| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:55 | |
| Amy tænkte lidt og bed sig i læben "Hmm.. okay du er tilgivet, men du skal bare ikke gøre det igen" sagde hun stille og vendte sig og gik ind i værelset igen og satte sig på sengen og tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:57 | |
| Han smilede og sang med på musiken "Du kunne jo godt lide det" drillede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 14:59 | |
| Amy gik ud til ham igen med et måbende ansigt " Det passer ikke, jeg var fuldstændig rasende på dig" løj hun med et svagt smil og lagde armene over kors igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:02 | |
| han sang med på sangen da han lagede sin pande mod hendes "Jaja"drillede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:07 | |
| Amy smilte svagt og tænkte lidt "Fint.. du for ret, jeg for fred" sagde hun og smilte svagt til ham og så ham kort i øjnene og tænkte kort på de ting som skete igår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:12 | |
| Han smilede og kyssede hendes pande inden han gik ned mod køkkente og tog blod frem til dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:15 | |
| Amy bed sig svagt i læben, da Dean tog blod frem og tænkte lidt "Jeg skal nok selv søre for at få noget at drikke, for jeg bliver sådan lidt mærkelig når jeg har fået blod og det tror jeg ikke du vil se på" sagde hun tænkende og kløede sig i nakken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:20 | |
| Han smilede og trak på skulderne "Tro mig jeg er ikke særlig klog selv og høre på men jeg vil ikke have du går" Sagde han alvorligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:21 | |
| Amy smilte svagt og trak på skulderen " Okay men så er du advaret" sagde hun og gik lidt hen til ham og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:24 | |
| Han smilede og satte det over på bordet i stuen han skruet op for musik og nikkede med hovedet i takt med sangen og smilede til hende inden han satte sig i sofaen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:27 | |
| Amy grinte svagt af ham og gik over at satte sig ved siden af ham Hun smilte svagt til ham og fumlede lidt med sine hænder, hun så kort på blodet og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:30 | |
| Han tog den ene flaske og drak lidt af det og tog den anden og rakte den frem til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:33 | |
| Amy tøvede lidt, men tog så roligt flasken og drak lidt af den Hun kunne godt mærke at hun allerede begyndte at blive lidt hyber og hun kunne mærke at blodet flød gennem hende og hun smilte svagt og bed sig i tungen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:35 | |
| Han tog en støre tår og begyndte stille og blive ret vild han trippede med benet han lagde sine hænder på hendes lår og tog lidt på hende i mens han drak lid mere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:37 | |
| Amy så på Dean og smilte svagt Hun tog en tår til og slikkede sig kort rundt om munden og hun kunne mærke at hun blev mere hyber og samtidig meget glad og hun smilte frækt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:40 | |
| Hel bællede resten af flasken og blev helt vil han rejste sig og gik over og sætte en anden sang på han løb hen til hende og kyssede hende fra knæet og op på lårne
Dj Aligator touch me |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:42 | |
| Amy nød hans kys og nussede han i håret med den ene hånd Hun smilte frækt igen og drak noget af flasken igen, den var næsten tom, men hun gemte lidt og slikkede sig omkring munden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:44 | |
| Han førte sin hånd ind under kjolen og nussede hende i mellem benene og lagde sig længer op på hende og slikkede hende om munden med tungespidsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:46 | |
| Amy nød hans nussen og vred sig svagt over det Hun kom med et svagt støn og hun åbnede munden og tog sin tungespids ud og mødte hans tunge, hun smilte frækt til ham igen og stilte resten af flasken på bordet og kørte sine hænder rundt i håret på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:50 | |
| Han hev hendes kjole af og bed hende blidt i tunge og han hev sin trøje af og tog sin hånd ned i hendes trusser og gav hende finger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:52 | |
| Amy stønnede svagt men kort over at han gav hende finger Hun vred sig svagt igen og nød det, hun slikkede ham på halsen og kørte stadig sine hænder rundt i håret på ham, hun var helt oppe at køre på grund af blodet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:53 | |
| Han kunne ikke styre sig han blev helt vild og og gjoder det hurtiger med fingern og smilede han bukkede hovedet ned og slikkede hendes bryst med tunge spidsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:56 | |
| Amy stønnede svagt over at han gjorde det hurtigere Hun bøjede hovedet lidt tilbage da han slikkede hendes bryst, hun holdte stadig sine hænder i hans hår og så derefter på ham igen, hun smilte frækt og slikkede ham på spidsen af øret og begyndte at blive våd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 15:58 | |
| Han smilte og nød hende meget han skra hendes bh op med hans hjørne tænd og tog den af hende imens han slikkede hende på brysterne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 01 Nov 2009, 16:02 | |
| Amy nød ham rigtig meget og holdte nu rundt om hans hals med hænderne Hun smilte til ham og bed sig i læben, hun tog flasken igen og drak det sidste af blodet Hun havde lidt blod på tungen og hun løftede Deans hovedet og slikkede ham med tungespidsen på læben så der kom blod på hans læbe og hun smilte frækt igen og nød ham stadig rigtig meget |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|