| hvad skal jeg gøre Morgan | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 05:56 | |
| Tid: 00:00 sted: Werclare omgivelser heldigvis ingen vejr mørkt påklædning se ava
Amber sad ude på trappen foran hendes gammle lejlighedkompleks hun havde købt det til hendes galleri men nu hvor hun var blevet vampyr fik hendes projekt bare lod til være som halvtfærdigt hendes hals brændte af tørst men hun lod ikke synderlig mærke til det da hun var fortabt i hendes tanker hun ville bare ønske morgan var her deres sidste møde var ikke gået så godt og det gav hun sig selv skylden for |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 06:06 | |
| Morgan gik rundt på tagene i werclare, han havde sin lange sorte frakke på. med de kæmpe store lommer i som der kunne være masser af ting i, han havde en smøg i munden der var helt blodig. da han lige havde fået en god natmad bestået af en ung og smuk kvinde, det var nået af det bedste i verden. men dog var det ikke hans ynglings blod, og det var jo heller ikke lige til at finde en vampyr som ville give sit blod frivilligt også uden sex. så derfor måtte han jo nøjes med det han kunne finde, han stoppede op og lod røgen komme ud af hans næse. den kom en stærk duft af blod, den fantastisk stærke duft. han så sig lidt omkring og kunne med det samme kende den duft, selv om han bestemt ikke kunne lide hvor den duft kom fra. men der var jo intet at gøre, hvad skulle man også gøre? han kunne slå skaberen ihjel, men det ville ikke få hans menneskelig Amber tilbage. han så ned af den bygning han stod på, og kunne gætte at duften kom der fra. han så sig omkring inden han lod sig falde ned på gaden, da han ikke kunne se nogle mennesker. han vende sig om og så på Amber som sad på trappen "hvad laver du ?" spurgte han bare om uden at tage sine blodige hænder op af lommerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 06:20 | |
| Amber fór forskrækket op da hørte lyden af Morgan og lugten blod hun kiggede op " tænker" sagde hun ret hurtigt og holdte vejret hun havde ikke spist i flere dage hun kunne ikke så godt lide tage livet af folk og hun havde ingen snakke med om det det hele blev smule værre da Morgan havde blod på hænder og fødder hendes øjene var blevet helt lyse men stadig blågrå Morgans øre ville hun sikkert lyde som en vattet vampyr lige nu ville hun bare ønske hun var den mennskelige Amber hun smilede en smule angstrengt men holdte stadig vejret for ikke at komme til indånde lugten igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 06:24 | |
| Morgan så over på hende og gik hen og satte sig på hug, han lod sin tunge gøre så hans smøg røg over i den ene side "på hvad ?" spurgte han kærligt om og snakkede med den samme kærlige stemme, som han altid gjorde når han snakkede med hende. han lag sig hoved lidt på skrå og kunne godt se at hun var sulten "hvornår har du sidst spist ?" spurgte han om og gad endelig ikke høre svaret, han satte sig ned på trappen ved siden af hende. han så kort på henden inden han træk sin hånd op, han træk derefter ærmet lidt op og bed sig selv i håndledet. inden han rakte den hen til hende "her" sagde han og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 06:43 | |
| Hun holdte stadig vejret imens hun betragtede hans arm hun vidste ikke om hun skulle fortælle ham det men der var ihvertfald gået 4 dage uden mad hun tog hans arm og sad lidt med den før hun svagt blottede de spidse hjørnetænder hun borrede dem ned i hans håndled sugede grådigt den våde smag overvældede hende smule hun borrede den længere ned i såret for at få blodet til løbe hurtigere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 06:48 | |
| Morgan sad bare helt stille og så over på hende, han viste ikke på nogen måde at det gjorde ondt. da han var en af dem som nød smerten, han tog sin anden hånd op af lommen og tørrede blodet af på sine bukser. inden han strøg sine fingere igennem hendes hår "sådan.. så får du det hurtigt bedre" sagde han stille for at få hende til at få det bedre igen, da han bestemt ikke kunne lide at se hendes såden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:05 | |
