Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Udenfor TRC (Fie)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 06:21

Fie så på ham og nikkede. hun vidste godt at han gerne ville have at hun fik nok blod, men hun gad ikke tage ud og jage, og desuden var hun ikke sulten. Hun smilte og grinede lidt af hvad han sagde. "Øv altså nu troede jeg lige du kunne danse Flaminco.. møg"sagde hun drillende, og prikkede ham på næsen.Hun rystede på hovedet. "Nej tak, så slemt er det ikke"sagde hun og smilte til ham. Hun så lidt ned imens hun smilte lumsk.
Fie bed hul på sin håndflade et par gange så hendes hånd efterhånden var fuldt med blod. Hun stak hånden ned foran hans ansigt, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 06:32

Theo lå stille og slappede af. Det var det eneste der duede mod tømmermænd. For mennesker var det fed junk food og afslapning foran sofaen, og selvfølgelig en spand som de kunne brække sig i. Han grinede lidt "tsk.." sagde han bare og gabte lidt. Det lille prik på næsen gjorde ham ingenting, han nappede bare ud efter hendes finger.
Han skulede lidt til hende da hun snakkede om at hun ikke behøvede pillen, men det måtte hun selv om. Dog kiggede han ordentligt på hende da hun smilede lumsk "hvad tænker du på?" spurgte han, langsomt for han ville helst ikke overraskes.
Det blev han dog, og han spærrede øjnene helt op, og rykkede så voldsomt bagud at han faldt ned af sengen med et bump "Fie!" vrissede han hidsigt, og stak hovedet op igen, og hev sin dyne med sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 06:39

Fie så på ham, og blev forskrækket over hvad der skete. Hun så forvirret ned på ham, og bed sig i læben. "Undskyld!"agde hun, og så trist på ham. Hun ville ikke have han skulle være sur på hende, hun ville bare have hjulpet ham. Hun lukkede øjnene hårdt i et kort øjeblik, men sprang så ud af sengen, og var så væk i løbet af et sekund. Hun var løbet ud på toilettet. Hun tændte for vandet i vandhanen, og skyllede blodet væk fra sin hånd.
Fie sukkede stille imens hun så på det røde vand forsvinde. Hun var ikke sikker på hvad hun skulle sige til ham nu. Hvad nu hvis han var blevet rigtig sur på hende og ikke gad snakke med hende mere?! Fie fik store øjne da tanken maste sig ine i hendes hovede. Hun bed sig igen hårdt i læben, men denne gang så hun bed hul.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 06:49

Theo så på hende med et små ulmende blik, men han kunne jo ikke blive ordentligt sur på Fie. Han nåede lige at hive sig op i sengen igen, da hun pludselig var ude af værelset og væk. Hans øjne blev store af undren. Desuden syntes han at vampyrernes ekstra evner som hurtighed var ekstremt sejt, og han fandt det mega spændene når de pludselig kunne løfte langt mere end menneskene og løbe så hurtigt at man næsten ikke så dem.
"Fie?" hviskede han, og lagde mærke til at han hviskede. Det måtte være forbløffelsen. Han skyndte sig ud af sengen, selvom det meste af huset straks begyndte at snurre. Han for ud til gangen og toilettet og så sig lidt om. Nej hendes ting var der stadig, men hvor var hun? Han så lidt på den lukkede toilet dør. "Fie? Fie du må ikke være ked af det, jeg mente det ikke på den måde, jeg er ikke vred på dig det må du ikke tro" sagde han hurtigt, og bankede blidt på døren, mens han lænede siden af hovedet mod døren for at lytte om han kunne høre noget.
Han vidste jo hvor fintfølende Fie var, og han forbandede sig selv for ikke at have tænkt sig om før han vrissede af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 06:58

