| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:20 | |
| Han nikkede og blev stårne´..Han bed sig i læben for at slappe lidt af "Undskyld jeg råbte" sagde han og sukkkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:26 | |
| Amy rystede på hovedet og sukkede selv lidt efter "Nej det er mig der siger undskyld, jeg startede med at råbe" sagde hun stille og lagde armene om ham bagfra Selvom Dean havde trøje på, så kyssede hun ham alligevel på ryggen og holdte blidt om ham og bed sig tænkende i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:29 | |
| Han vendte sig om og kiggede på hende "Okay..vi begge undskylder for hnanden" han smilede og nussede svagt hendes kind han gik over til køleskabet og tog en flakse blod og drak meget lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:33 | |
| Amy smilte svagt og nikkede kort til ham Hun løftede sig selv op på køkken bordet og vendte blikket udenfor og op på himlen og hun bed sig stadig tænkene i læben, hun var altid meget stille efter et skænderi for hun var bange for at sige noget forkert igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:36 | |
| Han smilede og stillte blodet han tog lidt vand på fingerne fra vandhanen og sprøjtede det på hende "Hov skat sad du der" drillede han og smilede til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:40 | |
| Amy fik et lille chok og så måbende på ham "Lad dog være, hvis mit tøj bliver vådt, så bliver det gennemsigtigt skat" sagde hun med et svagt smil og puffede til ham med hånden på hans skulder og grinte kort med svagt og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:44 | |
| Han smilede stort "Skat det skulle du ikke ha sagt" han tændte vandet tog en skål og heldte det ud over hende han grinede lidt for sig selv og smilede til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:50 | |
| Amy så overrasket på ham og holdte armene rundt om sig selv Hun prøvede at dække det meste på sin overkrop og rødmede svagt, hendes hår var også næsten helt vådt, så det hang tungt ned om hendes hoved og hun så på Dean, " mange tak skat, lige hvad jeg trængte til" sagde hun ironsik og rystede på hovedet, men hun kunne dog alligevel ikke lade være med at grine svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:52 | |
| Han griede og hoppede lidt rundt "lalalalalallalallallalalalalal" sag han højt og glad imens hans smil var stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:55 | |
| Amy himlede med øjnene og rystede smilende på hovedet "Sig mig, hvad har du drukket, og kan jeg få lov til at låne noget tørt tøj" spurgte hun og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 10:58 | |
| Han grinede og nikkede han løb hoppene ind på sit værelse og kom tilbage med en stor sort trøje "Her" sang han og hoppede vider "Lalalalalalalala" han fik lige et øjeblik hvor han flippede helt ud inden han faldt ned i sofaen og lå bare og grinede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 11:01 | |
| Amy rystede bare på hovedet af ham og skiftede Siden hun nu havde haft lidt tøj på var det hele næsten blevet vådt, så hun var nød til at tage det helle af undtagen sine underbukser, heldigvis var Deans trøje så stor at den gik hende til under hoften og lidt ned under underbukserne, hun kom lidt efter ind i stuen og så smilende på ham imens hun himlede med øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 18 Nov 2009, 18:58 | |
| Han smilede til hende og fugtede sin under læbe "Når hvad så min egen" ´han sendte hende et frækt smil inden han kiggede hen på vinduet og tænkte lidt..Men kiggede så på hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Fre 20 Nov 2009, 08:14 | |
| Amy løftede det ene øjenbryn og satte hænderne i siden "Tja.. Jeg er våd, jeg er næsten nøgen og jeg har virkelig lyst til at slå dig" sagde hun og sendte ham et drilsk smil og gik lidt hen til sofaen hvor han lå og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Lør 21 Nov 2009, 23:35 | |
| Dean smilede og tog fat i hendes arm og hev hende ned så hun sad på hans mave "Man må ikke slå skat" drillede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:19 | |
| Amy smilte drilsk og tog sine ben på værd sin side af hans mave "Hmm.. jeg vil hellere sige at det er et kærligt klap som bare gør lidt ondt skat" drillede hun og smilte drilsk igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:26 | |
| Dean grinede lidt og smilede bag efter til hende "Nu skal du passe på" drillede han og nussede hende på låret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:36 | |
| Amy løftede det ene øjenbryn og smilte drilsk Hun lænede sig lidt ned til Deans ansigt, " ellers hvad? vil du nusse mig ihjel?" spurgte hun drilsk og grinte svagt og lænede sig op igen og lagde smilende hovedet på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:45 | |
| Han nikkede og nussede hende vider på låret han havde et drillisk smil på læberne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:49 | |
| Amy grinte svagt og himlede med øjnene "Det kommer nok ikke til at virke særlig godt skat" sagde hun og smilte drilsk til ham og prikkede ham på brystet og grinte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:51 | |
| Han grinte og smilede stort "Hmm okay, så må jeg jo eller finde på noget andet skat" drillede han med et stort smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 00:54 | |
| Amy nikkede og grinte svagt igen imens hun rystede på hovedet "Ja det må du nok hellere skat" drillede hun og grinte svagt igen, hun tog begge sine hænder ned på hans bryst og begyndte at nusse det, hun smilte svagt imens, men tænkte også og hun lukkede kort øjnene, men bed sig derefter i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 03:57 | |
| Han bed sig i læben og lå helt stille han nød hendes nussen og lukkede langsomt øjene, og slappede helt af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 04:24 | |
| Amy smilte svagt over Dean og nussede ham videre Hun satte sig samtidig lidt til rette på hans mave men stadig med benene på værd sin side af ham, hun kørte hænderne lidt ned og tog hans bluse lidt op, hun bøjede sig derefter ned og kyssede ham på maven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 04:29 | |
| Han slappede helt af og nød hendes nussen og hendes kys han var helt væk og nød vert sekundt |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|