Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 01:43

Dag + Dato: Irl.
Vejret udenfor: Regn, og en smule torden. Mørke skyer.
Omgivelser: døbefont, bænke, præddikestol osv.
Tid: 22:30
Pålædning: usual purple sneakers, ellers løse jeans og grå skjorte. Alt sammen vådt.

Embry lod sig dumpe ned på en af bænkene. Egentlig havde han ikke noget imod regn, det var værre med tordenvejr det skræmte ham for vid og sans. Han lod sit blik glide rundt i kirken, overvejede lidt at undersøge døbefonten nærmere da den var meget smuk som den stod der midt i alt det kristne... en stor skål med en kande ved siden af. Han lod alligevel være, en smule respekt havde man vel for andres tro. Han krøb sammen på bænken og lagde armene om sine ben, mens han kiggede lidt op på præddikestolen. Han kunne sagtens forestille sig den sure præst ævle løs om død, helvede og himmerige. Han tog en dyb indånding ved lyden af den skumle buldren udenfor, han ville vente til det var gået over med at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 06:08

Jaster kom gående udenfor og hen mod domkirken og havde en kappe på han gik ind i donkirken og kiggede sig omkring inde i den "er her nogen"spurgte han og kiggede rundt og så ikke lige nogen lige nu og tog hætten ned så man kunne se hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 09:51

Embry farede sammen ved lyden af en eller andens stemme. Han lagde sig fladt ned på bænken og stak langsomt hovedet op for at se hvem det var der spurgte. Embry havde aldrig været god til gemmeleg, mest af alt fordi han ikke selv var klar over at hans røde hår afslørede ham hver evig eneste gang. Han så en høj mørkhåret fyr stå ved kirkens indgang. Han overvejede det lidt, og rakte så sin blege hånd op "jeg er her" sagde han med munter stemme, og så stadig lidt mystisk på ham den anden, var han et væsen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 12:40

Han kiggede rundt og fik stille øje på en hånd "ov hej"sagde han og begyndte at gå hen mod personen "navnet er Jaster Li Jackson men bare kald mig jaster"sagde han med et smil på sine læber og gik hen og satte sig på en bænk og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 23:07

Embry gloede på ham da han kom tættere på, og lagde hovedet på skrå. "Aha det gør jeg så.." sagde han langsomt, og bed sig lidt i underlæben. Han var en smule overrumplet af den andens åbenhed, selvom han selv var lidt sådan. Han rakte tøvende hånden til ham "Embry... Embry Catt Lewis" sagde han med en lille tøven, for Jaster havde jo præsenteret sig selv ved hele sit navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 00:50

Han kiggede på personen med et stille smil og tog han's hånd kort "hyggeligt at møde dig"sagde han med et muntert smil på sine læber og kiggede så stille rundt "hvad laver du her ind"spurgte han og kiggede på ham med stille og rolige øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 01:08

Embry nikkede langsomt "i lige måde" sagde han, og klemte blidt hans hånd før han slap den. Han så sig kort omkring i kirken som for at spørge sig selv om det samme "fordi det tordner.. og fordi det regnede.. regner det ikke mere?" spurgte han stille, da han stadig syntes at han kunne høre regnen mod de enorme vinduer med Jesus og Maria polstret ind i glasset "hvad skete der egentlig med Josef..?" mumlede han for sig selv, men vendte så opmærksomheden tilbage til Jaster. "Hvad laver du selv her?" spurgte han og snuste.. lugtede der af våd hund?! Han så Jaster lidt an "har du hund?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 01:12

"hmm det regner stadig væk men det med hund der må jeg sige nej"sagde han og kiggede på ham "hvad da"sagde han med et stille smil på sine læber. Han's næse var stoppet så han kunne ikke lugte noget lige for tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 02:26

Embry så på ham og nikkede til det med regnen. Han så tænksom ud "jeg syntes bare der lugtede af hund.. men det kan selvfølgelig være præsten har hund og har hængt sin kappe her et sted" mumlede han og trak på skuldrende. Han gabte kort, og tænkte ikke over sine hugtænder, da han efterhånden var blevet van til at omgås sin egen slags.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)   Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: