|
| Bare mennesker? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:10 | |
| "Jamen jeg har jo heller ikke kaldt dig en morder... Har jeg? Jeg konstarede bare at jeg ikke er mere morder end dem" svarede hun og smilede bredt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:14 | |
| "Nårhnej, men..", hun afbrød sig selv, "Jeg vil i hvert fald hellere være menneske.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:18 | |
| Hun så smilende på hende. "Det er skam heller ikke let at være et menneske... Tro mig, jeg har prøvet det" sagde hun leende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:23 | |
| Hun kiggede op på hende, "Nårhja.. Hvordan er det?", spurgte hun nysgerrigt og studerede hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:27 | |
| "Tja det er ikke let... Det er det jeg husker bedst... Det er jo længe siden... 521 år er langt tid at glemme i" svarede hun krybtisk og betragtede Evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:30 | |
| Hun nikkede, og kiggede på Renee, men hendes tanker var et helt andet sted. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:33 | |
| Hun lo og tog fat om Evelyns skuldre og kyssede hende på kinden som var de bedste veninder "Vi ses igen Evelyn" hviskede hun i det hendes læber rørte Evelyns kind. Så rejste hun sig og gik gennem muldret mod døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Man 02 Nov 2009, 00:21 | |
| Evelyn blev lidt forskrækket over Renee's handling, og det løb koldt ned af ryggen på hende, da hendes læber rørte hendes kind. Vampyrer var iskolde, og det kunne mærkes! Hun nikkede svagt, og fulgte Renee med blikket, da hun forsvandt ud i mængden.
//Sorry, nettet gik ned igår..// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Man 02 Nov 2009, 01:34 | |
| Hun vendte sig om lige før hun nåede døren, og vinkede svagt, mens hun smilede grumt. Så sendte hun et ingt menneske et drillende blik og gik ud af døren. //Out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bare mennesker? | |
| |
| | | | Bare mennesker? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|