| Hun sugede stadigt selvom hun var ved være mæt vampyr smagte underlig sødt i hendes mund hun stoppede da kort efter hun vendte aligevel blikket bort for hvordan skulle forklare morgan at hun bange for dræbe Morgan var hendes bedste ven men hun vidste ikke om han ville forstå det og det gjorde hende en smule trist |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:12 | |
| Morgan betragtede hende bare mens hun drak hans blod, han træk sin hånd til sig når hun var færdig og slikkede over det mens såret forsvandt "har du det bedre nu?" spurgte han om og smilte, han tog blidt fat i hendes kæbe og vende hendes blik mod ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:16 | |
| Amber nikkede hun smilede svagt til ham " tak tro jeg" hun tav ret hurtigt men hendes blik hvilede på hans mund fordi hun alligevel ikke rigtig turde kiggedé ham i øjene hun bed svagt læben " jeg vattet vampyr" sagde hun fordi hun alligevel ville fortælle ham hun bange for dræbe også selvom hun bare mere farlig hun sukkede kort nej hun kunne bestemt ikke lide at være vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:26 | |
| Morgan så på hende og kyssede kort hendes læber "jeg ved hvordan du har det.. jeg kunne heller ikke lide at suge blod fra andre, også tanken om de døde.. når jeg var ung" sagde han og rejste sig op, han rakte sine hænder ned til hende og smilte. da han følte sig lidt som en storebror til hende, han havde jo haft følelser for hende og havde det jo lidt stadig. men dem måtte han holde lidt tilbage, og heller hjælpe hende med det hele "kom" sagde han kærligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:43 | |
| hvis hun havde været mennske ville hun havde været knald rød i hovdet nu men desvære udblev farven hun smilede bredt og hendes hugtænder kom til syne hun var nysrrig glad for at han var kommet " hvor skal vi hen?" spurgte hun og tog hans hånd da hun kom tanke om noget " vent lidt" sagde hun gik ind huset hun rodede rundt i nogle skuffer fandt billed fra da hun stadig var mennske hun fór ud døren i vampyr løb stod ved siden af hun knugede billedet ind til sig " jeg ved godt det ikke skrøbelige jeg igen" sagde hun knugede stadig billed af sig selv ind til sit bryst " men synes du skal have det" sagde hun smilede forsigtigt igen hun raktede ham billedet af hende selv faktisk var det et fotogrfi
// billedet linger avataret bare med farve sted sort hvid kjolen er guld og håret mørkebrunt men hårfarven vidste du vel godt// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:52 | |
| Morgan skulle lige til at svare hende inden hun var væk, han blev stående lidt og smilte når hun kom tilbage. han stod helt stille og lyttede på hvad hun sagde, han tørrede sine hænder af i sine bukser for at være sikker på at der ikke var nået blod på. inden han tog imod fotografiet han betragtede det meget og lod sin tommelfinger køre hen over hende "tak.. det er jeg virkelig glad for" sagde han og kunne mærke hvor meget han savnede sin lille skrøbelig menneske, han tog sin pung om af lommen og lag billedet ned i det. for at være sikker på at det ikke ville gå i stykke "jeg blev efterladt af min skaber når jeg blev til en vampyr, og måtte lære alt på min egen hånd. det vil jeg ikke lade ske for dig" sagde han og tog hendes hånd og begynde at gå ned af gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 07:59 | |
| " tak Morgan jeg ved ikke hvad skulle gøre uden dig" sagde hun kærligt hun fulgte hun var ked af det på hans vejene Men hun glad for at de ikke var uvenner det var så forfærdligt sidst de havde set hianden hun betragtede imens hun gav hans hånd et klem den hånd som føltes kold men som nu bare var varm fordi hun selv var kolde som hun det gik op for hende at ingen sko havde på men det gjorde hende ingenting for rengede ikke med at møde nogen på den tid af døgnet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 08:05 | |
| Morgan træk lidt på skulderne "så havde du måtte lære det selv" sagde han og var endelig glad for at han ikke havde haft sin skaber ved sig, han havdet det godt med at klare sig selv. også havde han jo også sin klan at slås med, selv om de havde lovet at lade ham være til de fandt nået han skulle gøre for dem "ved godt at dette komme til at blive svært, og lidt spild af mad når du ikke er sulten mere.. men vi bliver nød til det" sagde han og kunne selv godt spise nået efter at hun havde drukket nået af hans blod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 08:13 | |
| Amber overvejede om kunne nå at stikke af hun trak vejret dybt og nikkede så men mere for at sig til fokusere på noget andet hun andede ikke hvor de ville finde nogen på den tid men det gjorde alligvel spændt og smilede bredt " jeg er beredt" sagde hun fnisende hun lød som pige der skulle sælge småkager men det hun rigtigt skulle var mere farligt for dem end for hende hun knugede hans hånd ret hårdt af nervøsitet hun lugtede svagt til vinden da lugten af et eller flere mennsker ramte hende " kan du lugte det?" spurgte hun og lugtede igen til luften |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 08:28 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile "og husk jeg er her.. så hvis det er nået så vil jeg være tæt på" sagde han og tog en dyb indånding og kunne godt lugte det, han så sig lidt omkring og træk hende med ind i en gyde. han hoppede op på taget og træk automatisk hende med sig, han vende sig om og løftede hende op til sig. da han ville være sikker på at hun ville komme med, han løb hurtigt i vampyr løb over bygninger og stoppede op lidt efter. han satte hende ned og så ned på gaden, der gik der en ung fyr i 20'erne alene. han pegede ned på ham og smilte "der" sagde han og så kort på hende "okay, tænk ikke på at han er et menneske.. men et stykke mad, nået der ikke bevæger sig og som ikke gør nået, det kommer lige fra en pande og er frisk og lækkert" sagde han og så over på mennesket, selv havde han lært at nyde at slå ihjel og havde derfor ikke problemer med det længere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 08:45 | |
| " tænk på han er mad" gentog og betragtede ham kort hun kiggede i et stykke tid hun trak kort vejret hvor lugtede han godt lukkede øjene " på han er jordbæris" sagde hun til sig selv hun elskede jordbæris hun ned i gyden ved siden af huset hun betragtede ham idet han gik forbi gyden hendes øjene var blevet så lyse at på lang afstand ville de se hvide ud fyren kiggede på smilede et lumsk smil amber gentog jordbæris i hovdet imens fyren kom tættere på og til sidst tvang hende op af muren " hvad laver sådan en flot godte herude om natten" sagde han imens han pressede hende hårde op vægen " øhm øh" sagde imens hun stadig gentog jordbæris i hovdet * jeg kan godt* tænkte panisk hun tog mod tim imens famlede med få hans til hendes lynlås " jeg kan godt" sagde hun hviskende den eneste der kunne høre det var Morgan hun kyssede ham svagt på halsen " undskyld" sagde hun så højt han kunne høre det mand havde næsten fået kjolen lynet da svingede sine hugtænder ind i hans hals manden skreg af smerte hun suugede hun langt væk i blodrus til overhovdet tage sig af at det livet snart ville rinde ud for ham og at hun var skld i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:00 | |
| Morgan fulgte hende med blikket og var klar til at slå til, hvis han prøvede at gå for langt før hun fik taget sig sammen. han få så færten af blod og smilte stort, og satte sig bare ned på kanten. han betragtede hende lidt og kunne ikke lade lade være med at smile "dygtig" sagde han stille selv om han havde ønsket at hun havde husket at lægge en hånd på hans mund, men det var forsent til det. han bed sig i læben og var glad for at hun fik nået bedre blod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:10 | |
