|
| Smirnoff i skoven | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 02:40 | |
| "Jeg har bare aldrig ville drikke det.. da det er ulovligt i hi-", hun afbrød sig selv, og håbede at Tanya ikke lagde mærke til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 02:43 | |
| "I hi?" gentog hun spørgende og så meget undrende ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 02:45 | |
| Evelyn spærrede øjnene op, "Ja.. eh.. i hi.. det er ulovligt at drikke alkohol når man gpr i hi..", hun smilte prøvende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:36 | |
| "Det var ikke det du var ved at sige" sagde Tanya og så mistroisk på Evelyn *Hvorfor prøver hun hele tiden at lyve?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:38 | |
| "Det var en tale-fejl..", hun smilte prøvende *dumme, dumme, DUMME EVELYN!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:40 | |
| "Hvad var du så ved at sige? Uden at lyve?" spurgte hun og så nysgerrigt på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:41 | |
| Evelyn gik i panik, *Hvad skal jeg gøre? argh!* "Eh..", hun sukkede, "det kan jeg ikke sige..." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:42 | |
| "Hvorfor ikke?" spurgte hun undrende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:44 | |
| Hun sank en klump, "det må jeg ikke sige..", hun kiggede hurtigt over på Tanya, og så tilbage på hendes fødder.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:47 | |
| "Jamen hvorfor?" spurgte hun lettere irreteret. Det var jo fuldstændig ligesom det plejede! Ingen gad at fortælle hende noget! Tænk hvis nu de blev smittet, af hende den mærkelige... Hun blev vred over at opleve det igen. Hun havde håbet på at når de nu endelig skulle flytte så ville alt blive bedre... Men det var jo stik mod sat af bedre! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:51 | |
| "Fordi..", hun kunne ikke lide at lyve, men hun måtte ikke afsløre det, medmindre hun selv kunne gøre Tanya til et væsen, "Jeg må ikke fortælle det til nogen, og det var en fejl da jeg var ved at sige det til dig.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:57 | |
| Hun fnøs og rejste sig og gik med vrede skridt i retning af byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 03:59 | |
| "Det er ikke på grund af dig..", hun sukkede, for hun vidste at det ikke ville stoppe hende, "byen her er ikke normal! .. vi er anderledes og der gemmer sig mange hemmeligheder..", røj det ud af hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:04 | |
| "Ved du hvad? Det er det der er problemet ved verden! Hemmeligheder! De kan ødelægge alt! De kan skabe krige, og de kan fratage en lille pige hendes liv!" råbte hun vredt, og fik tårer i øjnene af vrede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:07 | |
| Evelyn syntes det var synd for Tanya at hendes familie var død, men hun fandt sig ikke i at skylden gik til hende, "Det er jo ikke min skyld..", sagde hun og rejste sig op.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:13 | |
| "Det har jeg heller aldrig sagt" svarede hun og gik videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:14 | |
| Hun sukkede dybt, og satte sig ned igen, med benene mod sit bryst. Hun tog hænderne om benene og lod sit ansigt vile på dem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:18 | |
| Tanya sparkede hårdt til en sten og tog en tår af flasken. "Sådan et lorte sted!" sagde hun halvhøjt mens hun gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:20 | |
| Evelyn blev forskrækket da hun hørte fulderierne, men blev siddende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:23 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven Tors 05 Nov 2009, 04:24 | |
| //Guess you're right.(:'OUT!// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Smirnoff i skoven | |
| |
| | | | Smirnoff i skoven | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|