede hun der hvor smøgen var, han kom ind og skubbe folk der stod i vjen væk, så de fløj ind i hinanden, han fniste bare, damen spugrte ham ikke om noget da hun var herre bange for ham, han gik op til baren, og købte en øl, han gav pigen pengen, han gik der efter han til et bord, hvor Yo sad, Dean sagde ikke noget heller spugerte ikke om noget, han satte sig bare og kiggede sygt på Yo imens han sygede ind og pustede tyk og tungt røg ud af munden bag efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:04

Yo åbnede det ene øjne og så på ham
"godaften" brummede han
og lugtede derefter til ham, han smilte til at han fik færten af en vampyr. og at det kom fra ham, han satte sig op og så på ham, inden han drak nået af sin øl
"har du en til ?" spurgte han om
og så hen på hans smøg, og bed sig lidt i læben. da han savnede en smøg da han ikke havde fået købt nogle længe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:07

Dean svarede ham ikke men hev en pakke op af lommen og kastede den hen til ham "Her" sagde han med en meget mørk og syg stemme, han så ret skræmmene ud, han hev hætten lidt tilbage og kiggede på ham med to sindsyge øjene, han smilede sygt og holdte smøgen imellem to finger da han tog et stort sug af den og pustede så den tykke røg ud igen, han havde stadig smøgen i munden da han lød hånden falde ned på boret , men han tog ikke blikket væk fra Yo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:13

"tak" svare han
og tog en smøg ud af pakken og tog den i munden, han lag stille pakken på bordet. han så på ham og smilte lidt mens han hev en lighter op af sin lomme og tænde for den, og tog et stort hiv hans øjne lukkede stille i mens han smilte stort
"skønt" hviskede han
inden han åbnede sine øjne igen og så på ham, han tog sin smøg ud og drak lidt af sin øl. han så ned af sig selv, inden han så hen på ham igen
"er der nået galt ?" spurgte han
om lidt efter og satte sin øl på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:20

"Så lidt" han tog pakken, og lagde den ned i hættetrøjen's lomme, og kiggede væk da han spugerte om der var noget galt, han smilede stadig sygt, han kiggede så hen på ham og rystede svagt på hovedet "Næ" sagde han med en mørk stemme,han røg sin smøg færdig og kastede den væk, han tog så sin øl og tog en tår af den, imens han kiggede på Yo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:24

Yo smilte lidt til ham mens han så op og ned af ham
"jeg hedder Yo" mumlede han
og tog sin smøg ind i sin smøg ind i sin mund igen, han strøj en hånd igennem sit hår. han fjernede ikke blikket fra ham, da han ikke kunne få sig selv til at gøre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:30

Han grinede koldt, og kiggede så kort væk, og så hen på nogle piger der dansede, han fugtede sin underlæbe, han fik færten af at de var hun vampyre, og kiggede så hen på Yo, og smilede legesygt "Er der noget galt" sagde han ikke med sin mørke stemme, da han fandt ud af at Yo kigge på ham, og blev ved med og kigge på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:33

han rystede lidt på hovedet
"jeg forstår bare ikke hvorfor du har sat dig her" sagde han
og så op og ned af ham mens han bed sig lidt i læben, han lod sin hånd glide hen i sin nakke. han smilte lidt, han tog et hiv af sin smøg og så ned i sit skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:36

Han trak på skulderne "Hvor fanden skulle jeg ellers side" han kiggede rundt, alle de ander border var fyldte "Man jeg har ikke tænkt mig at gå" sagde han koldt og hev hætten helt over hovedet igen, han tog en tår af sin øl, og smilte sygt, og koldt
han kiggede lidt op og ned af Yo og fugtede sine læber med tungespidsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:43

Yo tog et sidste hiv fra sin smøg og slukkede den og kastede den derefter væk, han hev hans hætte af og rykkede sig lidt tætter på ham
"jeg vil heller ikke havde du går, det kunne jo godt være at du satte dig her for en anden grund" hviskede han
og sig omkring da han fik øje på et bord et stykke væk fra dem hvor der var tomt, han lo lidt af det inden han så hen på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:48

Han kiggede på ham og lagde godt mærke til ham kom tætter på, han sank en klumb
"Yo, ikke for tæt" hans muskler blev srændte, Dean havde ikke lært og styrer dig helt endnu, han var ikke den bedste og side for tæt på, men noget tid efter slappede han af og sukkede, han kiggede rundt på dem der dansede, og kiggede så på Yo igen "Hvad griner du af " spugerte han og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:52

