| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:31 | |
| Han smilede og kunne ikke svare men nød bare hende nussen han havde lukket øjene og faldt langsomt ind i sig selv "Kom" Han klappede ved siden af sig og havde stadig lukket øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:33 | |
| Amy smilte svagt og lagde sig ved siden af ham Hun vendte sig imod ham og bed sig svagt i læben og så tænkende på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:35 | |
| Han lagde en arm om hende og faldt helt ind i sig selv han mumlede i søvne men man kunne ikke forstå det han sagde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:37 | |
| Amy puttede sig ind til ham og lagde en hånd på hans bryst Hun lukkede selv øjnene og sank ind i sig selv, men ikke tungt nok til at man hurtigt kunne vække hende fra sine tanker og hun sukkede kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:39 | |
| Dean lavede en hurtigt begvaglse og slog du med den ene arm den ramte hende ikke men det var tæt på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:43 | |
| Amy åbnede hurtigt øjnene og så overrasket på Dean Hun smilte svagt og kyssede ham på kinden og lukkede øjnene igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:46 | |
| Han sukkede og bankede hænderne ned i sengen og de var knyttet og han pystede tungt ud "Stop" sagde han sygt og hans tænker flå rundt i hans hovede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:50 | |
| Amy så på ham og rejstede sig halvt op Hun så tænkende på ham og bed sig i læben, hun ville ikke røre ved ham lige nu og hun sukkede kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:52 | |
| Han fløj op og sætte sig lige så skivt som et bradt da der var gåret 3 time han holdt sig for munden og løb ud på bade værelset og kastede op nede i toliete |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:55 | |
| Amy holdte sig for ørene da hun ikke kunne lide at høre ham kaste op Hun tænkte lidt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 13:59 | |
| Han kastede lidt op igen og tændte så bruser og skyllede ud i toilette Han tørte sig om munden og gik ind på værelset "Jeg går lige i bad" han tog et håndklæde og gik der ud igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:10 | |
| Amy nikkede bare og tog dynen over sig Hun krøllede sig lidt sammen og sukkede kort, hun tænkte lidt og begyndte så at krasse lidt i sig selv med fingeren så hun fik krasset hul, men hun sørede for ikke at drybe med blod på hans seng |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:12 | |
| Dean gik i bad og nynnede lidt imens han var der inde og højt nok til hun kunne høre ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:13 | |
| Amy smilte svagt over at han nynnede Hun rystede kort på hovedet og begyndte at kradse hul et nyt sted på hendes arm |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:17 | |
| Han var færdig og kom ud af badet med hånd kldet bundet rundt om under livet han smilede til Amy da han kom ind på værelset han nynnede stadig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:18 | |
| Amy gemte hurtigt sine arme væk og smilte svagt Hun bed sig hårdt i læben og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:20 | |
| Han åbnede skabet og tog noget tøj frem og kastede det hen på sengen og nynnede stadig da han gik ud på toilete og slukkede vandet og han gik ind igen og tog sit tøj på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:23 | |
| Amy så efter ham, " hvorfor er du i så godt humør?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt Hun s hurtigt på sine arme, hulderne var healet, men der var små ar efter dem og hun sukkede kort og tog dynen af sig og satte sig halvt op |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:26 | |
| Han fik tøj på og gik hen og sætte musik på "Det ved jeg ikke skat" han smilede svagt og dansede lidt rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:27 | |
| Amy grinte svagt af ham og tænkte lidt "Kan du overhovedet huske noget fra igår?" spurgte hun nygerrigt og løftede det ene øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:29 | |
| Han blev lidt flov ¨ og løb på en sjov måde ud på badeværelset og kiggede sig spjelet og begyndte og sætte hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:32 | |
| Amy smilte svagt og rejste sig op og gik ud til ham "Skal du slet ikke give mig en undskyldning?" spurgte hun med et løftet øjenbryn og lænede sig i dørkarmen og smilte svagt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:38 | |
| Han nikkede og bed sig i læben og lagde tingen på plads "Jo undskyld..Jeg kan kun huske jeg gav dig finger men undskyld for alt" sagde han og sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:40 | |
| Amy tænkte lidt, men gik så over og slog ham blidt på armen "Så nu har jeg fået gengæld og det er ikke engang nok, når man tænker på at du frøs mine hænder ned, så jeg ikke kunne gøre noget" sagde hun og lagde armene over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:52 | |
| Han sukkede og kiggede på hende "Ja undskyld jeg var fuld svtiv nej jeg var helt væk" han sukkede og kiggede så på hende md et alvorligt blik og et meget lille smil |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|