Fie stod bare helt stille og stoppede med at trække vejret da hun hørte hans stemme. Hun havde blod ned af hagen, efter at have bidt sin læbe til blods. Men det var healet igen i løbet af kort tid, hun var det kun blodet der var tilbage. Hun så mod døren og lyttede til hans stemme. "Den.. er ikke låst"sagde hun med en ret rystende stemme, imens hun hentyede il han godt måtte komme der ind.
Fie stod helt stille med armene ned langs siden imens hendes triste blik var gledet ned mod gulvet. Hun havde det dårligt nu, men det var ikke hendes tømmermænd, det var over hvad der lige var sket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 07:07

Theo stod stille, og lyttede efter hende. Forbandet at de kunne være så stille?! Han hørte hvad hun sagde og åbnede døren, og var ude ved hende hurtigere end han var løbet ud til toilettet. Han lagde armene om hende bagfra og gemte sit ansigt mod hendes mørke hår "undskyld.." hviskede han stille.
Hun måtte da efterhånden vide at han ikke gjorde det med vilje. Men han vidste også at hun havde et svagt sind og at hvis han f.eks havde råbt af hende kunne han have såret hende dødeligt. "Undskyld, undskyld, undskyld.." hviskede han forsigtigt, og strammede blidt grebet omkring hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 07:22

Fie bed sig i læben, og lukkede øjnene da han lagde armene om hende. Hun lyttede til hans visken, og klemte øjnene sammen. Hun vidste at han mente hvad han sagde. Han undskyldte ikke bare for sjov. Hun lagde sine hæner på hans, og nussede dem blidt. "Theo, ikke undskylde"hviskede hun og bed sig i læben. "Det var min egen skyld"sagde hun stille, og så ned på deres hænder. Hun tog blidt fat om hans håndled og løsnede hans greb lidt så hun kunne vende sig om. Hun så på ham, og lagde så armene om ham og gemte sig ansigt ved hans bare skulder. Hun lukkede øjnene, og bed sig igen i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 07:28

Theo nikkede stille "jo jeg skal.. jeg ved jo at jeg ikke bare skal råbe af dig jeg ved jo hvordan du kan blive nervøs og du ved.." hviskede han stille og sukkede. Han mærkede den blide nussen, og han så lidt ud fra hendes hår "du gjorde det jo kun for sjov.." mumlede han, og så ind lidt på den hvide hals. Han mærkede at hun løsnede hans greb omkring hende, og lod hende vende sig om. Han lagde armene om hende igen da hun havde vent sig om. "Du ved jeg ikke mener det.. jeg er jo bare.." prøvede han stille, men han havde ingen argurmenter så han lod bare være med at sige mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 07:44

Fie sukkede stille, og lyttede til ham. "Nej, sssh"sagde hun stille, og bed sig i læben.
Hun vidste godt hvad han mente og hun vidste at han ikke gjorde det med vilje når han råbte. Det var sådan han var, og det vidste hun, men hun blev alligevel meget bange og ked af det alligevel. Men hun ville altid tilgive ham!
Fie rykkede sit hovede op til hans da han prøvede at komme i tanke om nogle argurmenter. Hun så på ham, og kyssede ham blidt på munden. Hun slap igen kysset, og så på ham. "Jeg forstår det godt"sagde hun stille, og så på ham. "Ikke undskylde mere"sagde hun, og gemte igen sit ansigt ved hans skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:06

Theo lyttede og lukkede sine øjne, mens hun bad ham om at være stille. Han sagde heller ikke noget videre til det, for han følte ikke at han havde noget intilligent at tilføje. Han stod stille med armene om hende, og vidste ikke hvaf han skulle sige, mærkede bare hendes bløde læber mod sine, og så kort lidt undrende på hende. De stod trodalt stadig kun i undertøj.. eller hun havde t-shirt på, men stadig.
"Nej jeg skal nok holde op nu.." mumlede han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:12

Fie smilte, og nikkede roligt. "Jeg har det fint nok nu, jeg blev bare forskrækket.. "sagde hun, og så på ham. Hun var ikke genert eller noget det passede hende fint bare at vandre rundt i trusser og bh, men hun gjorde det ikke, da hun ikke vidste hvordan Theo ville tage det.
Fie havde tit bare gået rundt i undertøj hos Andy, men det var en mindre detalje. Hun nussede ham blidt på ryggen, men slap ham så. "Ehm, vil du have hjæp til at komme tilbage til sengen?"spurgte hun, og smilte til ham. Han så lidt desøjenteret ud, så hun ville godt sikre sig at han ikke lige pludselig væltede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:24

Theo nikkede langsomt "mm.." sagde han bare, han havde ikke nogen god kommentar til det. Han var vist også selv blevet lidt forskrækket.
Han så lidt ud af badeværelset og rystede på hovedet "hvis jeg kunne løbe herud kan jeg nok også løbe ind til sengen igen" sagde han og smilede blegt til hende. Han var stadig træt, og nød den korte nussen på ryggen og slap hende stille. Han rodede hende blidt i håret, det vidste han hun kunne lide. Hvor vidste han egentlig det fra? Han rystede bare på hovedet og skød tanken fra sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:28

Fie så på ham og grinede lidt over hvad han sagde. "Det er rigtigt nok"sagde hun stille, og smilte. Hun lukkede kort øjnene da han roede hende i håret, denne gang holdt hun sin lille tilfredse lyd inde. Hun så så igen på ham, og opdagede så han hun stadig havde blod på hagen. Hun gik hen til vasken igen, og lod vandet stige i hendes hænder, hvor efter hun så vaskede blodet væk igen. "Blodigmorgen"mumlede hun, og smilte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:44

Theo så efter hende da hun gik hen og vaskede sin hage. Han smilede svagt "du har ret.." sagde han og lukkede sine øjne i nogle sekunder. "Jeg henter dynerne ind i stuen" sagde han så og gik ind i soveværelset og hentede dynerne. Han gik ind i stuen igen og lagde dem på sofaen før han satte sig og trak sin dyne op omkring sig og tændte for tv'et.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:48

Fie nikkede bare og smilte til ham. Hun gik selv bare ud i gange for at finde sin jakke. Men da hun stod der ude gik det op for hende at hun jo ikke havde haft den med i byen. Hun sukkede. "Flot Fie"mumlede hun opgivende til sig selv, og gik så ind i stuen igen. Typsik. Hun havde vidste været lidt påvirket om aftenen for normalt glemte hun ikke bare lige ting som det. Hun smilte til Theo og gik hen og satte sig ved siden af ham. Hun trak sin dyne om sig, og væltede så tilsiden så hun endte med at ligge ned. Hun grinede lidt ved tanken om hvor komisk det måtte have set ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:12

Theo sad stille og holdt dynen omkring sig, med et lille gab puttede han sig tættere ind i dynen og så lidt på Jackass der gakkede ud i hans tv. Han så på Fie da hun kom ind i stuen, og smilede op til hende "hvad skulle du?" spurgte han stille og lænede sin skulder mod hendes, og tippede ned og ligge da hun lige pludselig lå ned. "Aj helt ærligt.." grinede han, og så lidt op i loftet, og derefter lidt på Fie hvis ansigt lå et par cm. fra hans eget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:16

Fie så på ham og smilte, "Jeg ledte efter min jakke, som jeg havde glemt jeg ikke havde med"sagde hun og grinede lidt af sig selv.
Hun så på ham, og grinede over ham. "Undskyld, jeg havde brug fo at ligge ned"grinede hun, og smilte til ham.
Fie rakte tunge af ham, og smilte "Lidt tættere på så han jeg savle på dig"sagde hun drillende og grinede lidt. Hun lukkede øjnene og kvalte resten af handes lallede grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:32

Theo grinede lidt "det kan vel ske?" sagde han og så lidt på i loftet. Han blev dog liggende da han hellere ville ligge der end sidde op.
Han så lidt på hende og smilede "det er da iorden" sagde han roligt og trak dynen op omkring sig igen. og så sig lidt om med et skævt smil.
"Aaaad" grinede han, og kyssede hende på næsen "du må ikke savle på mig.. det er absolut forbudt!" smilede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:36

