| hvad skal jeg gøre Morgan | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Tirs 01 Jun 2010, 10:15 | |
| " tegner dig" svarede hun imens hun løftede den op for bedømme den jo den var perfekt hun hun hang den på hendes arbejdstavle hun gik roligt hen imod og sengen hun lagde sig forsigt ned ved siden af hvad synes du sagde hun pegede på tavlen som var nede ved fodenden hun kyssede ham svagt på næsen før hun lagde sit hoved imod hans bryst imens hun nussede hans arm med den anden hånd hun smilede glad over tegningen var blevet så god |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Tirs 01 Jun 2010, 10:20 | |
| Morgan mærkede at sengen bevægede sig og kunne mærke hvor glad han var for at hun var tilbage, han så over på tegningen og nikkede "flot" sagde han og synes at det var vildt godt lavet, han lag sin arm om hende og lukkede sine øjne i igen. og var virkelig udmattet selv om han ikke havde lavet det store "men det ville være mere flot med dig" hviskede han og kyssede hendes hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Tirs 01 Jun 2010, 22:08 | |
| Amber rystede på hovdet " narj det tror jeg ikke" sagde hun smilede men det syntes hun tit om sig selv at hun ikke var pæn men hun havde heller ikke set sig spejlet siden hun var blevet forvandlet og derfor heller ikke set sin sine forandringer hun satte sig op og betragtede ham før hun kravlede op på hans mave for sidde på den hun gyngede sig svagt frem og tilbage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 00:44 | |
| Morgan smilte lidt af hende og kunne ikke helt forstå hende, at man kunne sig nej til at det ville se godt ud med sig selv og mest når man var vampyr. det fik ham til at tænke lidt, dog smilte han da han mærkede lidt vægt på sin mave. han åbnede langsomt sine øjne og fandt Amber sidde på den "hvad laver du dog ?" spurgte han om og havde ikke nået imod det, selv om han synes det var lidt mærkeligt. men nogle var jo mere mærkelige end andre, og han kunne jo lide Amber som hun var |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 04:45 | |
| " hvad jeg laver?" spurgte hun med en drillende undertone hun betragtede ham og strakte sin hals en smule og rørte til sidst hans læber med hendes hun blev smule grådig men alligevel undertrykke det hun lukkede øjene i hun ville ikke miste ham hun ville gå helt ned hun havde altid troet at han havde været god og hun var lige glad med at han havde gjort de ting som han havde gjort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 04:49 | |
| Morgan så op på hende og smilte "ja dig" sagde han og mærkede hendes læber mod sine, det fik ham til langsomt at lukke sine øjne i og begynde at kysse hendes. han lag sin ene hånd på hendes kæbe og kunne ikke lade være med at smile |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 07:23 | |
| Amber slikkede svagt over læberen imens hun var igang med kys hun fik en ide hvis han virkelig ville have hende med på tegning skulle det jo være sådan hun fumlede efter hans hånd hun overvejede om skulle tegne den hun bed svagt læben hun havde ikke lyst men rejste sig op " kom" sagde hun og ville ikke fortælle ham at hun havde bestemt sig for at tage et kig på sig og så for første gang hun gav den hånd hun holdte et lille klem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 07:34 | |
| Morgan smilte og kyssede hende videre, han så op på hende og rejste sig op og kunne ikke forstå hvad hun ville "hvad skal vi ?" spurgte han om og rejste sig op og fulgte bare efter hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 17:54 | |
| " ned på badeværelset" sagde hun og trak ham langsomt med sig hun smilede svagt hun bed svagt læben og rev ham med til en dør som var lukket han hun smilede til åbende døren " jeg kiggede mig selv i spejlet for første gang" sagde hun for forklare ham at hun ikke havde set sig siden hun vr blevet vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 02 Jun 2010, 21:29 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn af hende, og kunne ikke forstå hvorfor han skulle med. og forblev bare stille af det, han så på hende og nikkede langsomt "har du ikke set dig selv før ?" sagde han og hentydet til efter hun blev vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Tors 03 Jun 2010, 20:30 | |
| "nej jeg har været bange for hvordan jeg så ud " sandfærdigt hun havde haft en del bekymringer om sit udsende hun rev med et i guldrum med fliser af sort hun betragtede ham godt og tøvende hun vidste ikke rigtig om hun ville se sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Fre 04 Jun 2010, 00:35 | |
| Morgan nikkede og gik hen foran hende og åbnede døren "du er smuk" sagde han og tænde lyset og træk hende med hen til spejlet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Ons 16 Jun 2010, 05:30 | |
| Amber lod sig blive trukket med smilede forsigtigt hun andede ikke rigtig hvad skulle gøre og gav betragtede Morgan imens hun blev trukket hen til spejlet de første minutter kiggede hun forsat på Morgan men vendt alligevel blikket så meget imod spejlet at hun kunne se sig selv ´gispede da hun fik øje på øjene som blevet meget lysere men stadig blågrå hun bed forsigtigt læben før hun forsatte ned af sin krop som engentlig ikke havde forandret så mege på nær den marmor blege hud men gjorde meget smuk ihvertfald smukkere end mennsker og deres grisse farvet hud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Lør 10 Jul 2010, 10:24 | |
| Morgan så på hende og smilte stort og gik hen og lag sine arme rundt om livet på hende, han så ind i spejlet og kyssede hende en enkel gang i håret "du er smuk" hviskede han ind i hendes øre, og så bare på hende igennem spejlet og kunne virkelig ikke forstå at hun ikke havde set på sig nået før. selv synes han at hun var utrolig smuk, det havde han så synes hele tiden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Lør 10 Jul 2010, 22:35 | |
| amber betragtede morgan og sig selv i spejlet smilede imens hun lagde sine arme over hans hun kunne engtlig godt lide sit nye jeg på nær blodet det var noget af det amber skulle vende sig mest til hun kiggede igen på sine øjene og smilede til sig selv " Du har ret" sagde hun grinede hun ville aldrig havde dette øjeblik til at forsvinde hun bed svagt læben imens hun stille begyndte nusse hans arm |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Søn 11 Jul 2010, 02:26 | |
| Morgan så kort ned da han mærkede hende's hænder på sine, inden han vende sit blik mod spejlet igen og lag sit hoved lidt på skrå. han så bare på hende og kunne ikke lade være med at smile charmerende "jamen jeg troet at jeg altid har ret" sagde han stille og kyssede hendes i håret og blev bare stående helt stille, han lag dog sit hoved ned mod han's og nød at blive nusset på armene "jeg må snart gå" hviskede han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Søn 11 Jul 2010, 08:03 | |
| amber sukkede kort hvor var det drog bare trælst men sådan var det jo hun kiggede på ham i spejlet smilede trist selvfølgelig skulle han afsted hvad havde hun regnet med det trist til mode " hvad skal du??" spurgte hun nysrrigt hun vile gerne vide det og det lagde hun ikke skjul på amber nussede stadig hans arme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan Man 26 Jul 2010, 03:52 | |
| Morgan kyssede hende blidt i håret "jeg skal hjem" mumlede han mod hendes hår og træk sig langsomt væk fra hende "vi ses jo snart igen" sagde han selv om han ikke viste at det ville gå langtid før at han ville se hende, og over hovedet ikke kunne huske hende. han gik stille ud af badeværelset og fandt hurtigt ned til hoveddøren som han gik ud af og lukkede efter sig, inden han satte i vampyr løb
//out// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad skal jeg gøre Morgan | |
| |
|
| |
| hvad skal jeg gøre Morgan | |
|