|
| Slaying in the night. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Søn 11 Jul 2010, 08:48 | |
| Artemis nikkede svagt, og gik stille med ham. "Var du nødt til at slå ham ihjel?" spurgte hun med en lille stemme, og så op på ham. Hun håbede et eller andet sted at hun ikke ville vænne sig til det... Og så alligevel. Artemis rystede svagt på hovedet. Hun ville ikke begynde at tænke for meget over noget som helst lige nu... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 01:00 | |
| Vicente nikkede roligt. "Mennesker må ikke kende til os. Vi må enten slå dem ihjel, konvertere dem eller i hvert fald sikre os, at bliver så bange at de ikke vil snakke om os. Vi er nattens kreaturer.. Vi skal forblive skjult i mørket." Sagde han og gav hendes skulder et blidt klem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 01:06 | |
| Artemis nikkede let, og så frem for sig igen. "Men... Hvorfor er jeg så ikke blevet dræbt endnu?" spurgte hun tænkende, og kløede sig på kinden. Hun var blevet bidt ind til flere gange nu, men havde fået lov til at fortsætte med sit liv.. Til hun måtte Vicente igen selvfølgelig... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 06:55 | |
| "Det kan jeg ikke svare dig på. Jeg ved jo ikke, hvad der er gået igennem andres hoveder." Sagde han og fortsatte med at gå. Hun havde fået stillet sin tørst, så han ville have hende med tilbage til hytten, så hun kunne slappe af, hvis hun havde brug for det, men ellers så de kunne snakke nærmere om det at være vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 07:18 | |
| Artemis nikkede let, og fulgte blot med ham i tavshed en tid. Så løftede hun atter blikket til hans ansigt. "Hvorfor dræbte du mig så ikke den første gang?" spurgte hun videre, og vendte igen blikket frem for sig. - Det mente hun da nok at han måtte vide... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 07:31 | |
| "Du er blot en lille pige. Jeg ville ikke kunne bruge dit lig til noget og du havde stadig et helt liv foran dig, så hvis jeg ville, så kunne jeg altid prøve at finde dig igen." Svarede han og mødte hendes blik. Han regnede med, at der nok skulle komme mange andre spørgsmål, hvilket jo kun var normalt. Hun var næsten lige blevet vampyr, så hendes hoved måtte være fyldt med spørgsmål. Vicente kunne i hvert fald godt huske, at det havde han været, han havde dog ikke haft nogen til at spørge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 07:42 | |
| Artemis nikkede så, og blev stille igen. Hun skulle lige fordøje svaret lidt. Hun gumlede let på sit hår - som sædvanligt - og rettede blikket ned mod sine fødder. Hendes tanker vandrede tilbage til det Vicente havde sagt med hæren... Hvordan mon han mente at hun skulle spionere?... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 07:48 | |
| Vicente lod sit blik glide rundt på sine omgivelser og et lavt suk undslap hans blege læber. "Hvis du har nogle spørgsmål, så spørg endelig." Sagde han og kastede et blik på hende. Jo flere spørgsmål hun fik besvaret, jo mindre forvirret ville hun være og så ville hun have nemmere ved at vænne sig til at være vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slaying in the night. Man 12 Jul 2010, 08:17 | |
| Artemis så igen op på ham, og nikkede så. - Forblev dog tavs. Hun ville lige tænke alt det nye igennem engang til. Hvordan mon Nanny'erne reagerede?... De troede sikker at hun var faldet i søen, eller noget lignende, på en af sine natlige gåture... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Slaying in the night. | |
| |
| | | | Slaying in the night. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|