Fie grinede og strake sin tunge så meget hun kunne... Men hun kunne stadig ikke nå ham. "Joooo, Jeg vil savle på dig som den onde Fie jeg er!"grinede hun, og rynkede på næsen over kysset. "Det er forbudt at kysse Fie på næsen!"grinede hun, og så på ham med et stort tilfreds smil.
"Meget forbudt, straffen for at gøre det er at blive savlet på!"sagde hun og nikkede bestemt. Hun smilte stort og begyndte så at grine over sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 09:56

Theos ansigt blev et stort smil "oooonde Fie!" sagde han anklagende, men kunne ikke lade være med at grine lidt. Han rystede på hovedet og grinede lidt "nej det er skam ganske hyggeligt" sagde han uenigt, og grined lidt. Han lukkede øjnene, og blev ligende da selvom han lige rystede let på hovedet "nej ikke afstraffe mig.." mumlede han kærligt og trykkede hende på næsen, og åbnede sine øjne lidt igen. Han var ret træt men han ville gerne være sammen med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:01

Fie grinede og prikkede ham på næsen. "Jeg straffer dem der ´har fortjent straffen!"sagde hun og prøvede at lyde ond, selv om hendes grinen ødelagde det lidt.. lidt meget! Hun rykkede sit hovede lidt tættere på han og slikkede ham på kinden. Hun grinede så lidt over det, og lukkede øjenene.
"Theo du er nu ren i sindet fordi jeg har straffet dig"sagde hun og grinede lidt. Hun frigjorde sin ene arme, og nussede ham blidt i håret. Hunville heller end gerne blive hos ham også selvom han måske bare faldt i søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:10

Theo stønnede opgivende "diktator Fie slår til igen.." mumlede han og grinede lidt. Han rynkede på næsen og lukkede det ene øje lidt "aaaaaad Fie!!" grinede han og vendte ryggen til hende så hun ikke kunne slikke ham i ansigtet igen "ren i sindet? Du har snasket på mig jeg er blevet besudlet!" drillede han og grinede. Han nød at blive nusset i håret, og lukkede sine øjne i sagelighed. Nusning var okay, det var ikke noget man blev besudlet af.
Han gav en nydene lyd fra sig, og blev liggende og slappede af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 10:28

Fie grinede og smilte. "Ja, det er min nye navn!"sagde hun, og grinede.
"Jeg har renset dit sind! Ikke besudlet det!"sagde hun, men begyndte så at grine igen. Hun kunne ikke holde tilbage. hun morede isg herligt!
Men hun smilte bate endnu størrer da hun hørte han nød at blive nusset. Hun blev ved imens hun roligt smilte. Hun lukkede selv øjnene imens hun lyttede til fjernsynets lyde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 01:34

Theo smilede skævt "ja det passer også til dig.." drillede han, og lukkede sine øjne i nogle sekunder.
"Mmm.. nej, jeg ville stadig mene det var besudlet.." mumlede han stille, og nød at blive nusset, han blev helt sagelig af det, og bendte sig lidt om så han kunne se på hende igen og åbnede øjnene "hvis du slikker mig i ansigtet igen, vender jeg mig om!" advarede han med et lille grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:33

Fie grinede lidt af ham og nikkede. "Det perfekte navn!"sagde hun, og smilte stort. Hun smilte glad over hvad han sagde. "Er du det? jeg kan godt savle mere på dig?"grinede hun, og smilte. Hun blev ved med blidt at nusse ham imens hun lyttede til ham. "Jamen så ligger jeg mig bare på dig! Og så bliver du mast! Fordi jeg er tyk!"sagde hun, og grinede lidt. Hun så på ham, og smilte til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Udenfor TRC (Fie)   Udenfor TRC (Fie) - Page 6 Icon_minitime

Udenfor TRC (Fie)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Udenfor..
» Udenfor Klubben