| Amber smilede svagt men kunne se han var stadig ved bevidsthed men vaklede meget på grund af sit blod tab hun betragtede ham han stod stadig holdt hende op vægen men hans greb var ikke så stærkt mere men for hende var jo heller stærk hun satte tænderne i ham igen sugede mennskeblod var vidunderligt mættende amber smilede han faldt sidst om hun lagde ham på jorden han havde mistet en masse blod men ikke nok til død af det kjolen gledet en smule ned og det opdagede hun først nu hun lidt op kjolen heldigvis var der ikke spildt på den hun satte sig på jorden ved siden af fyren hun tørte ikke blodet af som var i hendes mundvige hun lod det sidde hun sunde sig smule før hun kiggede på Morgan " jeg kan ikke mere" hun følte sig mæt ihvertfald i stykke tid |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:15 | |
| Morgan så ned på hende og ventede bare på at hun var færdig, han så på fyren der fald sammen og lyttede på hendes ord. han lod sig glide ned på jorden "det er okay" sagde han og landede ved siden af hende "men tænk på at det er synd for ham, at han kommer til at ligge der og dø.. hvis ikke du tager livet af ham" sagde han og vende sit blik til hende, for at få hende til at prøve at slå ham ihjel. istedet for at han selv gjorde det for hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:22 | |
| Amber kiggede på ham hendes ansigt blev smule trist hun kunne ikke tage livet men hun ville heller ikke virke som kylling hun lukkede øjene i * du kan god gør det han ville sætte pris på sådan afskum har ikke ret til leve* hendes tanker fløj afsted hun satte på hug ved siden af ham han havde et køn ansigt hun lod hånd glideover han læbe før hun forsatte imod de to sår som hun havde lavet * gør det skuf ikke Morgan* tænkte hun og satte igen tænder hulerne hun sugede blodet stømmede hurtigt i et stykke til det tyndere og tyndere hun havde det bestemt ikke godt med at dræbe som et andet stykke legetøj der bare skulle smides til sidst stoppede det flyde ud i hendes mund og det var enden på manden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:28 | |
| Morgan så på hende og lag sine hænder ned i lommerne, og var glad for at hun gjorde det. selv om han ikke var glad for at skulle tvinge hende, men han viste at det ville være det bedste at gå lige til sagen med det samme. han så at fyren begynde at lade være med at røre på sig og han bøjede sig ned og klappede hende på skulderen "stop inden han dør helt" sagde han og ville jo ikke miste hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:35 | |
| Amber rev tænderne ud áf hende ar faldet så meget af at kunne se hendes sort bh hun blev smule flov rev den over hendes ikke så bryster og gav sig til lyne lynlåsen hun bed svagt læben hun brød sig ikke at slog et andet mensske ihjel eller det vil sige hun ikke var noget mennske men et væsen der levede af dræbe " Morgan?!" sagde hun stadig med blod i mundvigene hun forsatte ind til ´hen det eneste hun var putte sig ind i hans beskyttende arme hun havde dårlig samvittighed over at havde gjort men mindede sig selv at det var beskytte sig " tror du nogensinde at bliver en rigtig vampyr?" forsatte hun imens gik hen imod hun lod blik falde til jorden hun tvilede på hun selv ville blive en vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:40 | |
| Morgan så lidt ned på fyren og bøjede sig ned og løftede ham op i kraven, han kastede ham med lethed ind mod gyden. inden han lag en arm om hende og kyssede hende i håret "jaer, det skal nok komme" sagde han stille og kyssede hendes pande, og var virkelig stolt af hende over at hun havde gjort det "jeg er stolt af dig" hviskede han og tog hendes hånd i sin og begynde at gå, før nogle mennesker kom efter at havde hørt det skrig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 31 Maj 2010, 09:46 | |
| Amber ´betragtede fyren da morgan kastede ham væksmilede svagt hun havde en underlig følese både af være glad men også en smule sørgelig hun hun kyssede ham tilbaage hun havde savnet sin morgan hun ville ikke sige det nogen ingen gang Morgan man hun følte sig tæt knyttet til ham hun knugede hans hånd da han tog og fulgte efter hun kunne høre lyden af mennsker som var på vej for se hvad der men heldigvis var på en anden gade endnu ingen de kom til gyden ville hun og morgan være væk |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan | |
| |
|
| |
| hvad skal jeg gøre Morgan | |
|