Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Markedets stilhed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Markedets stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 01:50

Hun trak let på skuldrene. "Engel.. SKytsengel.. det er for helved det samme" svarede hun, da de begge bare var væsner, og udskud, selvom Angie havde fået ordrer på at det ikke var dem hun skulle dræbe. Kunne der ske noget ved at tage en enkelt engel med i faldet?
"SÅ lad være.. Jeg var skam bare venlig" svarede hun, og lod sig ikke mærke med englens tonefald overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 01:53

"Det er ikke det samme.." mumlede hun og ville ikke begynde at sige en hel liste over hvilke forskelle der var på en engel og så en skytsengel. Hun løftede et øjenbryn af hende og grinte sarkastisk "Nå nu vil du være venlig?" spurgte hun og syntes at det lød absolut tåbeligt efter den måde hun havde været overfor Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 01:56

"For mig er det det samme!" svarede hun en anelse skarpt, for at lukke den diskution, inden hun hævede det ene øjenbryn. "Jeg kan altid spille skuespil.. Jeg behøver ikke kunne lide dig, for at være venlig" svarede hun langsomt, for at englen ville høre hvert eneste ord tydeligt. Angie var ikke specielt interesseret i at skabe nogle venskaber overhovedet. Hun havde de to hun havde brug for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 01:58

"Du er oss et uvidende menneske!" snerrede hun og lagde sine arme over kors og himlede med øjnene over kvinden "Det er ikke venligt at spille skuespil overfor folk.." sagde hun for at understrege at kvinden ikke rigtig kunne finde ud af at være venlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:01

"Måske.. Måske ikke.. Det vil du jo aldrig finde ud af" svarede hun alt for sødt tilbage, mens hun bare trak på skuldrene, over pigens næste kommentar. "Jeg gør hvad der passer mig og ikke andre" svarede hun så, inden hun kom på benene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:04

Rose løftede igen sit øjenbryn af hende og havde jo lissom fundet ud af at hun var et uvidende menneske "Det ved jeg jo godt du er.. Du er en dusørjæger og du ved ikke engang hvad forskellen mellem en engel og en skytsengel er. Du virker ikke som en god jæger" sagde hun og grinte hånligt og rystede på hovedet af hende og trak på skuldrene "Fint.." mumlede hun og kunne da oss være lidt ligeglad med om hun ville være venlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:02

Angie trak bare på skuldrene, uden at lade kommentaren generer hende. "I min branche behøver jeg ikke være en god jæger, bare en god skuespiller" svarede hun ligegyldigt tilbage, mens hun bed sig let i underlæben, uden at vide hvad hun skulle sige til denne Engel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:04

"Klaaaart" sagde hun langtrukkent og troede selføli ikke på det hun sagde. Rose syntes stadig at hun var en dårlig jæger "Du burde ikke være i denne branche når du ikke ved disse ting" sagde hun og løftede et øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:07

Angelie var sikker på at hun var blevet misforstået, da Englen kom med sin næste kommentar. "For mig er alle væsner ens.. De er allesammen noget der skal udryddes" svarede hun og hævede let det ene øjenbryn. "Jeg behøver ikke gå i dybden med om de er skytsengle eller ej.. Ligesom jeg er ligeglad med om de er sjæledæmoner, skyggedæmoner eller bloddæmoner"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:10

Rose så på kvinden og sukkede over hende "Har tanken overhovedet ikke gået ind i din lille hjerne at du kan dræbe væsner bedre hvis du vidste disse ting om dem?" spurgte hun og smilte hånligt og ville grine hvis kvinden ikke havde tænkt over dette.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:14

"Jouh det har jeg skam tænkt over" svarede Angie langsomt, inden et hemmelighedsfuldt smil gled over hendes læber. "Og du har ikke hørt ordentligt efter.. Jeg dræber ikke væsner lige for tiden" tilføjede hun så, inden hun let himlede med øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 00:56

Rose så på hende og rystede på hovedet af det sidste hun sagde "Jeg har skam hørt godt nok efter. Du har ikke sagt noget med at du ikke dræber væsner. Du var vidst lige ved at sige det, men hele den sætning har ikke gået over dine læber" sagde hun og lagde sine arme over kors.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Jun 2010, 19:30

Angelie himlede let med øjnene..
Ligemeget om sætningen havde været halvt eller helt færdig, var noget af den i hvert fald kommet ud som ord.
"Jamen så det jo godt du ved det nu" svarede hun langsomt, inden Angelie bed sig kort i læben, og overvejede hvilken vej, som ville være nemmest at smutte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 07:52

Rose så på hende og løftede et øjenbryn af hende. Hvad pokker var det så hun jagede? "Hvis du ikke jager væsner.. Hvad er det så du jager?" spurgte hun og lagde sine arme over kors og fulgte efter hende og var egentlig begyndt at blive ret nysgerrig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 21:59

Endnu engang sukkede hun opgivende af denne uvidende Engel. Hun havde ikke tilladelse til at fortælle mere. Hvis denne pige ville vide det, måtte hun selv gætte sig til det.
"Lad os lege 20 spørgsmål til proffessoren" svarede Angelie istedet, inden hun stoppede op igen. "Jeg svarer ja eller nej, og du gætter". Det lød som en fair deal i hendes hoved, og så havde hun jo heller ikke brudt sine ord.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Markedets stilhed   Markedets stilhed - Page 2 Icon_minitime

Markedets stilhed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Markedets stilhed.. (Kenneth)
» Stilhed, Fuldkommen stilhed.