|
| Bare mennesker? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 09:35 | |
| Tid:23.04 Sted:I Baren Dato:1. nov. Dag:Fredag Omgivelser:Fyldt med mennesker, men ikke så mange andre Årstid:Efterår Vejr:Regn Påklædning: http://cdn1.ioffer.com/img/item/118/746/951/fero8L80xUMKhuQ.jpgMari sad i baren, og var omsværmet af unge mennesker. Alle af hankøn. De smilede til hende, og ville hele tiden købe hende en ny drink. Hun sad mest bare og ignorede dem, på udkig efter en der var mere... Intresant... Hendes hår var sat op i en snirklet frisure, der fremhævede hendes smukke træk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:13 | |
| Evelyn kedede sig, og besluttede derfor at gå på club.. Hun vidste ikke rigtgi hvorfor, da hun aldrig havde været et fest-menneske - det ville egentlig sige, fest-engel. Hun gik ind, og kiggede sig omkring. Hun besluttede at gå op i baren, for at bestille en cider.. Hun maste sig lydløst og næsten ubemærket igennem mængden, og satte sig op i baren, og bestilte sin cider. Hun vendte sig med ryggen mod baren, og betragtede de dansende mennesker.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:18 | |
| Hun mærkede hurtigt en lille ændring i lugten, og rettede sit blik mod englen. Hun smilte og sendte de omsværmende mennesker et iskoldt blik der hurtigt fik dem til at trække sig væk fra hende. "Hej" sagde hun og satte sig ved siden af englen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:21 | |
| Evelyn kiggede over på den der sagde hej, og kunne med det samme lugte hende. Evelyn smilede svagt, "Hej?", sagde hun venligt. *Jeg håber ikke at jeg skal til at kæmpe for at holde mig selv i live.. igen..* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:22 | |
| "Hvad er dit navn?" spurgte hun med et glimt i øjet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:24 | |
| Hun rynkede svagt på panden, "Evelyn", hun smilte venligt, "Du?". Hun prøvede virkelig at regne vampyren ud, men som altid var Evelyn mega dårlig til sådan noget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:26 | |
| "Her... Er jeg Renee..." svarede hun og smilede kryptisk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:36 | |
| Hun nikkede, "Jamen.. hej Renee", hun smilte svagt, "Hvad bringer dig hid?", spurgte hun i højtidelig tone, og nippede til sin cider.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:40 | |
| "Fest... De mandlige mennesker er utroligt sjove at lege med." svarede hun og smilede skævt, og så den gruppe af mænd hun havde sendt væk med et enkelt blik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:43 | |
| Evelyn fulgte Renee's blik og så over på mændene, hun smilede svagt af høflighed, "Sulten?", hun gad egentlig ikke at vide det, da hun ikke kunne lide at vampyrer spiste mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:47 | |
| "Ikke det mindste... Jeg nyder bare legen" svarede hun og så så på Evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:53 | |
| Evelyn spærrede øjnene op, ved ordet leg.. Hun tænkte straks på én person. "Lege?" spurgte hun stille, og studerede vampyrens ansigt. Vampyrer havde sådan nogle kønne træk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 10:57 | |
| Hun nikkede og smilede over reagtionen. "Genkender du ordet fra en tidligere oplevelse?" spurgte hun drillende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:01 | |
| Det var som om en sort sky gik over hende ansigt, "Hvis du bare er kommet for at provokere mig, kan du ligeså godt gå igen!", sagde hun vredt og irriteret. Det ragede overhovedet ikke hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:03 | |
| Hun smilte endnu bredere "Jeg spurgte jo bare..." svarede hun som om det var fuldstændig ligegyldigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:05 | |
| Evelyn kneb øjnene sammen, *Vampyrer er da også umulige..* Hun tog en lille slurk af sin cider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:08 | |
| "Men hvad bringer dig her til Evelyn?" spurgte hun og så ud på de dansende mennesker |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:10 | |
| Hun kiggede på hende, "Jeg kedede mig, og tænkte at jeg kunne prøve at gå herind.. Jeg kan godt lide at betragte mennesker..", hun kiggede ud imod mængden af dansende mennesker, og faldte stille i staver. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:15 | |
| "Hmm... Jeg holder nu mere af legen... De mandlige er så utroligt godtroende overfor et kønt udseende..." svarede hun og smilede lumsk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:17 | |
| Hun grinte - ikke fordi det var specielt sjovt, "Får du det aldrig dårligt af at.. dræbe?", spurgte hun dystert lidt efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:21 | |
| "Aldrig... Det er det der er det sjoveste. At se deres blik når det går op får dem at de ikke slipper levende fra det." svarede hun og så direkte på Evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:24 | |
| *Hvordan kan man leve uden et.. hjerte..*, Hun kiggede uforstående på hende, "Hvorfor?", spurgte hun tomt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:28 | |
| "Fordi at de regner ikke med at smukke unge piger bliver deres død. Overraskelsen i deres øjne er umådeligt tilfredstilende" svarede hun og smilede ved tanken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:30 | |
| "Jamen.. Hvorfor tilfredsstiller det dig, at al håb i deres øjne, sjæl og liv.. forsvinder?", spurgte hun misforstående, og kiggede direkte på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:34 | |
| "Fordi mænd som dem gennem 521 år har troet at smukke kvinder er med på alt hvad der falder dem ind. De tænker jo ikke med hovedet. Og det dør man af." svarede hun og gengældt blikket |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bare mennesker? | |
| |
| | | | Bare mennesker? | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|