Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Med et syn på verdenen med hovedet ned ad

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Med et syn på verdenen med hovedet ned ad   Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 11:47

Han lagde mærke til at hun så ham direkte i øjnene. Han var vant til at folk fandt dem anderledes, måske ligefrem interessante, men han havde aldrig oplevet nogen, der så åbenlyst stirrede ham ind i øjnene. Han blinkede lidt forlegent og så væk. Kunne mærke en uventet rødmen stige op i kinderne.

"Det er..."
*pisseirriterende hvordan du tror jeg er ond fordi jeg lever af andre menneskers sjæle!*
"... helt ok. Jeg..."
*ville slå dig, hvis vi lidt bedre venner og jeg var sikker på du ikke ville vende vrangen ud på mig bagefter*
"... forstår det godt. Et eller andet sted."
Han tog en dyb indånding. Turde se på hende igen og smilte forsigtigt mens han rakte hånden ud.
"Venner?" han tog et sip af sin somersby med den frie hånd, mens han ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Med et syn på verdenen med hovedet ned ad   Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 11:51

Rose så på ham da han vendte sit blik væk fra hende og kunne se at han rødmede og løftede et øjenbryn og så derefter oss hurtigt væk. Hun lyttede til det han sagde og vidste at han var pissed off, da det ikke ville være normalt hvis han var helt rolig og glad. Hun så tilbage på ham da han spurgte om venner. Der var lidt stilhed mellem dem og nikkede derefter og smilte svagt og tog lidt tøvende fat i hans hånd "Venner" sagde hun bestemt og så på ham og gav hans hånd et lille klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Med et syn på verdenen med hovedet ned ad   Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 12:04

Han smilede stille, da hun tog hans hånd.
"Okay, så lad os starte forfra. Hvad lavede du ude på det her tidspunkt? Havde du været til en fest, vi kan crashe?" spurgte han med et drilsk smil og så op i nattehimlen. Han så på hende, smilede venligt.
"Eller er du bare ligesom mig, ude og strejfe på det her underlige tidspunkt?" han grinede svagt. Vidste ikke rigtig om svaret overhovedet interesserede ham, men samtalen skulle jo igang på en eller anden måde. Han fandt sig bedre til rette på bænken ved siden af Rose. Et sted i sin bevidsthed kom han i tanke om at hun vist knap kendte hans navn. Eller havde han præsenteret sig? Han ventede på hun skulle svare, kiggede lidt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Med et syn på verdenen med hovedet ned ad   Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 08:43

Rose smilte til ham og trak langsomt sin hånd tilbage og betragtede ham og nikkede til at skulle starte forfra. Hun smilte skævt over det han troede og rystede på hovedet "I wish. Men jeg bliver ikke rigtig inviteret med til fest. Folk syntes at.. øhm.. at jeg ser for ung ud til sår'n noget og gider ikke at invitere mig" sagde hun og trak på skuldrene og sukkede lavmælt "Men jeg bryder mig heller ikke rigtig om det" mumlede hun og brød sig ikke om fester og høje lyde. Hun så heller ikke ud til at være en som burde have lov til at drikke og gå til fester. Hendes krop var 15 år gammel og lignede nogle gange en som var yngre end det. "Så jeg ville sår'n set bare ud lidt. Kan ikke lide ikke at være udenfor.. Kan godt have et sind som en fugl nogle gange.." mumlede hun og var jo oss lidt af en fugl på grund af sine vinger; hun blev stresset hvis hun blev holdt indefanget (selvom at hun var ret sikker på at nogen ville gøre det mod hende) og hun brød sig ikke rigtig om at være indenfor og ikke være udenfor i luften. Hun var lidt en piveskid nogle gange omkring sår'n noget og blev utrolig stresset hvis hun blev skubbet op af et hjørne. Hun så på fyren og havde ikke fået hans navn endnu og kunne dog alligevel få sig selv til at fortælle ham disse ting.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Med et syn på verdenen med hovedet ned ad   Med et syn på verdenen med hovedet ned ad - Page 2 Icon_minitime

Med et syn på verdenen med hovedet ned ad
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Pas lige lidt på mig, har du ikke øjne i hovedet?! (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: