|
| Udenfor TRC (Fie) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 06:15 | |
| Theo grinede lidt igen "ikke med min gode vilje! Slå mig ihjel ville du ikke kunne" grinede han, det eneste der kunne slå ham ihjel var smp mørke rum, mente han.. og store hunde, men det var hans hemmelighed. Hun ville sikkert kunne banke ham sønder og sammen og kunne garanteret også tage livet af ham, men det kunne hun ikke som hun sagde, hun var for blød, men det var jo også gengældt han ville aldrig slå på Fie og han ville aldrig gøre hende fortræd. Han smilede da hun rykkede sig hen i hans skød, men lod hende sidde. Det var sikkert ikke meget værre end noget af alt det der foregik i det skjulte alle andre steder i clubben. Det fik Theo til at rynke på næsen, usmageligt, han ville ikke gøre deet på et diskoteks toilet aldrig nogensinde, om det så var Angelina Jolie herself, der bedte ham om det. Han lagde sin anden arm om hende også og trykkede hende ind mod sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 06:28 | |
| Fie smilte glad, og lyttede til hvad han sagde. "Så det tror du ikke?"sagde hun stille, han havde nok ret, hun ville ikke engang kunne slå på ham. - Nej han havde ret hun ville ikke kunne slå ham ihjel. Hun tænkte lidt over det, og fik det bedre af det. Hendes blik betragtede lidt af hans ansigt imens hun lyttede til hans hjerte, hun smilte det var en beroligende lyd. Hun kunne ikke lade hver med at små grine lidt over hvor dum hun lige havde været. Hun smilte og så lidt ned. Hun smilte glad over hans anden arm der lagde sig om hende, det føltes som om det kunne beskytte hende imod alt der ville hende noget ondt. Hun lukkede kort øjnene, og lyttede til hvad der foregik omkring dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 06:44 | |
| Theo rystede på hovedet "nope.." sagde han og grinede lidt, og nussede hende på ryggen med sin tommelfinger. Han så sig lidt om igen, det var egentlig meget hyggeligt bare at sidde der med hende på skødet, der var ikke nogen der generede dem. Han fulgte menneskerne med øjnene, og så lidt på væsnerne der gik ud og ind af dørene og dansede og drak og løb ud på toiletterne når de skulle kaste op. Han klemte hende tættere ind til sig, han havde ikke prøvet at kaste op før, og havde heller ikke lyst til det overhovedet. Han lukkede sine øjne, og trykkede sine varme læber mod hendes kolde pande, og tog en dyb indånding. "Fik jeg spurgt dig om du var alene her?" spurgte han så, for hun kunne jo have skullet møde en eller anden, og så var stødt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 06:56 | |
| Fie smilte glad og sødt imens hun bare nød at være så tæt på ham. Hun kunne godt bare blive siddende der hos ham i en evighed, men hun vidste dog godt at det ikke ville ske. Hun Have mange gange som menneske prøvet at kaste op, det var ikke noget som hun savnede! - Hun savnede godt nok at være menneske, men så alligevel ikke da der var menge fordele ved at være vampyr, men stadig, det var en forbandelse for hende. Hun bed sig i læben imens hun tænkte på det. Hun blev igen revet ud af sine tanker da hun mærkede ham kysse hendes pande, hun smilte behaget over det. Hun nød at han nussede hende, og holdt om hende, det var som at sidde med sin egen private engel. Hun smilte over hans spørgsmål, og fniste, "Nej det har du ikke, men nej jeg skal ikke møde nogen, jeg kom bare for at få min nat til at gå med et eller andet... Og så kom du og reddede den"sagde hun glad, og så lidt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 07:38 | |
| Theo smilede muntert, og lyttede til hendes vejrtrækning, selvom hun egentlig ikke behøvede trække vejret, hun havde jo helt op med det engang hun var hjemme hos ham. Han prikkede hende blidt på ryggen og smilede skævt "reddede den ligefrem? jeg var her kun af rent tilfælde eg skulle jo tæve ham der ude foran fordi han havde kaldt mig lille, og så dukkede du op.. men du er garanteret også meget bedre selvskab du er helt sikkert klogere end han var" sagde han og grinede lidt. Det var oftest tomhjerner han kom op og slås med, idioter og han var sikkert ikke meget bedre, men han havde da mere mellem ørerne end luft. Han nussede hende fortsat på ryggen "hvad tænker du på?" spurgte han så da hun havde virket meget stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 07:46 | |
| Fie smilte og grinede lidt af det han sagde. "Ja du reddede den, fra at blive en af de aftner hvor jeg bruger al' min til på at slippe af mad klamme mænd"sagde hun, og smilte til ham. Det var dog en ting der var utrolig irriterende ved at være vampyr. Hun bed sig i læben, og så kort på ham da han spurgte hende hvad hun tænkte på. "Lidt forskelligt, men ligenu at du er min egen private engel"sagde hun og grinede lidt af det, da det lød sindsygt. Men hun mente det kærligt. Hun så på ham, og smilte sødt. Hun bed sig kort i læben, og var ikke helt sikker på om han syntes hun var underlig, eller skør? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 08:01 | |
| Theo rynkede voldsomt på næsen "uf, så er jeg glad for at jeg reddede din aften" sagde han, og så ud som om han skulle kaste op. Han kunne ikke klare når mænd blev påtrængende hverken for sit eget vedkomne eller for Fies og andre pigers vedkomne. Han så på hende da hun svarede ham på hvad det var hun tænkte og begyndte så at grine "engel? Mig?!" spurgte han, mens han forsøgte at få latterkramperne til at dæmpe sig lidt. Han rodede hende kærligt i håret "tosse.. jeg kan være din skytsdæmon istedet" sagde han, med et lille grin, selvom han ikke havde nogen som helst evner som skytsnoget overhovedet. Egentlig syntes han bare hun var dejlig, skør ligesom ham selv bare på en mere afdæmpet måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 08:17 | |
| Fie så på ham og smilte. "Det havde jeg på fornemmelsen du ville sige"sagde hun og smilte til ham. Hun starke lidt sin hals og kyssede ham på hagen. "Men nu kan du passe på mig"sagde hun glad. Hun så på ham og grinede også selv over det han sagde. "Min skytsdæmon... Det kan jeg leve med"sagd ehun og grinede lidt over det. Hun elskede at være sammen med ham. Han gjorde hende altid glad. "Vil du altid passe på mig?"spurgte hun drillende og så på ham med et barnligt ansigt. Hun elskede at drille ham, han var så sjov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 30 Jul 2010, 08:30 | |
| Theo så på hende og smilede "du kender mig sikkert bedre end jeg kender mig selv" sagde han, og strøg noget hår bort fra hendes ansigt. Han smilede lidt af kysset på hagen, og lukkede sine øjne halvt " det skal jeg nok, aldrig i livet om jeg vil lade dem så meget som lægge øjnene på dig" knurrede han drillende, men han mente det selvfølgelig kun for sjovt, eller nej han ville flå hovedet af den der så meget som antastede hende. Han nikkede "det bliver du nødt til, jeg gror ingen vinger højst horn eller sådan noget.." sagde han med et skævt smil. Nogen gange havde han troet at han ikke var nogen dæmon fordi han hverken havde vinger, hale eller horn.. ikke engang vinger til pynt. Han nikkede "så godt jeg nu kan, jeg kan desværre ikke vide hvornår du er i fare.. men så må du ringe" grinede han, og nussede hende på ryggen, og så på det barnlige ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tors 05 Aug 2010, 07:47 | |
| Fie smilte og nikkede. "Sådan halvt om halvt, jeg syntes selv jeg kender dig godt!"sagde hun, og grinede lidt over sig selv. Hun betragtede kort hans ansigt da hun havde kysset ham på hagen. Hun smilte glad over hans udtryk. Hun grinede lidt over hvor alvorlig han blev. Hun kunne godt lide det, det fortalte hende at han mente det, og ikke bare drillede. "Jeg har intet imod det, jeg behøver ikke et par vinger til at beskytte mig, for jeg har dine arme"sagde hun, og smilte glad imens hun kort lagde hovede mod hans skulder. Hun mente det, hun var lykkelig for at have mødt ham, og fundet et sted hvor hun kunne søge hen, og føle sig tryg, og glad. Hun vidste at hun altid ville kunne komme til Theo. Hun så på ham, og smilte glad. "Jeg skal nok ringe til dig, altid"sagde hun, og så på ham. Hun nød hans nussen, imens hun kort lukkede øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tors 05 Aug 2010, 07:58 | |
| Theo grinede lidt, og lagde nakken bagud og så lidt op i loftet "ja det gør du nok" sagde han, men der var selvfølgelig også en del Fie ikke kendte til, men det foretrak han også at golde forsig selv. Han så lidt på hende igen "ja eller mine knytnæver.." mumlede han sarkastisk og rynkede på næsen, og grinede lidt og så ud over menneskemængden. Han kunne mærke den kolde kind mod sin skulder, og så lidt på hendes hår som var bogstaveligt talt helt oppe i ansigtet på ham, og nøs stille, og grinede lidt bagefter. "Dit hår kilder" mumlede han. Han var kilden, og det vidste Fie godt, og hår var perfekt til at få ham til at grine. Al havde ligget på hans mave engang, og hans hår havde afsløret at Theo var kilden. Det irriterede ham faktisk lidt, for det man blev altid så svag når folk kildede en. "Altid bliver nok en smule frustrerende.." drillede han, men håbede at hun forstod at hun sagtens kunne ringe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tors 05 Aug 2010, 08:10 | |
| Fie grinede lidt, og så på ham. Hun vidste at hun ikke vidste en del ting om ham, for alle har jo sine hemmeligheder. Og han ville nok godt bare havde at de ville ligge uberørt hos ham. Hun smilte til ham, og grinede lidt over hans sarkasme. Hun rykkede hurtigt hovedet da han havde sagt det kilde. Hun så på ham med et undskyldende blik. "Ups... Det havde jeg glemt"sagde hun stille, og så op på ham. Hun smilte, og nikkede. "Ja okay, måske bare lidt ik?"sagde hun drillende, men hun forstod det godt. Hun tænkte lidt over hvad hun skulle sige nu, men hun var tom for idéer. - Og hun vidste ikke hvorfor? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tors 05 Aug 2010, 08:52 | |
| Theo smilede til hende. Han vidste udemærket godt at Fie sikkert også havde en masse ting om sig selv som han ikke kendte til, men det gjorde ham ikke noget, alle havde hemmeligheder, eller ting de ikke betroede andre. Han nikkede bare "det er iorden, det kildede bare" sagde han, og nussede hende lidt på ryggen. "Jo lidt er okay" grinede han. Han kunne godt forestille sig at hvis hun ringede til ham hele tiden ville han blive temmelig hidisig, men Fie kendte hans grænser og havde aldrig trådt over dem eller nærmet sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Fre 06 Aug 2010, 06:23 | |
| Fie så på ham, og grinede lidt. Hun så på ham, og smilte glad, over at han sagde det var iorden. "Jeg vil ringe til dig, men ikke hele tiden, det lover jeg"sagde hun, og smilte til ham. Hun ville helst ikke irritere ham, da hun havde en skør idé om at han ikke ville holde om hende igen.Fie så på ham, og smilte glad da hun kort kyssede ham på hagen. Hun nød hans nussen, og begyndte så selv at nusse ham på maven. Hun så på ham, og smilte glad. Hun ville gerne bare sidde hos ham hele aftenen, men hun rykkede sig selvfølgelig hvis han sagde det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Lør 07 Aug 2010, 09:13 | |
| Theo så på hende og lagde hovedet på skrå "godt nok, så er jeg tilfreds" sagde han, og lænede sin kind mod hendes pande, og lyttede til de lyde det gav fra deres tøj, når hun rykkede på sig, eller hvis han rykkede sig. Han klemte hende ind til sig, og så lidt ned på hendes mørke hår, og skulle til at sige noget, men lukkede bare munden og nød kysset og lukkede sine øjne. Han nussede hende på ryggen, og mærkede at hun begyndte at nusse hans mave. Han smilede let af det, og tog en dyb indånding. Han havde intet imod at sidde sådan, det var rart, og der var ikke noget der irriterede ham, omgivelserne flød bare forbi, og Fies kolde krop var trygget mod hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Lør 07 Aug 2010, 10:22 | |
| Fie smilte glad over hvad han sagde. Hun så kort på ham da hun havde kysset hans hage. Hun sad så bare og slappede af imens hun blidt nussede ham på maven. Hun så kort på nogle af de andre der var ved baren, hun bed sig i læben, og smilte lidt da hun igen så på Theo's ansigt. "Dejligt"mumlede hun kort, og smilte imens hun havde lukkede øjne. Hun tænkte ikke rigtigt over hvad hun sagde, hun nød bare at være der. Hendes blik gled ned på sin frie hånd imens hun roligte smilte. Hun pillede lidt ved sin nederdel imens hun lyttede til musikken, om hun ellers havede glemt var der? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Man 09 Aug 2010, 03:18 | |
| Theo lukkede sine øjne og nød at blive nusset på maven. Han tog en dyb indåning, og trykkede sin næse ned mod hendes hår og trak duften af hende helt ned i lungerne. Han havde drukket, også før han havde været oppe og slås, så han var begyndt at mærke rummet snurre. "Jeg kan garanteret ikke huske det her imorgen.." mumlede han ned mod hendes hår, og pustede regelmæssigt mod hendes hovedbund når han trak vejret. Han trak hende så tæt ind til sig som hun kunne komme, og nussede hende fortsat på ryggen. Han åbnede sine øjne lidt, og så lidt op fra Fies hår, mens han så lidt rundt "her er kedeligt.. skal vi gå?" spurgte han så, og lyttede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tirs 10 Aug 2010, 06:49 | |
| Fie smilte glad da hun mærkede hans blide vejrtrækning mod sit hår og hovedbund. Hun bed sig i læben over det han sagde, oglukkede øjnene imens hun nød at blive nusset. Hun mækrede han trak hende ind mod sig. Hun smilte glad, og blev ved med at nusse ham. "Jeg skal nok huske dig på det"sagde hun stille, og smilte roligt. Hun vidste udemærket godt at han slet ikke var ædru, men hun var lige glad. HunSå lidt rundt kort da han spurgte om de skulle gå. "Det kan vi godt"sade hun stille, og smilte glad. Hun rykkede sit hovede væk fra hans hage. Hun så på ham, og kyssede ham blidt på hans kind, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tirs 10 Aug 2010, 23:28 | |
| Theo smilte svagt, og pustede lidt til hendes hår. "Tak.." hviskede han stille, og lukkede øjnene. Han nappede hende let i den øverste del af øret og smilede skævt. Han nød at blive nusset, det var beroligende, men Fie var nærmest som hans helt egen stressterapeut, hun beroligede ham komplet. Han nikkede da hun indvilligede i at de kunne gå. Han slap sit tag lidt i hende og rettede sig op, og mærkede kysset på sin kind "mm.." den lille lyd var knap hørlig men han sagde den. Han lagde en arm om hende og rejste sig, og satte hende ned. Rummet gyngede ikke mindre nu hvor de var kommet op og stå, men han bevarede fatningen. Han var god til at styre sin brandert, nogen gange altså.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tirs 10 Aug 2010, 23:39 | |
| Fie smilte, og nød at han lappede hende i øret. Hun så på ham, og bed sig i læben. Hun så på ham, og smilte glad over hans lave lille tilfredse lyd. Hun var ikke sikker på om han vidste at hun kunne høre det, men det var heller ikke så vigtigt. Hun lod ham rejse sig imens han holdt hende. Hun mærkede dog igen gulvet onder sig, hun skulle lige kort genvinde sin balnce som var lidt bedøvet. Hun vaklede kort, men stod så roligt igen. Det var alt for længe siden hun sidst havde haft højehæle på. Hun så på Theo og smilte til ham. Hun tog blidt fat i hans hånd, og ventede på at han selv var klar til at gå. Fie tænkte sig så kort om og fiskede lidt penge frem og lagde dem på barens bord. Hun havde ikke noget imod at betale for Theo, for det virkede ikke helt som om han var helt klar mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Søn 15 Aug 2010, 06:51 | |
| Theo betragtede hende let da hun stavrende fandt balancen "er det så svært at gå i de der?" spurgte han og nikkede mod hendes stiletter. Selv kunne han aldrig, ALDRIG finde på at gå i sådan nogen, heller ikke engang for at prøve. Det ville krænke hans køn lige lovlig meget, så han holdt sig til sine 1.75 cm. Han så på disken "jeg kan altså godt betale selv" mumlede han, selvom Fie virkede til at ville gå. Heldigt for hende at han ikke havde sin motorcykel med, hun som ikke kunne lide den. Han smilede ved tanken, men han kunne aldrig få sig selv til at tage sin elskede motorcykel ud når han skulle på druk, han ville nødig ødelægge den fordi han ikke kunne køre ordentligt på grund af alkohol. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tirs 17 Aug 2010, 04:01 | |
| Fie så på ham og grinede lidt over hans spørgsmål. "Lidt nogle gange"sagde hun, og grinede lidt. Hun havde ikke gået med dem i meget lang tid så hun skulle lige vænne sig til dem igen, hvilket var lidt svært. Hun så på ham og smilte sødt til ham. "Det ved jeg da godt, men nu har jeg betalt for dig"sagde hun, og smilte glad. Hun gav hans hånd et blidt klem, og smilte. "Gør det da noget at jeg betaler?"spurgte hun, og bed sig i læben. Hun var ikke sikker på om man tabte mandighed ved at en pige betalte? Hun var faktisk også ret lige glad for Theo var hendes bedste ven, og penge var ingen problemer for Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Ons 18 Aug 2010, 05:48 | |
| Theo overvejede om det var mere besværligt, i andre måneder end nogen at gå i de høje sko. Måske var det månedsbetinget? Han rystede let på hovedet og så sig lidt om, før han så på Fie igen "mm.. men du skal ikke spilde penge på mit akohol forbrug" mumlede han, og så lidt på disken. Pengene var allerede væk. Han sukkede stille "så må jeg give dig dem imorgen så, du skal ikke bruge dine penge på mig" sagde han og trak hende med sig ud af natklubben. Han blev ikke stødt af at hun betalte, han syntedes bare ikke hun skulle spilde sine penge på ham. Han stoppede lidt op da de kom udenfor, og nød dden friske luft istedet for den plumrede, lumre inde i klubben. "Årh luft.." mumlede han, og så på hende med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Tors 19 Aug 2010, 06:11 | |
| Fie så på Theo og smilte glad da hun også opdagede at pengene var væk igen. "Jeg betaler for dig når jeg vil, og du skal ikke betale tilbage! Jeg vil ikke have dine penge"sagde hun, og så på ham. Hun smilte til ham, og gav han hånd et blidt klem imens hun gik med ham ud. Hun havde ikke nogle problemer med at gå med sine stiletter, hun gik yndigt og elegant som hun plejede. Hun så på ham da han stoppede, og smilte. Hun var selv helt enig! Der havede været meget lumert der inde! Fie så på Theo og bed sig i læben. "Tager vi hjem til dig?"spurgte hun stille, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) Søn 22 Aug 2010, 01:25 | |
| Theo sukkede. Fie var åbenbart ikke nem at overbevise, og han gad ikke diskutere på det tidspunkt, tømmernændene var begyndt at plage ham. Hvad var klokken egentlig overhovedet? Han rystede på hovedet. Heldigvis kastede han da ikke op. Han så på hende, og trak på skuldrene "kan vi godt.." sagde han roligt. Han havde jo ikke motorcyklen med, så Fie behøvede ikke blive skræmt for livet denne gang.. Han begyndte at gå, og hev Fie med sig med et smil. Han så lidt fremad, og tænkte sig lidt om. Han havde prøvet eftervirkningerne af alkohol så mange gange at han vidste hvilken rækkefølge de kom i. Han vidste også at han ikke ville være ædru før næste dag. Han grinede lidt "jeg er fuld.." udbrød han så, og prikkede Fie i siden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Udenfor TRC (Fie) | |
| |
| | | | Udenfor TRC (Fie) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|