|
| Bare mennesker? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:36 | |
| Evelyn tyggede lidt på den.. *Det må lyde mærkeligt når det kommer fra en engel, men jeg kan godt se hvad hun mener..*, sagde hun til sig selv, inde i hovedet. Hun nikkede svagt, og studerede Renee's øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:39 | |
| Hun smilede *Overtalelses evner er altid gode at have*. Tænk at en engel gav hende ret i sådan noget! Ret godt hvis hun selv skulle sige det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:43 | |
| Evelyn studerede hendes ansigt nøje, for at finde ud af hvad vampyren tænkte på, og lige pludselig fløj det bare ud af munden på hende, "Hvad tænker du på?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:45 | |
| "Det min ven... Er ikke din sag." svarede hun kryptisk og studerede englens ansigt. Hun var faktisk helt køn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:46 | |
| Evelyn løftede sit ene øjenbryn, "Why not?", hun smilte skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:49 | |
| "Classifed info" svarede hun og smilede et blødt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:51 | |
| Evelyn kneb øjnene sammen og kiggede på Renee.. *Jeg lærer det simpelhen aldrig..*, tnkte hun og tog endnu en slurk af sin cider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:52 | |
| Hun lo sagte over ansigtsudtrykket i Evelyns hoved. *Hun er nu sjov* tænkte hun og så på hende med leende øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:54 | |
| Hun rystede på hovedet af hende, og svarede på sin egen konklusion *Aldrig..*, og kiggede på Renee og kunne ikke lade være med at smile over at hun grinte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 11:57 | |
| Hun vendte sig om da hun blev prikket på ryggen af en muskoløs mand. "Vil du danse?" spurgte han og så på hende med håbefulde øjne. "Kan du ikke se at jeg er midt i en samtale?" spurgte hun afvisende og så koldt på ham. Han mumlede noget uforståligt og gik væk igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:00 | |
| Evelyn grinede næsten lydløst, og så på hende, "Du er da god til at afvise.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:02 | |
| "Det bliver man hurtigt" svarede hun og så udtrykløst på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:05 | |
| Evelyn nikkede svagt.. Ikke fordi hun forstod hvad hun mente.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:07 | |
| Hun smilede svagt *Hvor må hun dog være ung* tænkte hun og studerede hendes ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:09 | |
| Evelyn lagde mærke til at Renee studerede hendes ansigt, og vendte sig væk, men lod bare som om hun kiggede ud på dansegulvet.
//Logger nu.. skriver videre en anden gang.(:' // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Lør 31 Okt 2009, 12:11 | |
| Hun rystede smilende på hovedet, og fulgte hendes blik.
//Kay// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:25 | |
| Evelyn betragtede menneskene, "Det må være så nemt at være menneske..", sagde hun, og lød som om hun var helt væk i hendes tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:41 | |
| "Hvad for dig til at tro det?" spurgte hun med en nysgerrig glød i øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:46 | |
| Ëvelyn blev næsten forskrækket over at Renee sagde noget, "Ja okay.. måske ikke hvis de møder dig, men det ville være dejligt at være så.. uvidende..". hun smilte svagt, men ikke fordi hun var specielt glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:51 | |
| Hun lo lavt. "Vil du da gerne selv være uvidende?" spurgte hun nysgerrigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:53 | |
| Hun tænkte sig om.. "Ja..", hun havde aldrig rigtig tænkt over om hun gerne ville være uvidende, men hun ville bare gerne være normal, og ikke skulle tænke på dusørjægere osv.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 08:58 | |
| "Hvorfor?" spurgte hun og lænede sig en anelse over mod Evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:00 | |
| "Jeg vil bare leve et normalt liv, med min familie, og få almindelige venner, som ikke kan risikere at slå mig ihjel.", hun kiggede på Renee's hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:03 | |
| Hun lo... "Det er nu langt sjovere at leve og vide end det er at leve som dem... De er jo intet andet end kreaturer... Vampyrere blive jævnligt kaldt for mordere, men i virkeligheden er vi ikke værre end mennesker... De dræber jo også hver gang de skal en bøf..." sagde hun og studerede Evelyns øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bare mennesker? Søn 01 Nov 2009, 09:05 | |
| "Jeg er vegetar, og det ville jeg også være hvis jeg var menneske..", sagde hun blidt, og stille. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bare mennesker? | |
| |
| | | | Bare mennesker? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|