Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bare mennesker?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 09:35

Tid:23.04
Sted:I Baren
Dato:1. nov.
Dag:Fredag
Omgivelser:Fyldt med mennesker, men ikke så mange andre
Årstid:Efterår
Vejr:Regn
Påklædning:http://cdn1.ioffer.com/img/item/118/746/951/fero8L80xUMKhuQ.jpg

Mari sad i baren, og var omsværmet af unge mennesker. Alle af hankøn. De smilede til hende, og ville hele tiden købe hende en ny drink. Hun sad mest bare og ignorede dem, på udkig efter en der var mere... Intresant... Hendes hår var sat op i en snirklet frisure, der fremhævede hendes smukke træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:13

Evelyn kedede sig, og besluttede derfor at gå på club.. Hun vidste ikke rigtgi hvorfor, da hun aldrig havde været et fest-menneske - det ville egentlig sige, fest-engel.
Hun gik ind, og kiggede sig omkring. Hun besluttede at gå op i baren, for at bestille en cider.. Hun maste sig lydløst og næsten ubemærket igennem mængden, og satte sig op i baren, og bestilte sin cider. Hun vendte sig med ryggen mod baren, og betragtede de dansende mennesker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:18

Hun mærkede hurtigt en lille ændring i lugten, og rettede sit blik mod englen. Hun smilte og sendte de omsværmende mennesker et iskoldt blik der hurtigt fik dem til at trække sig væk fra hende. "Hej" sagde hun og satte sig ved siden af englen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:21

Evelyn kiggede over på den der sagde hej, og kunne med det samme lugte hende. Evelyn smilede svagt, "Hej?", sagde hun venligt. *Jeg håber ikke at jeg skal til at kæmpe for at holde mig selv i live.. igen..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:22

"Hvad er dit navn?" spurgte hun med et glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:24

Hun rynkede svagt på panden, "Evelyn", hun smilte venligt, "Du?". Hun prøvede virkelig at regne vampyren ud, men som altid var Evelyn mega dårlig til sådan noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:26

"Her... Er jeg Renee..." svarede hun og smilede kryptisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:36

Hun nikkede, "Jamen.. hej Renee", hun smilte svagt, "Hvad bringer dig hid?", spurgte hun i højtidelig tone, og nippede til sin cider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:40

"Fest... De mandlige mennesker er utroligt sjove at lege med." svarede hun og smilede skævt, og så den gruppe af mænd hun havde sendt væk med et enkelt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:43

Evelyn fulgte Renee's blik og så over på mændene, hun smilede svagt af høflighed, "Sulten?", hun gad egentlig ikke at vide det, da hun ikke kunne lide at vampyrer spiste mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:47

"Ikke det mindste... Jeg nyder bare legen" svarede hun og så så på Evelyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:53

Evelyn spærrede øjnene op, ved ordet leg.. Hun tænkte straks på én person.
"Lege?" spurgte hun stille, og studerede vampyrens ansigt. Vampyrer havde sådan nogle kønne træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 10:57

Hun nikkede og smilede over reagtionen. "Genkender du ordet fra en tidligere oplevelse?" spurgte hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:01

Det var som om en sort sky gik over hende ansigt, "Hvis du bare er kommet for at provokere mig, kan du ligeså godt gå igen!", sagde hun vredt og irriteret. Det ragede overhovedet ikke hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:03

Hun smilte endnu bredere "Jeg spurgte jo bare..." svarede hun som om det var fuldstændig ligegyldigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:05

Evelyn kneb øjnene sammen, *Vampyrer er da også umulige..* Hun tog en lille slurk af sin cider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:08

"Men hvad bringer dig her til Evelyn?" spurgte hun og så ud på de dansende mennesker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:10

Hun kiggede på hende, "Jeg kedede mig, og tænkte at jeg kunne prøve at gå herind.. Jeg kan godt lide at betragte mennesker..", hun kiggede ud imod mængden af dansende mennesker, og faldte stille i staver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:15

"Hmm... Jeg holder nu mere af legen... De mandlige er så utroligt godtroende overfor et kønt udseende..." svarede hun og smilede lumsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:17

Hun grinte - ikke fordi det var specielt sjovt, "Får du det aldrig dårligt af at.. dræbe?", spurgte hun dystert lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:21

"Aldrig... Det er det der er det sjoveste. At se deres blik når det går op får dem at de ikke slipper levende fra det." svarede hun og så direkte på Evelyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:24

*Hvordan kan man leve uden et.. hjerte..*, Hun kiggede uforstående på hende, "Hvorfor?", spurgte hun tomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:28

"Fordi at de regner ikke med at smukke unge piger bliver deres død. Overraskelsen i deres øjne er umådeligt tilfredstilende" svarede hun og smilede ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:30

"Jamen.. Hvorfor tilfredsstiller det dig, at al håb i deres øjne, sjæl og liv.. forsvinder?", spurgte hun misforstående, og kiggede direkte på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:34

"Fordi mænd som dem gennem 521 år har troet at smukke kvinder er med på alt hvad der falder dem ind. De tænker jo ikke med hovedet. Og det dør man af." svarede hun og gengældt blikket
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare mennesker? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare mennesker?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» mennesker, mennesker .. Vampyrer.
» Mennesker.
» Mennesker og solskin
» Mennesker over alt? - Artemios
» Ingen mennesker ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: