| tur i skoven //Linda// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:17 | |
| Han kiggede på hende og stoppede op "hvad laver du"sagde han og kiggede på hende og bukkede sig ned og prikkede til hende "du er den"sagde han og vente sig om og løb væk fra hende af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:19 | |
| Hun blikkede kort med øjnene før hun forstod at han havd fanget hende. Men hendes plan havde jo været god. hun sukkede og rejste sig så op. "Jeg gider ikke mere nu" sagde hun og var blevet lidt halvtræt af legen. HUn nikkede ned i jorden imens hun sagde at hun ikke gad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:21 | |
| Han stoppede op "okay"sagde han og gik hen til hende igen og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad har du så lyst til at lave"spurgte han og smilte sødt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:25 | |
| Hun spredte armened ud og trak på skuldernde, "Jeg ved det ikke" sagde hun og tog dernæst hænderned i lommen. Hun fulmede kort med noget i lommen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende kind og kyssede hende på panden med et smil "hvad har du i lommen"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:30 | |
| Hun rykkede sig lidt fra ham da han kyssede hend, det havde først lige mødt hinanden og så kyssede han hende. Hun stod en til og kiggede lidt forbavset på ham men trak så et stykke hvidt papir som parkede noget ind i sig. "Vil, vil du smage" sagde hun og rakte ham chocolade stykket. Dette chocolade var noget meget fint chocolade som Linda havde taget fra hendes og hendes fars butik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:35 | |
| Han kiggede på hende "sorry"sagde han og smilte sødt til hende og kiggede på det hun vil give ham "jo tak"sagde han og tog imod det og smagte på det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:37 | |
| Hun smilte nu igen og sagde så, "Det går nok" og klappede ham blidt på skulderen. "KAn du lide det" chocoladen var en lys chocolade med hindbær inde i midten. Hun så spændt på ham om han brød sig om hendes chocolade. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:39 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det smager rigtig godt"sagde han og kiggede på hende "hvor har du det fra"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:42 | |
| "Mig og min fars butik" sagde hun og grinte svagt af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:47 | |
| Han kiggede på hende "okay det smager godt det her"sagde han og kiggede på hende "kan man få en æske med det"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 01:52 | |
| Hun nikkedde til det med æsken og gik så frem imod ham og tørrede det chocolade af som han havde fået rundt om munden med sit ærme. "Mig og min fars butik ligger på gå gaden hvis det er" sagde hun med lettere smil på læbernde.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 12 Aug 2010, 02:22 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun tørte ham om munden og begyndte at grine lidt over det "okay så må jeg jo besøge den"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 19 Aug 2010, 03:40 | |
| "Ja det er ret lille men smukt udpyntet" sagde hun og stoppede så med at tørre da det var væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Lør 21 Aug 2010, 07:07 | |
| Han kiggede på hende med et smil "okay"sagde han med et stille smil og kiggede lidt rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tirs 26 Okt 2010, 01:47 | |
| "Hvad var det nu du hed" sagde hun og kunen ikke huske hans navn. Hendes dejlige blå øjne så roligt på Jaster |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tirs 26 Okt 2010, 08:02 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg hed jaster"sagde han med et stille smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 28 Okt 2010, 21:22 | |
| "NårH ja " sagde hun og kløede sig i håret. "Hvorfor går vi ikke bare over nu og ser på min forretning" sagde hun og så spændt på ham om han ville se den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Fre 29 Okt 2010, 10:06 | |
| Han kiggede på hende med et smil. han smilte stille til hende "ja det vil jeg da gerne"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// Tors 04 Nov 2010, 22:13 | |
| Hun´nikkede og kiggede så rundt, "Altså nu eller?" sagde hun og havde ikke vendt sig mod ham da hun sprugte. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tur i skoven //Linda// | |
| |
|
| |
| tur i skoven //Linda// | |
|