Yo nikkede og smilte til ham
"jeg skal nok passe på" hviskede han
og bed sig i læben han rykkede sig tilbage og gav et suk fra sig, han rystede på hovedet og pejede over på bordet
"der var et bord der, men det er okay hvis du vil sidde her, jeg skal nok prøve at opføre mig ordenligt" svarede han
og så hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:57

Han grinede igen "Op fører dig ordenligt, hvad fanden, jeg kan sgu heller ikke finde ud af det" han smilede til ham og rykkede sig prøvene meget lidt hen imod ham, han gjorder det for at se hvor mget der skulle til for han, ikke kunne styrer sig, han smilede til ham og lagdte sig tilbage, han kiggede på ham "Du kan gå der over vis du har et problem, jeg har ikke tænkt mig at rører mig" sagde han koldtm, men smilede samtidlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:00

Yo så på ham med et overraskende blik
"er du måske da til fyre ?" spurgte han stille om
han så op og ned af ham mens han bed sig i læben, han lag stille sin ene hånd på hans lår. han så op på hans ansigt og smilte lidt
"jeg vil ikke flytte mig, har jeg det lige så godt" hviskede han
og rykkede sig lidt tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:05

Han kiggede ned på hans hånd "Jeg er ikke til nogle, jeg har sex for at have sex" han kiggede på ham igen,
og smilede sygt, "Hvad med dig, har du ikke en pige, heller er du til drenge" sagde han med sit syge smil "Okay, så er der ingen, af os der går" han lagde godt mærke til han kom tætter på og prøvede og slappe af, han trak vejert lidt hurtigt men ikke så hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:08

Yo nikkede stille og smilte
"du er til begge, som mig" svarede han
og se hen på hans læber, han havde en stor lyst til at kysse ham men viste ikke hvis han skulle
"ja jeg har måske en kæreste.. men når jeg er sammen med fyre så kan jeg ikke lade være" fortalte han
og rykkede sit hoved lidt tætter på ham, han fjernede ikke sit blik fra hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:12

Han kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn "Hvad er en kærste" spugerte han forvirret, han havde været i helved i tre år og havde levet af smerte ´, han havde nu glem hvad en kæste, kærlighed, og forelskelse er, han kiggede underne på ham da han kom tætter på ham, og stoppede med og trakke vejert for Yo duftede ret godt, og han var ret tæt på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:15

"en pige, som er en egen" hviskede han
og lag sin anden hånd på hans kind mens han smilte
"må jeg godt kysse dig ? eller er det for meget ?" spurgte han stille om
og så op og ned af ham mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:17

Han tænkte lidt "Du dufter ret godt, og hvad nu hvis jeg ikke kan styrer mig" sagde han stillet
og kiggede på hans læber, han fik så et ret koldt blik, og kiggede så ham i øjene, han mærkede godt hans hånd og sad bare helt stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:20

Yo gav et suk fra sig mens han vende sig blik ned mod sit skød, lidt efter så han hurtigt op på ham og kyssede ham vådt en enkel gang på munden. han slap ham og rykkede sig lidt væk
"undskyld" hviskede han
og bed sig i læben mens han så ned i sit skød
"og tak for at du syntes jeg dufter godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:24

Han kiggede choket, på ham, da han kyssede ham, men trak bare på skulderne "Det gør ikke noget"
han rejste sig "Vent her, kommer om lidt" lovede han, han gik hen til hen en menneske pige og tog hende med ud på toilete Dean kom tilbage uden hende, og slikkede sig om munden, han gik hen til Yo igen og satte sig ved sidden af ham, og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:30

Yo så efter ham og smilte stort da han kom tilbage
"kan jeg så godt kysse dig nu ?" spurgte han stille om
og lag sin hånd på hans lår igen, han strøj sin anden hånd igennem sit hår og rykkede sig helt hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:36

Dean kiggede på hans hånd inden han kiggede på ham igen "Er du sikker på det er en god ide, du har jo en.. hvad fanden er det nu" han tænkte lidt "Argh, ne kærste, bliver hun ikke sur" spugerte han og smilede sygt, selvom om Dean var fucking ligeglad med han havde en kærste, sprugerte han, men inden han nåde og svare kyssede Dean ham vådt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:42

Yo fik et lille chok men kyssede ham bare tilbage, han lag sine arme om halsen på ham mens han kravlede så godt han kunne op i hans skød
"ne.."
var det eneste han kunne sige, da han ikke havde lyst til at slippe kysset
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lørdag aften Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lørdag aften
Tilbage til toppen 
Side 1 af 15Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Det var en lørdag aaaften
» endnu en lørdag aften..
» Lørdag aften, fest - Mira
» Lørdag aften som en hver anden, eller? - Angeline
» Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: